Gå til innhold

Fryse biff

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ha noe biff, men mange selges i større pakker enn jeg spiser om gangen. Hvordan funker det å fryse og tine biff? Taper den seg mye? Jeg vil helst ikke ødelegge noe jeg først betaler såpass mye for😁

Anonymkode: c446f...580

Gjest theTitanic
Skrevet

Du kan fint fryses biff, forutsett at den ikke har blitt fryst før. Det står på pakken. 

Skrevet
3 minutter siden, theTitanic skrev:

Du kan fint fryses biff, forutsett at den ikke har blitt fryst før. Det står på pakken. 

Men blir resultatet noe dårligere enn om den ikke hadde vært fryst? Den taper vel alltid noe væske

Gjest theTitanic
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men blir resultatet noe dårligere enn om den ikke hadde vært fryst? Den taper vel alltid noe væske

Den taper seg litt, men ikke mye. 10% kanskje. 

Skrevet

Jeg har nesten bare fryst biff. Kjøper når det er på dato og fryser ned, og når vi har mange nok så steker vi 

• Liker 3
Skrevet
On 8/22/2020 at 3:20 PM, AnonymBruker said:

Jeg vil ha noe biff, men mange selges i større pakker enn jeg spiser om gangen. Hvordan funker det å fryse og tine biff? Taper den seg mye? Jeg vil helst ikke ødelegge noe jeg først betaler såpass mye for😁

er det en spesiell type biff/leverandør du snakker om? For de fleste (i Norge) vanlige typer biff får man jo kjøpt i alle mulige størrelser, og i løsvekt - da velger du selv størrelse.

Anonymkode: 5822d...478

Skrevet

Tviler på at fersk biff taper seg i fryseren.  Like bra etter 6 måneder og et år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...