AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Er nå i uke 29. Har ved noen anledninger når ungen (mest sannsynlig) sparker nedover mot hullet/åpningen, kjentes ut som om foten skulle komme ut livmortappen Høres helt sykt, ut, men det er den eneste måten jeg kan beskrive følelsen. Sa det til en venninne som har et barn, men hun mente det var rart og ikke kunne være en normal følelse. Anonymkode: 52694...196
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Det er en HELT normal følelse, og jeg hadde det sånn frem til termin 😅 Anonymkode: cacca...838 1
MFO Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Jepp, også går du i fødsel og skjønner hvor mye som skal til for at den kiden skal komme ut😂😂
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Okei så det er helt vanlig og ikke noe å bekymre seg over 😊 Anonymkode: 52694...196 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Helt vanlig - og også vanlig at det føles ut som ungen holder på å sparke i stykker ribbeina 😅 Men som det står over her: når du skal trykke ut ungen skjønner du at det skal ganske mye mer enn et småspark til for å få den ut 🤪 Anonymkode: 790b4...0ff
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Jeg kjente på akkurat det samme, bare at jeg er sikker på at det var en arm 😂. Nå i uke 34 kjennes det ut som hodet prøver å lirke seg ut når hun snur og rører på hodet, så må jeg rett på do å tisse etterpå. Kan sies at jeg noen ganger blir litt redd for å presse på do tilfelle ungen plutselig popper ut 😂 selv om det ikke skal skje da. Anonymkode: eb3f2...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå