AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg er ferdig med denne jakken og den er en eksakt kopi av dette bilde. Eneste forskjellen er at jeg har valgt å strikke borden med hvitt garn. Altså lappene nede og i borden i ermene. Nå i ettertid føler jeg at disse lappene gir preg av at denne jakken gir "kjole" preg, siden de også er av annen farge. Babyen blir en gutt. Resten av jakken er av mørkeblå slik som dette bilde. Vurderer flere valg. 1. Strikke/hekle en tynn kant rundt det hvite. 2. Hekle/sy oppå de hvite lappene, med det blåe garn. 3. Hekle små gutte ting og sy de på de hvite lappene. Noen forslag? Mønster? Anonymkode: db687...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 22. august 2020 #2 Del Skrevet 22. august 2020 Jeg ville nok fjernet vrangborden og strikket ny nedover. Det vil ikke synes. Metoden er å tre en tynnere strikkepinne gjennom maskene rett over vrangborden, fjerne/rekke opp den gamle vrangborden og så strikke ny vrangbord nedover. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #3 Del Skrevet 23. august 2020 På 22.8.2020 den 13.01, onyx skrev: Jeg ville nok fjernet vrangborden og strikket ny nedover. Det vil ikke synes. Metoden er å tre en tynnere strikkepinne gjennom maskene rett over vrangborden, fjerne/rekke opp den gamle vrangborden og så strikke ny vrangbord nedover. Jeg er ikke god på sying og klipping, tør derfor ikke det du foreslår. Ingen annen mulighet? Anonymkode: db687...0e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 24. august 2020 #4 Del Skrevet 24. august 2020 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke god på sying og klipping, tør derfor ikke det du foreslår. Ingen annen mulighet? Anonymkode: db687...0e5 Det er hverken sying eller klipping (noe særlig) involvert. Du bruker maskene du har på strikkepinnen du tredde igjennom til å strikke ny vrangbord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #5 Del Skrevet 24. august 2020 Helt enig med Onyx! Lag ny vrangbord, rundt hele. Siden jakken har såpass mye struktur, så er jeg redd det vil bli rotete med de tiltakene du selv foreslår. Anonymkode: 93444...2ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lama_Drama Skrevet 24. august 2020 #6 Del Skrevet 24. august 2020 Youtube. På tide å lære seg å rekke opp andre veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. august 2020 #7 Del Skrevet 25. august 2020 Helt enig med de over, det blir finest å lage nye vrangborder/kanter. Hvis du stikker pinnen gjennom maskene før du klipper, skal det gå bra (har ikke prøvd det, jeg har bare klippet direkte, men noen runder før kanten, så jeg har litt å gå på og heller kan rekke opp de siste par rundene før jeg trer i pinnen og strikker nedover igjen.) Det fins garantert youtube-videoer på dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå