AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Naboen er skilt og sånn innimellom pappa. Han er åpenbart ikke særlig interessert i å ha noe med barna å gjøre. Barna hentes i barnehagen eller leveres/hentes av mor og far sørger prompte straks for å sende dem på dørene til naboene. Han henter dem når de skal hjem. Som en av disse naboene har jeg etterhvert begynt å undre meg om det er jeg som skal ha samvær, eller naboen. For i perioder er barna hans mer med meg og mine barn enn med sin far de få gangene han har dem. Det har blitt såpass at jeg nå har startet, med litt blandede følelser, å avvise og si at det ikke passer, og da havner de bare hos noen andre. Må vel innrømme at jeg er litt overrasket over at noen er så lite interessert å tilbringe noe tid med egne barn, men er dette normalt..? Er virkelig folk så håpløse og uansvarlige eller er det bare naboen min som er spesiell? Anonymkode: 41d9e...4b9 3
Whistler Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Du får vel instruere barna dine med hvem de skal leke med da. Ikke verre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå