AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Jeg skal opereres og blir sengeliggende i flere uker etterpå. Trenger underholdning.. Har sett lite sci-fi, men liker skildringer av fremtidens samfunn / mennesker i kombinasjon med maskin og roboter / AI. Ønsker å sette meg mer inn i sjangeren. Tips til gode filmer jeg kan se? Anonymkode: c97cd...ecd
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 (endret) 28 Days Later og Children of Men. Endret 22. august 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Ikke en film, men anbefaler spillet Horizon Zero Dawn Anonymkode: f1f65...983
-jk- Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Blade Runner treffer vel rimelig bra på beskrivelsen.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 2001 - A Space Odyssey og Blade Runner (originalen). Anonymkode: 6a4c8...9f3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Black mirror (serie). Der er det en del fremtidsgreier som kan ta knekken på den største optimist. NB! Anbefaler max 1. episode pr. dag Anonymkode: fd148...1b3
Hatsumomo Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal opereres og blir sengeliggende i flere uker etterpå. Trenger underholdning.. Har sett lite sci-fi, men liker skildringer av fremtidens samfunn / mennesker i kombinasjon med maskin og roboter / AI. Ønsker å sette meg mer inn i sjangeren. Tips til gode filmer jeg kan se? Anonymkode: c97cd...ecd Du spør etter den beste sci-fi filmen jeg vet om? I verdensrommet: Interstellar På jorden: Inception. To knallgode filmer Ellers robotfilmer? Drøssevis egentlig, vet jo ikke hva du har sett, men den beste robotfilmen for meg er Ex Machina. Ellers god underholdning: - Alita battle Angel - I, Robot - Wall E (tegnefilm da) - Chappie - Transformers filmene - A.I -Kunstig Intelligens - Ghost in the shell (best er animefilmene, men den er god den som er med Scarlett Johansson) - BladeRunner 2049 Eldre filmer; -Terminator filmene -Matrix filmene Endret 22. august 2020 av Hatsumomo
-jk- Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 Om Tv-serier er aktuelt kan jeg anbefale The Expanse på Amazon Prime. Fantastisk serie, gleder meg til sesong 5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå