AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Las en artikkel om dette. Barn kan få tvangstanker og ocd av denne koronaen. vasking og spriting av hender både på barnehage, skole og ellers i samfunnet kan bidra til at de kan utvikle tvangstanker mtp vasking av hender. ja vi skal være forsiktige og ha god håndvask, men vi må ikke tippe over og gjøre barna våre syke Anonymkode: 7a861...d8b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Dette er noe som kan hende alle, og ikke kun barn. Anonymkode: a1416...dca 2
MollyJones Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Jeg tenker litt over dette i disse tider, og selv om vi er nøye på å vaske henda, passer jeg på å ikke mate fireåringen med bakterie-, virus-, eller sjukdomsprat. Normal håndvask når vi kommer hjem, før mat, etter do etc - også litt sprit om det er nødvendig når vi er ute. Forklarer at det er viktig å hoste i hostekroken, men uten å fokusere på at hun kan smitte andre, eller kan bli smittet sjøl. Tipper man får en oppblomstring av bakteriefobi etter dette, både hos voksne og barn. 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Barnet mitt har blitt slik etter intens vasking og antibac på skolen. Han hadde sår på hendene i mars april..Fikk en bekymret kommentar fra læreren på det. 🤯 Nå har han blitt veldig nøye på å vaske hender hver gang før han skal spise noe. Anonymkode: e7129...2b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå