*Heidi* Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Jeg fullammer og har i det siste fått noen røde "blemmer"på puppene.. det ser skikkelig vondt ut, men jeg kjenner ikke noe til det! Noen som vet hva det kan være? Kanskje sopp eller noe, for det er jo fuktig der nesten hele tiden.. Heidi
14062003 Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 (endret) Hvor gammel er babyen din? Altså, hvor lenge har du ammet? Er det på puppene eller brystvortene? Bringebærbrystvorter er ingenting å bry seg med - om ikke det gjør vondt eller du blør sånn at babyen får i seg mye blod. Sopp gir et hvitt belegg på puppene (og gjør vondt innover når du ammer) i tillegg evt. hvite flekker i babyens munn. Du bør ikke gå med brystene våte! Jeg lover deg at du ikke vil ha brystbetennelse. Dersom du lekker mye, bruk to lag innlegg; ett papir som byttes ofte og ett ull som holder varmen og byttes ved behov. Da unngår du å bli våt - og at sopp samles i innlegget. Lekker du ekstremt mye, kan melkeoppsamlere være løsningen. PS: Denne hører da vitterligen under barn og ikke kropp???? Endret 18. juli 2005 av 14062003
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå