AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Gått 4 uker siden ubeskyttet sex. Hatt blødning 2 dager for 2 uker sia. Nå er jeg kvalm på morgen og dagen , oppblåst hele magen . Må ofte på do . Tok test negativ . Noen ber meg vente med test . Hva mener dere ? At dette kan skyldes noe annet ? Anonymkode: 1529a...4c5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Om det er 4 uker siden samleie, og du har negativ test, er du absolutt ikke gravid. Anonymkode: 24f77...cfb 6
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Ikke ts Forventet mens 2 dager siden og testen sto negative hva skjer ???? Anonymkode: 27556...022
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke ts Forventet mens 2 dager siden og testen sto negative hva skjer ???? Anonymkode: 27556...022 Det hender mensen kan være forsinket uten at det er noe galt eller unormalt med det. Vent noen dager og ta en test til eller se om mensen kommer 😊 Anonymkode: 519c8...ccf 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gått 4 uker siden ubeskyttet sex. Hatt blødning 2 dager for 2 uker sia. Nå er jeg kvalm på morgen og dagen , oppblåst hele magen . Må ofte på do . Tok test negativ . Noen ber meg vente med test . Hva mener dere ? At dette kan skyldes noe annet ? Anonymkode: 1529a...4c5 Den som ber deg vente med test er helt clueless. Så lenge etter samleie ville en test vært tydelig positiv om du hadde vært gravid. Man kan få mange «symptomer» om man tror man er gravid. Anonymkode: 519c8...ccf
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Jeg tok en test på morgenen som var tydelig negativ, to uker senere tok jeg en ny som var positiv før testen i det hele tatt hadde rukket å trekke til seg nok til at hele ble «våt» (hvis det gir noe mening). Tok en digital som viste 3+ den samme dagen. Så med andre ord burde testen ha vært positiv to uker før og, noe den tydelig ikke var. Skjønner ikke hvordan, men det er jo tydeligvis mulig. Jeg hadde derimot INGEN symptomer på graviditet. Anonymkode: eb910...a7b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tok en test på morgenen som var tydelig negativ, to uker senere tok jeg en ny som var positiv før testen i det hele tatt hadde rukket å trekke til seg nok til at hele ble «våt» (hvis det gir noe mening). Tok en digital som viste 3+ den samme dagen. Så med andre ord burde testen ha vært positiv to uker før og, noe den tydelig ikke var. Skjønner ikke hvordan, men det er jo tydeligvis mulig. Jeg hadde derimot INGEN symptomer på graviditet. Anonymkode: eb910...a7b en test kan jo gå fra å være helt negativ en dag til tydelig positiv 1-2 dager senere. Og hos noen stiger HCG nivået fort, så det trenger ikke ta to uker før det står 3+ på testen. TS skriver det er 4 uker siden samleie, da ville en test vært positiv nå. Anonymkode: 519c8...ccf 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det hender mensen kan være forsinket uten at det er noe galt eller unormalt med det. Vent noen dager og ta en test til eller se om mensen kommer 😊 Anonymkode: 519c8...ccf Jeg har kjøpt tester fra normal. Må jeg til apoteket? Anonymkode: 27556...022
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpt tester fra normal. Må jeg til apoteket? Anonymkode: 27556...022 Nei de skal vel funke de og. Men om du er usikker så ta en ny test om noen dager 😊 Hvis mensen ikke kommer innen den tid. Anonymkode: 519c8...ccf
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #10 Skrevet 23. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: en test kan jo gå fra å være helt negativ en dag til tydelig positiv 1-2 dager senere. Og hos noen stiger HCG nivået fort, så det trenger ikke ta to uker før det står 3+ på testen. TS skriver det er 4 uker siden samleie, da ville en test vært positiv nå. Anonymkode: 519c8...ccf Burde ikke HCG nivået steget like fort de to andre gangene jeg har vært gravid og? Anonymkode: eb910...a7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå