AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Hvorfor vil familie en ellers aldri har noe som helst med å gjøre, plutselig være bestevenner når de får vite du er gravid? Altså, vi har ikke hatt noe spesiel kontakt de siste 5+ åra av en grunn, og jeg har ikke intresse av «fake» et vennskap nå heller kun pga en baby. Skjønner ikke greia. Anonymkode: 93446...b66
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Vil ikke akkurat si at dette er en vanlig problemstilling for gravide. Vi vet jo ingenting om deres situasjon, så skjønner ikke helt poenget med denne tråden 🤷♀️ Anonymkode: 8971d...2ca 6
Frøyamor Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke akkurat si at dette er en vanlig problemstilling for gravide. Vi vet jo ingenting om deres situasjon, så skjønner ikke helt poenget med denne tråden 🤷♀️ Anonymkode: 8971d...2ca Snakk for deg selv. Hvem er «vi»? Deg? Samme foregår her ts, går utifra det er fordi folk bare elsker babyer? 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, Frøyamor skrev: Snakk for deg selv. Hvem er «vi»? Deg? Samme foregår her ts, går utifra det er fordi folk bare elsker babyer? Å, så du vet noe om ts sin situasjon du da? Anonymkode: 8971d...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Jeg har kanskje vært litt sånn med mine venninner som blir gravide, og for min del er det fordi vi nå endelig kan dele denne epoken av livet (jeg fikk barn en stund før de andre). Jeg viser at jeg forstår dem og er interessert i det de går gjennom, og de får en ny forståelse og glede av å ta del i mine erfaringer og mitt liv som forelder. Veldig hyggelig 😊 Anonymkode: a8b73...9e0 8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Enkelt å svare på: Folk elsker søte babyer 😊 Søstra mi kommenterte faktisk dette! "Hvorfor kommer alle plutselig på besøk, vi har jo ikke hatt noe å gjøre med dem på mange år" Jeg syntes det var bare koselig. Fikk babyklær i gave og en hyggelig prat over en kopp kaffe Det ble med det da. Etter en stund roet det seg, og ingen av oss er noe flinke til å holde kontakten, så nå er ting tilbake til normalt. 🙂 Anonymkode: ad3b6...83e 3
Gjest BethD Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 Folk liker babyer. Og spesielt babyer som de kan se ofte. Ser ikke noe galt i det. Vær glad folk viser interesse tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå