Gå til innhold

3 navn - oppkalt etter sminke, mote og modell

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har fått nok latterliggjøring her Ts til å ta hintet - gi ungen din et normalt navn. Ikke la den søte lille jenta bli et mobbeoffer 

Anonymkode: 7a67c...361

Caia i det daglige og Chanel Iman kun i høytidelige settinger/folkeregisteret. 

Ts

Anonymkode: 76f3e...209

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Linnea og Iman,eventuelt Linnea Iman. Tenker det er lite kult å være oppkalt etter et sminkemerke. Synes egentlig ikke det er så kult å være oppkalt etter et klesmerke heller,men nå er jeg ganske likegyldig til begge deler. Kunne sikkert oppkalt mitt barn etter en artist,forfatter,romankarakter eller noe sånt da... Jeg vurderte f.eks å gi min sønn navnet Marley.

• Liker 2
Skrevet

Linnea er fint. Eller hva med bare Caia/Kaia

Anonymkode: edc04...a2e

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger sjokolade, roborstøvsugeren min, Dwayne Johnson og hunden min.

Min førstefødte heter likevel ikke Freia Xiaomi Rock Basset ...😂

Anonymkode: bdebc...fe7

Jeg elsker TV, mat og brettspill. Min førstefødte skal hete Netflix Lasagne Pandemic. Jeg føler det navnet er veldig tidsaktuelt. Nummer to skal hete Viaplay Sushi Wingspan. 😁

Anonymkode: 12cff...dc2

• Liker 18
Skrevet

Det er griseharry

Anonymkode: 80418...f5f

• Liker 17
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Caia i det daglige og Chanel Iman kun i høytidelige settinger/folkeregisteret. 

Ts

Stakkars barn!! For Guds skyld, gi henne et normalt navn. Kaia er flott. 
Selv om de andre navnene ikke vil bli brukt i det daglige, så vil andre elever/foreldre se hele navnet på klasselister, etc. Og det vil garantert bli  snakket om. Og ikke på en positiv måte. 

Navn skaper folk, sies det. Tygg litt på den. Og tenk også på at den lille jenta di utvikler sin helt egen personlighet, og på ingen måte har lyst til å bli assosiert med vesker og sminke når hun en dag skal ut og søke jobber. 

• Liker 21
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om å gi babyen sin 3 navn hvorav det første er et kosmetikk merke, det andre et av verdens mest kjente designermerker og det tredje navnet er etter en tidligere supermodell? 

Jeg tenker at en forelder som vil sitt eget barn så vondt, burde vært fratatt foreldreretten.

• Liker 12
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er seriøs og bor i Tromsø🙂

Ts 

Hvorfor er jeg ikke overrasket?

• Liker 9
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du burde i det minste bruke det rette fornavnet på Coco Chanel, og ikke etternavnet. Gabrielle var navnet hennes. Chanel tviler jeg på at du får godkjent.

Anonymkode: 46907...a5a

Vet om ei jente som heter Chanel så godkjent blir det nok. Dessverre er det som resten sier, fryktelig harry. Den Chanel jeg kjenner til er i tillegg skikkelig tomboy og passer virkelig ikke til navnet sitt🙈 og sammen med et typisk bygde-etternavn så klinger det rett og slett ikke.

Anonymkode: fd565...c62

• Liker 4
Gjest Blondie65
Skrevet (endret)

Vet du TS, før jeg kom til den siden der du fortalte hvor du var fra hadde jeg alt gjettet det. Jeg har slitt med alle mine mest fordomsfulle tanker gjennom hele tråden og prøvd - virkelig prøvd hardt - å la tvilen komme deg til gode.

Men nei, det greier jeg ikke. Dette er blodharry, innavlet, trailertrash, lavinntekts lavstatus meningsløse navn. Som påpekt så skal ikke barnets navn reflektere deg og dine interesser, men barnets.

Ville du likt det hvis mannen din ønsket at sønnen hans skulle hett Moonlight Pontiac Firebird Wow?

Endret av Blondie65
Skrevet

Om du digger Bianca Ingrosso så mye, så kan du vel kalle opp barnet etter henne? Hun heter Bianca Melina Elizabeth, så det er nok å velge i der. Og kutt ut de andre tullenavnene.

• Liker 1
Skrevet

Men altså, dere er jo to om å få barn. Hvis han vil kalle jenta for Sandra, og du vil kalle henne Caia Chanel Iman, så skal jeg love dere at dere aldri blir enige. Dessuten så skriver du selv «navnene gjenspeiler MIN personlighet og MINE interesser». Har valgt å utheve mine, fordi jeg oppriktig lurer på hvor far kommer inn i navnet hennes her? Er ikke det like viktig? 
Dette navnet hadde jeg lagt i fra meg, og heller prøvd ut noe annet. Hva med Sandra Linnea? Da har dere jo begge to fått et navn dere liker? 

Anonymkode: 798ab...da2

• Liker 15
Skrevet

Jeg fikk nesten lyst til å lage en selskapslek basert på denne tråden. Gi ditt fiktive barn 3-4 navn og la de andre gjette interessene dine. Jeg bruker ikke å like selskapsleker, men denne tror jeg faktisk kunne bitt morsom.

Anonymkode: a7334...b40

• Liker 15
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du digger Bianca Ingrosso så mye, så kan du vel kalle opp barnet etter henne? Hun heter Bianca Melina Elizabeth, så det er nok å velge i der. Og kutt ut de andre tullenavnene.

Jeg heter Bianca selv så kan ikke kalle henne det. 

Ts

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg fikk nesten lyst til å lage en selskapslek basert på denne tråden. Gi ditt fiktive barn 3-4 navn og la de andre gjette interessene dine. Jeg bruker ikke å like selskapsleker, men denne tror jeg faktisk kunne bitt morsom.

Anonymkode: a7334...b40

Gjør det gjør det gjør det. Altså: lag en tråd :)

Skrevet

Jeg heter Bianca selv så kan ikke kalle henne det. 

Ts

Og hva så? Er flere som har et navn etter sin mor, helt vanlig i f.eks Sverige.

Skrevet

Jeg tror ikke på at du er 24! Det er ikke mulig! 16 kanskje, men ingen 24-åring er så egoistisk og selvsentrert som det du fremstår her. Herregud, du risikerer at barnet selv endrer navn etter en årrekke med mobbing og erting.

Anonymkode: e790d...e28

• Liker 8
Skrevet
8 hours ago, Blondie65 said:

Ville du likt det hvis mannen din ønsket at sønnen hans skulle hett Moonlight Pontiac Firebird Wow?

Hahaha det var jo så harry at nesten kult. Da må man nesten dra det så langt ja. Solveig Adidas Gucci? Runa Balenciaga Dior? Rebekka Chloé Minkoff Ferrari. Du må selv bytte etternavn da, til en som klinger bra med et slikt navn. 

Anonymkode: 4c61a...b47

• Liker 2
Skrevet

La meg gjette, du har mange «Chanel»-vesker, men alle er fra Ayia Napa? 

Anonymkode: 4ba30...e41

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...