Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beklager for bildet, men jeg er så veldig usikker på om dette er normalt eller noe jeg burde sjekke. Går til tilvekstkontroll og er nå i uke 38+5.  Ble «strippet» på onsdag og vært øm siden, gjorde kjempevondt og blødde en del. Torsdag avtok blødningen men siden da har jeg hatt gult-blankt utflod. Var en del først og nå er det litt hele tiden. Har hørt at man kan lekke fostervann etter stripping og har hatt litt veske i trusa.

93D279CC-60E3-41C8-A54D-CBDFE4175006.jpeg

F699C0FB-1D81-48FB-B7A5-3A83D31770BB.jpeg

Anonymkode: c0c80...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fostervann er vandig, luktfritt og ikke så viskøst som på bildet. «Slimproppen» er et litt utgått begrep som egentlig ikke betyr så mye i følge fødselslegene og jordmødrene på min arbeidsplass, men det ser helt klart ut som økende utflod/slim. Jeg hadde også det i uke 38, fødte allikevel ikke før utgangen av uke 41 så det trenger ikke bety så mye. 

Anonymkode: dadbb...f4b

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg synes du bør gå til sykehuset for å bli sjekket for sikkerhets skyld. det er bedre enn å spørre her, for du vil mest sannsynlig gå glipp av den beste tiden å helbrede

cookie clicker

Skrevet
lafayettelittle skrev (2 minutter siden):

Jeg synes du bør gå til sykehuset for å bli sjekket for sikkerhets skyld. det er bedre enn å spørre her, for du vil mest sannsynlig gå glipp av den beste tiden å helbrede

cookie clicker

Jeg håper jo for hennes del at hun har født og er ferdig for lenge siden nå 2 år senere.

Anonymkode: 42420...131

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...