Olivia Skrevet 18. september 2002 #1 Del Skrevet 18. september 2002 hos oss. De driver nemlig og graver opp og legger nye rør, og gjorde en liten feil i dag, som besto i at de hogde over vannledningen vår. Heldigvis har jeg en snill nabo da, som fremdeles har vann, som jeg kan hente hos. men..det er da en begynner å tenke litt på hvordan de har det nede i ulanda... noen må gå langt hver dag for å hente vann, mens jeg syns det er ille nok bare å gå bort til naboen. Tenk egentlig så avhengige vi er av vann. Og så priviligerte vi er med hensyn til det... Er i det litt filosofiske hjørnet akkurat nå..... :D *håpe håpe at vannet snart kommer tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 18. september 2002 #2 Del Skrevet 18. september 2002 Ja sånn er det jo egentlig med mange ting. Man vet ikke å sette pris på hva man har før man ikke har det lenger. Synd at vi mennesker ofte er sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2002 #3 Del Skrevet 19. september 2002 Det slår meg ofte hvordan våre forfedre må ha hatt det!... Tenk så mye som de må ha fryst blandt annet!... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #4 Del Skrevet 19. september 2002 Og min vask er tett! Har sniffa plumbo i hele formiddag. Måtte kjøle eggene i vasken på badet :x - så godt vi har det dere Man tar ting som en selvfølge - og blir det borte - uæææ... hjelpesløse moderne mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2002 #5 Del Skrevet 19. september 2002 Dersom vasken er tett og du bruker plumbo, som ikke blir skylt godt ut, vil den avleire seg i vasken og danne en steinhard klump.... Bare som et tips fra meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #6 Del Skrevet 19. september 2002 Takk for tipset. Problemet er jo bare at jeg får ikke skylt. Den ligger og vaker i en deilig blandign av gårsdagens skyllevann med bla. kafferester... så som lovely kom opp i dag... Jeg må finne en lang, tynn myk stang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #7 Del Skrevet 19. september 2002 Det ble fikset enkelt og greit med en sånn sugekopp - og vasken er blankere enn den var da den var ny... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå