Gå til innhold

Hva gruer du deg mest til?

Anbefalte innlegg

Gjest Svimle
Skrevet

Hva gruer du deg mest til den store dagen, hva er du mest nervøs for?

Videoannonse
Annonse
Gjest Miss.Chanel
Skrevet

panikk anfall, besvime etc...føle meg "fanget"... få klaus.... m.m

Skrevet

Jeg er redd for at det skal ha skjedd noe med kjolen så den ikke blir perfekt - ellers har jeg panikk for at jeg skal grine så mye så jeg ikke ser ut etterpå.. Jeg er jo en "hulker"... ;)

Ellers redd for at alt som kan gå galt skal gå galt...

Gruer meg ikke til noe direkte, men har panikk for det meste. hehe..

Skrevet
panikk anfall, besvime etc...føle meg "fanget"... få klaus.... m.m

Samme her... Gruer meg til å sitte på utstilling fremme i kirken uten mulighet til å gå ut på en liten luftetur hvis det trengs. Det er faktisk det eneste jeg gruer meg til foreløpig. Tenk å grue seg sånn til vielsen da...det som liksom skal være så romantisk og flott :roll:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Gruer meg også til selve kirkesermonien. Det å skulle komme inn og alle ser på meg synes jeg er svært skremmende. Jeg er en veldig følsom person så tårer kommer det helt sikkert, bare jeg ikke begynner å hulke så tror jeg det skal gå greit å felle tårer :roll:

Skrevet
Gruer meg også til selve kirkesermonien. Det å skulle komme inn og alle ser på meg synes jeg er svært skremmende. Jeg er en veldig følsom person så tårer kommer det helt sikkert, bare jeg ikke begynner å hulke så tror jeg det skal gå greit å felle tårer :roll:

Siterer denne!! I tillegg er jeg nervøs for at noe skal gå galt. (uansett hva)

Skrevet

Gruer og gruer... Jeg er egentlig mest spent og litt nervös egentlig. I det siste har jeg tenkt at jeg er skikkelig nervös for a ga med brudekjole for eksempel. Höres kanskje rart ut, men jeg det a ga skikkelig "prinsesse pyntet" og a vaere senter for oppmerksomhet gjör meg litt redd.

Skrevet

Jeg gruer meg mest til den 1,5 uken vi har foran oss. Da vi skal få alle småting på plass. *stresse-stresse*

Selve bryllupsdagen bare gleder jeg meg til!!! :hjerter_rundt:

Skrevet

På Fredags kveld må alt være ferdig.... men tenk viss vi ikke blir det... Tenk viss vi står på lørdag og alt går galt....... hummmm håper jeg får kjolen min.... for den er ikke sendt enda... :(

Gjest Svimle
Skrevet
På Fredags kveld må alt være ferdig.... men tenk viss vi ikke blir det... Tenk viss vi står på lørdag og alt går galt....... hummmm håper jeg får kjolen min.... for den er ikke sendt enda... :(

Oii, ja DET høres nervepirrende ut!! :overrasket: Bestilt spesialsydd kjole?

Gjest Guest
Skrevet

Prøv å ikke grue dere. Jeg var selsvagt litt stressa før bryllupet, men når det først begynte, så var all nervøsitet borte. Selv da sømmen nederst på kjolen (og jeg visste jo ikke at det ikke var enda verre enn det) revnet fordi den hang seg opp i terskelen i kirken, greide jeg å være helt rolig.

Når dagen først er der, er det ikke noe særlig man kan gjøre uansett annet enn å bare nyte dagen. Det er det hyggeligste både for en selv og gjestene.

Skrevet

Jeg glede meg mest til dagen !!! :) Det er jo ikke en dag en skal grue seg til ?? :roll:

Gruer meg hvertfall ikke til kirken, det er jo der vi skal si ja til hverandre, noe som er årsaken til at vi skal feire bryllup...

men kommer nok til å ha sommerfugler i magen ja... :enig: Nervøs foran den store dagen har en nok over enkelte ting, men det er viktig at en prøve å fokusere på dagen, og hverandre... :kys_2:

Er det noe som kan gjøre meg nervøs, så er det å tenke på at servitørene eller noen andre, eller meg selv :roll: søler vin eller mat på kjolen min..... kommer nok ikke til å være helt trygg før middagen er ferdig der.. :ler:

Ellers blir eg lett rørt, så tårene kommer garantert til å komme maaaaaaaaaange maaaaaaaaaaaaange ganger...akkurat det håpe eg at eg klarer å holde i sjakk når eg går opp kirke gulvet... har jo ikke akkurat lyst til å se ut som eg blir tvunget opp gulvet... :ler:

Det er sikkert andre ting også, men er veldig opptatt av at små ting ikke skal ødelegge dagen, så vi satse på en fantastisk dag, der jeg og miamannen, blir kone og mann :bryllup:

Gjest gjest1
Skrevet

Gruar meg ikkje til noko som helst eg!!

Skrevet
Ellers blir eg lett rørt, så tårene kommer garantert til å komme maaaaaaaaaange maaaaaaaaaaaaange ganger...akkurat det håpe eg at eg klarer å holde i sjakk når eg går opp kirke gulvet... har jo ikke akkurat lyst til å se ut som eg blir tvunget opp gulvet... :ler:

Jeg er også en som lett kan ta til tårene, men det var jeg ikke i nærheten av på bryllupsdagen. De eneste tårene som kom hos meg var av latter under noen av talene. Jeg var bare kjempeglad og fornøyd hele dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...