AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Adriana Lima, hekkeløperen Lolo Jones og andre kjendiser var jomfru til de var ganske gamle. Ser det samme blant kvinner jeg kjenner, de er ofte mer kresne og sliter med å finne noen de liker. Er det slik at "stygge" kvinner trenger bekreftelsen mens pene vet hva de er gode for og gir seg ikke før de får det? Anonymkode: 0f9f3...f72 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Jepp, det er nok i stor grad fordi man ikke behøver bekreftelse. Litt morsomt at du nevnte en hekkeløper, jeg mener at vi lærte en gang at man kan miste jomfruhinna ved hekkeløp. Så kanskje det er derfor, når det gjelder akkurat henne 😝 Anonymkode: 551f8...244
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Kjenner ingen som var jomfru så lenge, og det gjelder også vanvittig flotte kvinner. De som er jomfru lenge er heller en statistisk uteligger eller sparer seg til ekteskapet... Anonymkode: 1c677...5eb 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Lima har vel forklart det med at hun var svært familie og skoleorientert som ung. Og da modellkarrieren startet å skyte fart ble det enda mindre tid til gutter og sex sikkert? Anonymkode: 52dce...a54 1
herzeleid Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Nå vet jeg ikke om det stemmer at de peneste er jomfru så lenge, men mitt inntrykk er i alle fall at de mest attraktive sjelden er de som ligger mest rundt, rett og slett fordi de får såpass mye bekreftelse på hvor attraktive de er at de ikke higer etter den falske bekreftelsen noen får av lettvint sex. 6
Nerine_ Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 Også har du en hel drøss med andre vakre kvinner som ikke er jomfru til de er 27+. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 4 minutter siden, herzeleid skrev: Nå vet jeg ikke om det stemmer at de peneste er jomfru så lenge, men mitt inntrykk er i alle fall at de mest attraktive sjelden er de som ligger mest rundt, rett og slett fordi de får såpass mye bekreftelse på hvor attraktive de er at de ikke higer etter den falske bekreftelsen noen får av lettvint sex. Akkurat. Anonymkode: 551f8...244 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lima har vel forklart det med at hun var svært familie og skoleorientert som ung. Og da modellkarrieren startet å skyte fart ble det enda mindre tid til gutter og sex sikkert? Anonymkode: 52dce...a54 Ja, men det henger igjen sammen med at hun er pen og har fått mye bekreftelser på dette. Hadde hun ikke vært det, så hadde hun muligens endt opp med å knulle rundt i håp om bekreftelser, og dermed ikke hatt tid til å være skole- og familieorientert. Begge deler er jo ting som er knyttet nært sammen med følelse av verdi. En jente med en god familie, vil føle seg elsket. En jente som legger noe i skolen, vil føle hun kan noe. Anonymkode: 551f8...244
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #10 Skrevet 22. august 2020 De minst attraktive damene er de som har flest sexpartnere i hvertfall. Higer etter oppmerksomhet, samtidig som de ikke får forhold med mennene de vil ha Anonymkode: 08e69...928 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #11 Skrevet 22. august 2020 Seriøst? Alle mine smellvakre venninner har ligget med haugevis av menn. Selv ser jeg ut som et troll og har hatt langt færre sexpartnere. Tror ikke denne påstanden holder vann altså... Anonymkode: 35a0c...6fd 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #12 Skrevet 22. august 2020 Denne påstanden må du backa opp med noe ordentlig data. 2 (!) personer er på ingen måte et representativt utvalg. Prøv igjen! Anonymkode: 8527c...f80
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #13 Skrevet 22. august 2020 Det kommer nok an på om de har vokst opp i en kultur som verdsetter dydelige kvinner eller ikke. I Norge er det lite oppmuntring til å være dydelig og spare seg til ekteskapet. Her er kvinnen et individ som oppmuntres til å gjøre det som føles rett for henne. Navnene du oppgir høres latino ut, så kanskje de er katolikker? De oppmuntres til dydelighet i stor grad! Anonymkode: aef25...192
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Skrevet 22. august 2020 Dydelighet? Dideli dudeli dydelig! Anonymkode: 551f8...244 3
Gjest Anonym Bruker Skrevet 22. august 2020 #15 Skrevet 22. august 2020 Valg av partner handler vel ikkje bare om å finne seg en sexpartner, men en de kan dele sexopplevelser og livet med på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #16 Skrevet 22. august 2020 La meg gjette, det er en 27 år gammel kvinnelig jomfru som har laget tråden? Anonymkode: c043e...a87
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Skrevet 22. august 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Adriana Lima, hekkeløperen Lolo Jones og andre kjendiser var jomfru til de var ganske gamle. Ser det samme blant kvinner jeg kjenner, de er ofte mer kresne og sliter med å finne noen de liker. Er det slik at "stygge" kvinner trenger bekreftelsen mens pene vet hva de er gode for og gir seg ikke før de får det? Anonymkode: 0f9f3...f72 Du trengte bare noen få eksempler for å trekke den konklusjonen, og i tillegg slenge med en grim konklusjon om andre. Kanskje du bare skal slutte å konkludere med noe som helst. Anonymkode: 50a16...c24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Skrevet 22. august 2020 Jeg tror ikke det er mulig å dra noen konklusjon ut i fra et SÅ begrenset utvalg, altså, selv om jeg tror det kan være noe i det at de som er usikre på seg selv søker bekreftelse hos menn, mens de som allerede får masse oppmerksomhet kanskje ikke behøver denne bekreftelsen. Det finnes jo massevis av pene damer som har sex tidlig (sikkert de fleste), mens de som ser ut som troll kanskje ikke får seg noe så ofte (? Jeg må sette et spørsmålstegn bak der, siden det er en kjent sak at menn stapper greia si inn i hva som helst bare de blir desperate nok ) Selv var jeg for øvrig jomfru til jeg var 26, og traff min mann. Ikke pga. mangel på tilbud (som de fleste kvinner hadde jeg (uønsket) pågang fra menn omtrent hver gang jeg beveget meg ut døra og inn i en sosial situasjon -Og noen ganger bare helt tilfeldig på gata eller i butikken. Men igjen så må jeg presisere at jeg tror dette gjelder alle kvinner, uavhengig av hvor attraktive de er) Men jeg hadde ikke behov for bekreftelse fra en hvem-som-helst, den følte jeg at jeg kunne få på 2 minutter dersom jeg bestemte meg for det, så det var liksom ingen hast Anonymkode: 4d6a5...91c
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #19 Skrevet 22. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La meg gjette, det er en 27 år gammel kvinnelig jomfru som har laget tråden? Anonymkode: c043e...a87 Eller en gammeldags mann. Anonymkode: 50a16...c24 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #20 Skrevet 22. august 2020 7 timer siden, herzeleid skrev: Nå vet jeg ikke om det stemmer at de peneste er jomfru så lenge, men mitt inntrykk er i alle fall at de mest attraktive sjelden er de som ligger mest rundt, rett og slett fordi de får såpass mye bekreftelse på hvor attraktive de er at de ikke higer etter den falske bekreftelsen noen får av lettvint sex. Nå vil jeg ikke være dømmende, men det er mitt inntrykk også. Er selv jente og i tyveårene og opplever at venninner som er under gjennomsnittet ligger mer rundt. Får dårlig samvittighet av å skrive det da jeg ikke vil rangere venninner etter utseende. Det gjelde forsåvidt ikke bare venninner, men kusiner, kolleger og medstudenter. Litt interessant på hvorfor det er slik blant min omgangskrets. Opplevde også på u-skolen og på VGS at noen av disse lå må eldre ungkarer og med eldre menn som var i forhold. Tar denne som anonym. Anonymkode: e48dc...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå