Olivia Skrevet 18. september 2002 #1 Skrevet 18. september 2002 hos oss. De driver nemlig og graver opp og legger nye rør, og gjorde en liten feil i dag, som besto i at de hogde over vannledningen vår. Heldigvis har jeg en snill nabo da, som fremdeles har vann, som jeg kan hente hos. men..det er da en begynner å tenke litt på hvordan de har det nede i ulanda... noen må gå langt hver dag for å hente vann, mens jeg syns det er ille nok bare å gå bort til naboen. Tenk egentlig så avhengige vi er av vann. Og så priviligerte vi er med hensyn til det... Er i det litt filosofiske hjørnet akkurat nå..... :D *håpe håpe at vannet snart kommer tilbake*
Medinilla Magnifica Skrevet 18. september 2002 #2 Skrevet 18. september 2002 Ja sånn er det jo egentlig med mange ting. Man vet ikke å sette pris på hva man har før man ikke har det lenger. Synd at vi mennesker ofte er sånn...
Mathias Skrevet 19. september 2002 #3 Skrevet 19. september 2002 Det slår meg ofte hvordan våre forfedre må ha hatt det!... Tenk så mye som de må ha fryst blandt annet!...
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #4 Skrevet 19. september 2002 Og min vask er tett! Har sniffa plumbo i hele formiddag. Måtte kjøle eggene i vasken på badet :x - så godt vi har det dere Man tar ting som en selvfølge - og blir det borte - uæææ... hjelpesløse moderne mennesker.
Mathias Skrevet 19. september 2002 #5 Skrevet 19. september 2002 Dersom vasken er tett og du bruker plumbo, som ikke blir skylt godt ut, vil den avleire seg i vasken og danne en steinhard klump.... Bare som et tips fra meg :D
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #6 Skrevet 19. september 2002 Takk for tipset. Problemet er jo bare at jeg får ikke skylt. Den ligger og vaker i en deilig blandign av gårsdagens skyllevann med bla. kafferester... så som lovely kom opp i dag... Jeg må finne en lang, tynn myk stang...
Tusenfryd Skrevet 19. september 2002 #7 Skrevet 19. september 2002 Det ble fikset enkelt og greit med en sånn sugekopp - og vasken er blankere enn den var da den var ny...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå