AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Heihei Jeg har så utrolig lyst til å være dominerende under sex.. Men jeg er bare 160 cm og ganske petite, har også litt babyface og blir kallt "søt" og "liten" hele tiden... Dette hjelper ikke akuratt når jeg har lyst til å være litt dominant når det kommer til sex.. Jeg har et utrolig "uskyldig" utseende og får derfor alltid merkelappen "submissiv" men jeg vill liksom være litt sexy og tease han. Noen som har tips til hvordan man kan være dominant under sex uansett om man blir sett på som en submissiv person? Anonymkode: 3d437...992
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Jeg har også et uskyldig utseende, likevel har jeg aldri blitt tatt for å være noe annet enn dominerende. Det handler ikke om utseendet, men om væremåten. Anonymkode: df337...fda 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Jeg er 160, og slank. Får ofte høre at jeg er søt. Det stopper meg ikke fra å dominere større mennesker enn meg selv. Langt ifra. Utseende gir ikke makt og autoritet. Holdning og trygghet gjør. Anonymkode: e134a...9cc 2
Dominas leketøy Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Heihei Jeg har så utrolig lyst til å være dominerende under sex.. Men jeg er bare 160 cm og ganske petite, har også litt babyface og blir kallt "søt" og "liten" hele tiden... Dette hjelper ikke akuratt når jeg har lyst til å være litt dominant når det kommer til sex.. Jeg har et utrolig "uskyldig" utseende og får derfor alltid merkelappen "submissiv" men jeg vill liksom være litt sexy og tease han. Noen som har tips til hvordan man kan være dominant under sex uansett om man blir sett på som en submissiv person? Anonymkode: 3d437...992 Finn frem pisk, håndjern og strapon... da tenker jeg nok du blir oppfattet som du ønsker 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #5 Skrevet 23. august 2020 Bare å ta kontroll da, ikke start med å suge han, start med å sette deg på ansiktet hans. Anonymkode: 7ed70...6a2 2
Katten.2.0 Skrevet 23. august 2020 #6 Skrevet 23. august 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Bare å ta kontroll da, ikke start med å suge han, start med å sette deg på ansiktet hans. Anonymkode: 7ed70...6a2 Noe som aldri, aldri er feil.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #7 Skrevet 23. august 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Heihei Jeg har så utrolig lyst til å være dominerende under sex.. Men jeg er bare 160 cm og ganske petite, har også litt babyface og blir kallt "søt" og "liten" hele tiden... Dette hjelper ikke akuratt når jeg har lyst til å være litt dominant når det kommer til sex.. Jeg har et utrolig "uskyldig" utseende og får derfor alltid merkelappen "submissiv" men jeg vill liksom være litt sexy og tease han. Noen som har tips til hvordan man kan være dominant under sex uansett om man blir sett på som en submissiv person? Anonymkode: 3d437...992 Ta på deg litt "strenge" klær. Anonymkode: 9b982...853
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå