Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest uffdaaaa
Skrevet

Jeg har st.tropez sitt skum (eller hadde), og etter 5 ganger så var søren meg flaska tom!

Hvor udrøyt går det ann å bli?

er det flere som syns st.tropez er udrøy, eller har de bomma litt på milliliterene i min flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke prøvd St.Tropez skummet,så kan ikke svare på akkurat det,men...selv synes jeg de fleste selvbruningsprodukter er ganske udrøye hvis man bruker de over hele kroppen og kanskje flere ganger for å oppnå mørk farge. Jeg bruker skum fra Piz Buin vanligvis over hele kroppen(2*3 pr uke) og den blir FORT tom. Men Oiz Buin er jo ikke brøkkdelen så dyr som St.Tropz da,så synes egentlig ikke det er så rent ille...Koster det ikke over 600 kr for 125 ml eller noe??Det er DYRT spør du meg....Heldigvis har jeg funnet et selvbruningsskum som er billig og funker bra! :)

Skrevet

5 ganger på hele kroppen er ganske mye. Men ja, de blir fort tomme de der. Bare å leve med det, bruk mindre eller noe.

Hvem gidder bruke over 600kr på 125ml?! Jeg kjøper St.Tropez lotion for ca 200 kr på ebay, 240ml.

Gjest Daniella_
Skrevet
5 ganger på hele kroppen er ganske mye. Men ja, de blir fort tomme de der. Bare å leve med det, bruk mindre eller noe.

Hvem gidder bruke over 600kr på 125ml?! Jeg kjøper St.Tropez lotion for ca 200 kr på ebay, 240ml.

Hvordan er lotionen? Tørker den fort?

Gjest Trolletrine
Skrevet

Vil du ha en drøy og FANTASTISK selvbruner,anbefaler jeg virkelig å kjøpe Fake Bake.Riktignok er den dyr,men bedre selvbruner finner du ikke :klappe: Ser at dere kjøper andre dyre produkter som dere bare er rimelig fornøyd med,-Fake Bake slår det meste :ler: I tillegg falmer den ikke,-brunfargen bare forsvinner gradvis,-akkurat som en ekte farge. ;)

Gjest Guest
Skrevet

Har prøvd det meste av selvbruningkremer og skum, men ingenting slår den du får kjøpt hos www.tropicalsun.no ! Dette er en spray(som airbrush, ikke pumpeflaske) fargen blir utrolig fin og veldig naturlig. Den forsvinner gradvis uten å bli skjoldete. Denne koster 299,- og rekker til minst 2 fulle kroppsbehandlinger. Fargen sitter i omtrent en uke. Denne gir like bra resultat som når du gjør det i salong, så jeg synes det er vel verdt pengene ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...