AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Beklager for bildet, men jeg er så veldig usikker på om dette er normalt eller noe jeg burde sjekke. Går til tilvekstkontroll og er nå i uke 38+5. Ble «strippet» på onsdag og vært øm siden, gjorde kjempevondt og blødde en del. Torsdag avtok blødningen men siden da har jeg hatt gult-blankt utflod. Var en del først og nå er det litt hele tiden. Har hørt at man kan lekke fostervann etter stripping og har hatt litt veske i trusa. Anonymkode: c0c80...389
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Fostervann er vandig, luktfritt og ikke så viskøst som på bildet. «Slimproppen» er et litt utgått begrep som egentlig ikke betyr så mye i følge fødselslegene og jordmødrene på min arbeidsplass, men det ser helt klart ut som økende utflod/slim. Jeg hadde også det i uke 38, fødte allikevel ikke før utgangen av uke 41 så det trenger ikke bety så mye. Anonymkode: dadbb...f4b
lafayettelittle Skrevet 16. februar 2023 #3 Skrevet 16. februar 2023 Jeg synes du bør gå til sykehuset for å bli sjekket for sikkerhets skyld. det er bedre enn å spørre her, for du vil mest sannsynlig gå glipp av den beste tiden å helbrede cookie clicker
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2023 #4 Skrevet 16. februar 2023 lafayettelittle skrev (2 minutter siden): Jeg synes du bør gå til sykehuset for å bli sjekket for sikkerhets skyld. det er bedre enn å spørre her, for du vil mest sannsynlig gå glipp av den beste tiden å helbrede cookie clicker Jeg håper jo for hennes del at hun har født og er ferdig for lenge siden nå 2 år senere. Anonymkode: 42420...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå