Gå til innhold

Dere kvinner som rimmer mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har hintet til at han ønsker oppmerksomhet der nede.. har aldri gjort det før men har lyst. Dere kvinner som rimmer eller fingrer mennene deres. Hvordan gjør dere det?🤣 antar at han må være nydusjet og shavet. Tips?

runker dere han i mens? Stillinger?

Anonymkode: cf4d4...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er selvsagt nydusjet når jeg gjør det, men ikke barbert. Det har egentlig ikke vært planlagt heller, men jeg gjør det når jeg føler for det. Er gjerne kos og slikking av pungen, og så får jeg bare lyst til å gå lengre. 

Har heller ikke noe spesiell teknikk. Det går på hva jeg føler for. 

Noe inni frister meg å forsøke, i den grad at jeg kjøpte noen but plugger. Jeg fikk såvidt forsøke, men han likte det ikke, så blir bare rimming angående kos der bak for ham. 

Anonymkode: 82f69...d80

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Han er selvsagt nydusjet når jeg gjør det, men ikke barbert. Det har egentlig ikke vært planlagt heller, men jeg gjør det når jeg føler for det. Er gjerne kos og slikking av pungen, og så får jeg bare lyst til å gå lengre. 

Noe inni frister meg å forsøke, i den grad at jeg kjøpte noen but plugger. Jeg fikk såvidt forsøke, men han likte det ikke, så blir bare rimming angående kos der bak for ham. 

Asj!!! Hvorfor fjerner han ikke håret i ræva da? Tenk hvor mye danglebær som har hengt fast i de håra da 🤮nei få han til å fjerne de håra.

Anonymkode: b90c2...be9

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg nekter å tro at du slikker han i ræva uplanlagt som du skriver. Dvs han har ikke vært på do å det ligger møkk på innsiden av hullet.

Anonymkode: b90c2...be9

Skrevet

Han er alltid nydusjet. Stort sett shavet også, men ikke alltid. Runker han samtidig, eller han runker seg selv. Han pleier å ligge på ryggen med en pute under rumpa. 

Anonymkode: 488f1...76c

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen har hintet til at han ønsker oppmerksomhet der nede.. har aldri gjort det før men har lyst. Dere kvinner som rimmer eller fingrer mennene deres. Hvordan gjør dere det?🤣 antar at han må være nydusjet og shavet. Tips?

Gjorde det mye på med ex'en. Han hadde ikke så mye hår i rumpa, noen menn har jo veldig mye der og om det er mye så er det helt innafor å be han barbere seg der. Jeg ba mannen gjøre det han hadde lyst til, han valgte å barbere seg. Rimmet han kun når han var nydusjet. Og be mannen din vaske seg ordentlig, det er ikke hyggelig å holde på der bak om han har slurvet med vasken. Litt rumpelukt vil det jo være, så om du er ganske prippen så er ikke dette den riktige aktiviteten å holde på med. 

Jeg rimmet han mens han lå på ryggen, han må spre beina ganske godt. Dette er litt vanskelig om han er ganske overvektig (ex'en var det på et tidspunkt og da ble det vanskelig å rimme, men når han var normalvektig og slank var det null stress). Når du rimmer så slikker du jo, så er jo det jeg gjorde. Han ønsket også å prøve med en finger, men likte ikke helt at den var helt inne, så det jeg gjorde var å fukte midtleddet på pekefingeren (google it) og bruke det til å massere ytterst i anus, mens jeg runka han med andre hånden. Han ELSKET det.... 

Angående mest praktisk stilling så ville det naturligvis vært best om han sto på alle fire og du slikket bak mens han runket selv. Men for meg hadde dette vært en veldig turn-off stilling, jeg liker å dominere mannen men dette blir altfor dominerende. Slikker han gjerne bak men da bør han ligge på rygg. 

Når jeg rimma han runket jeg han noen ganger samtidig, noen ganger ville han runke selv så da slikket jeg mens jeg masserte pungen. Han kom som et uvær hver gang og det var så utrolig tennende hvor mye han nøt det!! Blir kåt bare jeg tenker på det faktisk. :P Kos dere ❤️ 

Anonymkode: 5a2dd...b0a

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke ferdig å fylle ut spørreskjemaet ditt ennå i tråden om damer som har seksuelle fantasier hos massøren.

Ro ned spammingen, det går for fort🤣

Anonymkode: 5f7c9...b80

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke ferdig å fylle ut spørreskjemaet ditt ennå i tråden om damer som har seksuelle fantasier hos massøren.

Ro ned spammingen, det går for fort🤣

Hva snakker du om haha? Har ingen andre tråder og aldri hørt noe om den du nevner😂

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva snakker du om haha? Har ingen andre tråder og aldri hørt noe om den du nevner😂

TS

👌

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

👌

?? Javel.. tror du har feil person her🤣 du kan vel se på evt anonymkoden at jeg ikke har noen andre tråder

ts

Skrevet

Jesus Christ... 🤯🤯🤯

Skrevet

Han må ha dusjet veldig nøye, være nyshavet og dusjet godt med intimsåpe etter. Som regel rimmer jeg når han står på knærne og ligger fremover, eller når han ligger på ryggen med beina opp i været.

Har også fingret og brukt dildo. Helt ok, gjør det ikke ofte, men hender

Anonymkode: 6e9cd...d97

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dusja, rensa og ofte barbert. 

Fingre eller dildoer når han er åpna veldig opp. 

Runker ham som regel mer når han er veldig avslappa og kåt. 

Anonymkode: c96e5...6e5

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

...du kan vel se på evt anonymkoden at jeg ikke har noen andre tråder

ts

Det er ulike anonymkoder i hver tråd. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ulike anonymkoder i hver tråd. 

Ahh skjønner det visste jeg ikke. Legg gjerne til link til tråden så legger jeg til en kommentar:)

Skrevet

E-coli here we go.

Anonymkode: b55bc...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...