Gå til innhold

Er Holmenkollen overfladisk? Oslo vest generelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nysgjerig på hvordan det er å vokse opp eller bo et slik sted. Føler Holmenkollen er et av Oslos verste når det kommer til overfladiskhet, men jeg kan ta feil. Er det merkeklærpress? Utdannelsepress? Hvordan er det å ha diagnoser i disse miljøene? Feks autisme, adhd osv?

Anonymkode: 4cab6...04c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forskjeller innad. Noen er gull og glitter. Andre er verdier og nøkternhet. Noen er midt i mellom.

Anonymkode: 0a633...98f

Skrevet

Holmenkollen overfladisk? Nei. Jeg bodde to år i Holmenkollen og naboene mine kunne stikke innom for å låne sukker eller snakke om sine mentale problemer. Slettes ikke overfladiske!

Anonymkode: d7ef0...e8d

Skrevet

Holmenkollen har forskjellige områder. I villastrøkene er det selvfølgelig verre enn i terrasseleilighetsstrøket.

Anonymkode: 791b5...a5e

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Holmenkollen har forskjellige områder. I villastrøkene er det selvfølgelig verre enn i terrasseleilighetsstrøket.

Anonymkode: 791b5...a5e

Jeg bodde i villastrøkene og folk der var veldig åpne. De snakket om sexproblemer og panikkangst. 

Anonymkode: d7ef0...e8d

Skrevet

Holmenkollen er ikke det dyreste området i Oslo, det har bare noen villaområder med ekstremt dyre boliger. Der er det også litt av hvert.

Jeg tror nabolagene er mer homogene på f.eks. Vinderen og Slemdal og deler av Ullern, rett og slett fordi det er så mange boliger som alle ligger i et visst prissjikte.

Anonymkode: 66eca...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...