AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #81 Del Skrevet 23. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, du har mange «Chanel»-vesker, men alle er fra Ayia Napa? Anonymkode: 4ba30...e41 Var det DC-skoene og joggebuksen som avslørte det? 😂 Anonymkode: 77ed3...cc3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #82 Del Skrevet 23. august 2020 😂😂😂 Mitt barn skal hete: Nike Apetina Decor 😍 genialt og så enkelt 😂 Anonymkode: 355ae...2c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 23. august 2020 #83 Del Skrevet 23. august 2020 På 22.8.2020 den 14.43, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om å gi babyen sin 3 navn hvorav det første er et kosmetikk merke, det andre et av verdens mest kjente designermerker og det tredje navnet er etter en tidligere supermodell? Anonymkode: 76f3e...209 Den fjollete mora kan selv få hete Spenol Klein Klum og kjenne på skammen ved å ha et så latterlig navn. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #84 Del Skrevet 23. august 2020 Ts her. Hvis jeg hadde skrevet at jeg allerede hadde døpt barnet mitt for Caia Chanel Iman, hadde dere vært like stygge i kjeften da? Synes det er rart at moderator ikke har slettet noen av de stygge kommentarene jeg har fått. Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. august 2020 #85 Del Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hvis jeg hadde skrevet at jeg allerede hadde døpt barnet mitt for Caia Chanel Iman, hadde dere vært like stygge i kjeften da? Synes det er rart at moderator ikke har slettet noen av de stygge kommentarene jeg har fått. Anonymkode: 76f3e...209 Hvis du ønsker at moderatorene skal gjøre noe her må du rapportere det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #86 Del Skrevet 23. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, du har mange «Chanel»-vesker, men alle er fra Ayia Napa? Anonymkode: 4ba30...e41 Jeg har 2 Chanel vesker, og de er kjøpt i Frankrike. Ts Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #87 Del Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hvis jeg hadde skrevet at jeg allerede hadde døpt barnet mitt for Caia Chanel Iman, hadde dere vært like stygge i kjeften da? Synes det er rart at moderator ikke har slettet noen av de stygge kommentarene jeg har fått. Anonymkode: 76f3e...209 Ja. Du bør tenke på at barnet ditt ikke skal være en utstilingsfigur for dine interesser. Barnet er ikke et trendy "tilbehør" til fake merkeveskene dine. Barnet er et selvstendig individ, og kan meget vel ende opp med helt andre interesser enn dine. Det er din fordømte plikt som mor å sørge for at barnet ikke blir hindret i sine fremtidige mål pga. et idiotisk navnevalg. Tenk om barnet ditt blir en aktiv miljøforkjemper? Anonymkode: a2578...cd9 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #88 Del Skrevet 23. august 2020 Skjønner ikke hvorfor det er bedre å kalle opp navnet sitt etter en skuespiller, artist eller romankarakter enn det er å kalle opp etter et klesmerke? Det har like mye med foreldrenes preferanser å gjøre som barnets. Strengt tatt har jo alle navn det, det er hva foreldrene liker som styrer navnevalget, barnet har ingenting det skulle ha sagt (heldigvis, hvis ikke hadde alle blitt hetende Vææææ eller Gugugu). Jeg tror det blir mye for barnet ditt å forklare navnet sitt, TS. Synes det er like ille som de dobbeltnavnene du brukte som eksempel på dårlige navn. Hvis jeg hadde vært deg, ville jeg gått for Caia, evt. Kaia. Hvis du absolutt vil ha flere navn, kan du jo slenge på Linnea eller Sandra, men begge de navnene er ganske kjedelige, spør du meg. Anonymkode: 3c1cd...f2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #89 Del Skrevet 23. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hvis jeg hadde skrevet at jeg allerede hadde døpt barnet mitt for Caia Chanel Iman, hadde dere vært like stygge i kjeften da? Synes det er rart at moderator ikke har slettet noen av de stygge kommentarene jeg har fått. Anonymkode: 76f3e...209 Jeg hadde fortsatt reagert på navnet, ja. Jeg lurer fortsatt på hvor far kommer inn i bildet her? Han har jo tydeligvis også et ønske om hva barnet deres skal hete, men det ser ikke ut til at du har tenkt å ta hensyn til han. Anonymkode: 798ab...da2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #90 Del Skrevet 23. august 2020 Fra spøk til alvor, Caia syns jeg var fint, Iman er det heller ikke noe galt med, men navnet ser ikke norskt ut, og dessverre så er det ikke alltid så lett i jobb-sammenheng, den søknaden kan bli liggende nederst i bunken og ikke engang innkalt på intervju kun pga navnet.. Chanel syns jeg seriøst du skal droppe, selvom Chanel er et eksklusivt motehus, så får man en viss følelse over de som kaller dyret sitt Chanel, og enda verre med de som kaller et barn for Chanel.. Det er rett og slett skikkelig harry, selvom selve merke Chanel ikke er harry. Anonymkode: 4ba30...e41 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #91 Del Skrevet 23. august 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hvis jeg hadde skrevet at jeg allerede hadde døpt barnet mitt for Caia Chanel Iman, hadde dere vært like stygge i kjeften da? Synes det er rart at moderator ikke har slettet noen av de stygge kommentarene jeg har fått. Anonymkode: 76f3e...209 Du spør om vår mening. Vi svarer. Hvis du ikke vil vite vår mening, ikke spør. Anonymkode: 70259...85c 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #92 Del Skrevet 23. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Hvis jeg hadde skrevet at jeg allerede hadde døpt barnet mitt for Caia Chanel Iman, hadde dere vært like stygge i kjeften da? Synes det er rart at moderator ikke har slettet noen av de stygge kommentarene jeg har fått. Anonymkode: 76f3e...209 Det er jo hårreisende, og dersom dere i tillegg har et typisk norsk etternavn så stakkars lille Caia Chanel Iman Svendsen 😟 Anonymkode: 63cfc...014 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #93 Del Skrevet 23. august 2020 Du kan ikke på ramme alvor mene det er OK å kalle ungen din opp etter ei veske. Anonymkode: da691...ab0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #94 Del Skrevet 23. august 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Du bør tenke på at barnet ditt ikke skal være en utstilingsfigur for dine interesser. Barnet er ikke et trendy "tilbehør" til fake merkeveskene dine. Barnet er et selvstendig individ, og kan meget vel ende opp med helt andre interesser enn dine. Det er din fordømte plikt som mor å sørge for at barnet ikke blir hindret i sine fremtidige mål pga. et idiotisk navnevalg. Tenk om barnet ditt blir en aktiv miljøforkjemper? Anonymkode: a2578...cd9 Ts her. Hva har navnene med miljøforkjemping å gjøre? Er det bare de som heter Gudlaug, Oddbjørg og Svein som bryr seg om miljøet? Caia er et vanlig navn, uansett om det skrives med C eller K. Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #95 Del Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan ikke på ramme alvor mene det er OK å kalle ungen din opp etter ei veske. Anonymkode: da691...ab0 Veske? 😀Chanel er så mye mye mer enn vesker du. Jeg liker klangen i navnet, derfor har jeg lyst å velge det, ikke fordi det minner meg om fine klær/vesker. Ts Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #96 Del Skrevet 23. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde fortsatt reagert på navnet, ja. Jeg lurer fortsatt på hvor far kommer inn i bildet her? Han har jo tydeligvis også et ønske om hva barnet deres skal hete, men det ser ikke ut til at du har tenkt å ta hensyn til han. Anonymkode: 798ab...da2 Han har nevnt at Sandra er fint, men han er ikke så involvert siden vi ikke er sammen lengre. Han sier at han er sikker på at jeg velger fine navn til henne. Ts Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #97 Del Skrevet 23. august 2020 Herregud. Ingenting noen sier her får deg på andre tanker, så da får du heller kjøre full egotripp og gi ungen verdens mest blodharry navn. Bare vær forberedt på å måtte forklare grunnen hvis hun spør hvorfor hun har det støggeste navnet i klassen. "Mamma digget sminke og vesker og ville vise at hun var spesiell". Det er ikke mobbing bare fordi noen er uenig med deg, og ber du om råd på et diskusjonsforum så må du forvente å få svar. Anonymkode: ed808...58a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #98 Del Skrevet 23. august 2020 Ts her Jeg har et Siciliansk etternavn som faktisk passer til navnene. Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #99 Del Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Ingenting noen sier her får deg på andre tanker, så da får du heller kjøre full egotripp og gi ungen verdens mest blodharry navn. Bare vær forberedt på å måtte forklare grunnen hvis hun spør hvorfor hun har det støggeste navnet i klassen. "Mamma digget sminke og vesker og ville vise at hun var spesiell". Det er ikke mobbing bare fordi noen er uenig med deg, og ber du om råd på et diskusjonsforum så må du forvente å få svar. Anonymkode: ed808...58a Det er ordene folk har brukt i innleggene som er ondskapsfull sjikanering. Det går an å ordlegge seg på en sivilisert måte. De har skrevet at jeg burde ha sterilisert meg, ikke fått barn, jeg burde vært meldt til barnevernet, det burde vært forbudt for sånne som meg å bli gravid osv. Er det så mye bedre å kalle barna sine for Emilie Amathea eller Noelle Chanette, og så bruke begge navnene hver gang man snakker til eller om barnet? Ts Anonymkode: 76f3e...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #100 Del Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ordene folk har brukt i innleggene som er ondskapsfull sjikanering. Det går an å ordlegge seg på en sivilisert måte. De har skrevet at jeg burde ha sterilisert meg, ikke fått barn, jeg burde vært meldt til barnevernet, det burde vært forbudt for sånne som meg å bli gravid osv. Er det så mye bedre å kalle barna sine for Emilie Amathea eller Noelle Chanette, og så bruke begge navnene hver gang man snakker til eller om barnet? Ts Anonymkode: 76f3e...209 Det er i samme kategori 🙂 Det skriker «Unge mødre». Anonymkode: c7099...0cb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå