AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Aarrh... jeg blir så frustrert. Som tittelen viser, jeg har et behov for å bli dominert. Men, min mann blir bare mer og mer sub. Jeg tar flere ganger en dom rolle med han, men det faller meg ikke veldig naturlig for han vil bare bli mentalt dominert, ingen smerte. Og det virker som om han bare vil mer og mer av dette. Jeg får aldri en switch tilbake. Han klarer bare ikke å dominere meg. Når vi har «vanilje-sex» trekker han ofte sub-fetisjen sin over i det, fordi det er jo det som tenner han, men for meg blir det avtennnende når jeg har lyst han skal begjære meg og ha sex med MEG, ikke tenne seg med tanken på subbing.. Noen som kjenner seg igjen? Jeg hører gjerne råd og innspill. Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre. Har forsøkt å snakke med han, men det blir så sårt hver gang. Anonymkode: 8463c...a24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Har han i det hele tatt forsøkt å dominere deg? Noen gang? Anonymkode: 73275...ced
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Det er vanskelig å endre tenningsmønsteret sitt. Han må evt. være villig til å prøve å forstå deg og gjøre et forsøk, gi og ta. Det høres ut som dere rett og slett ikke matcher seksuelt. Anonymkode: b0099...fbf
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han i det hele tatt forsøkt å dominere deg? Noen gang? Anonymkode: 73275...ced Ikke på ordentlig. Noen tafatte forsøk hvor det virker som om han gjør for min del men som han selv syns er rart. Og da blir det veldig feil for min del - det føkker med subhodet mitt fordi da føles det ut som om jeg bestemmer at han skal domme meg.. Anonymkode: 8463c...a24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Her er det fullstendig motsatt, jeg som har sterke ønsker om å dominere dama, mens hun ønsker å beholde vanilje sporet. Neimen ikke lett det her.... Vi har vært ilag i ett par år. Liker henne veldig godt ellers, men tungt å ikke få leve ut den delen av meg. Eks var sub og det var fantastisk.... Anonymkode: 67048...70d
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Du dumper han og finner deg en ordentlig mann. Anonymkode: fb96a...8b8
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er det fullstendig motsatt, jeg som har sterke ønsker om å dominere dama, mens hun ønsker å beholde vanilje sporet. Neimen ikke lett det her.... Vi har vært ilag i ett par år. Liker henne veldig godt ellers, men tungt å ikke få leve ut den delen av meg. Eks var sub og det var fantastisk.... Anonymkode: 67048...70d Ts her Ja, for meg er det uaktuelt å ikke dominere han fordi jeg merker hvor mye han trenger det og hvor mye det tenner han. Men føler meg litt trist for at jeg må gjøre det for at han skal begjære meg på ordentlig. Skulle veldig gjerne ønske at han kastet seg over meg i et aggressivt begjær fordi han skal ha meg. Men realiteten er at han ligger passivt på rygg og sitrer etter at jeg mentalt kjører han ned i kjelleren.. det er gøy det også så klart, men jeg trenger også å bli utfordret andre veien.. Anonymkode: 8463c...a24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du dumper han og finner deg en ordentlig mann. Anonymkode: fb96a...8b8 Så idiotisk svar. Vi har vært gift i 15 år og elsker hverandre. Er det slik i din verden at når man har ett problem i et ekteskap med en million positive ting så jobber man ikke med å løse det, men kvitter seg med mannen? Trist.. Anonymkode: 8463c...a24 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her Ja, for meg er det uaktuelt å ikke dominere han fordi jeg merker hvor mye han trenger det og hvor mye det tenner han. Men føler meg litt trist for at jeg må gjøre det for at han skal begjære meg på ordentlig. Skulle veldig gjerne ønske at han kastet seg over meg i et aggressivt begjær fordi han skal ha meg. Men realiteten er at han ligger passivt på rygg og sitrer etter at jeg mentalt kjører han ned i kjelleren.. det er gøy det også så klart, men jeg trenger også å bli utfordret andre veien.. Anonymkode: 8463c...a24 Men hva sier han til sitt forsvar da når du tar opp denne problemstillingen med han? Er det mild, medium eller hard form for dominans du ønsker å oppleve? Grunnen at jeg spør er jo at det er ikke alle menn som har i seg den middels til harde formen for å ta styringen, men en mild form bør alle kunne greie. Selv er utfordringen som beskrevet over å finne en kvinne som ønsker dette fra tid til annen. Eks likte å bli dominert ganske hardt og utfordret meg sterkere jo mer vi ble kjent. Dette har blitt som ett narkotikum for meg og jeg har tatt meg selv i å fantasere om henne relativt ofte. Alt dette er jo egentlig veldig feil, men vi mennesker er nå engang utstyrt med lyst å begjær så lite man kan gjøre egentlig... Anonymkode: 67048...70d
Gjest Mrs. P Skrevet 22. august 2020 #10 Skrevet 22. august 2020 Mannen min er en sub og vil ha vaniljesex, mens jeg veldig gjerne vil bli dominert og ha røff og deilig sex. Hos oss har det løst seg på en veldig spesiell måte.. Det viser seg nemlig at mannen tenner på cuckolding 😅 Dette er jo langt ifra noe for alle, men det har funket knallbra for oss. Så innimellom finner vi en dominant mann (er kjemien bra nok har de fått kommet flere ganger) som kommer hjem til oss og gir meg det jeg trenger. Dette har også faktisk ført til at sexen mellom meg og mannen min har blitt bedre, han har blitt litt tøffere i senga. Fremdeles vaniljesex, men likevel bedre og mer utforskende 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #11 Skrevet 22. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 67048...70d Synes det er nokså stor forskjell på TS og deg! Hvis jeg forstår henne rett, så har hun dominert han i årevis, fordi hun liker dette, men kjenner nå, etter mange år, på et behov om selv å bli dominert. Mens du valgte feil type dame for et par år siden, og sutrer over dette. Anonymkode: 2c7a3...6e5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #12 Skrevet 22. august 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva sier han til sitt forsvar da når du tar opp denne problemstillingen med han? Er det mild, medium eller hard form for dominans du ønsker å oppleve? Grunnen at jeg spør er jo at det er ikke alle menn som har i seg den middels til harde formen for å ta styringen, men en mild form bør alle kunne greie. Selv er utfordringen som beskrevet over å finne en kvinne som ønsker dette fra tid til annen. Eks likte å bli dominert ganske hardt og utfordret meg sterkere jo mer vi ble kjent. Dette har blitt som ett narkotikum for meg og jeg har tatt meg selv i å fantasere om henne relativt ofte. Alt dette er jo egentlig veldig feil, men vi mennesker er nå engang utstyrt med lyst å begjær så lite man kan gjøre egentlig... Anonymkode: 67048...70d Han blir veldig defensiv og såret og skikkelig lei seg. Derfor det er så vanskelig. Om jeg bare så vidt hentyder noe, så går han helt i vranglås og sier at han er sååå dårlig for meg. «Jeg er en dårlig mann!» kan han si og bli svært lei seg.. så da tar jeg det så klart ikke opp så mye. For det ender nesten alltid med at jeg slutter å snakke om det og må jobbe opp hans selvtillit igjen. Det går som du også opplever det, helt greit liksom - jeg elsker han jo. Men det er vanskelig å ikke bli møtt på det man ønsker. Anonymkode: 8463c...a24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #13 Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Synes det er nokså stor forskjell på TS og deg! Hvis jeg forstår henne rett, så har hun dominert han i årevis, fordi hun liker dette, men kjenner nå, etter mange år, på et behov om selv å bli dominert. Mens du valgte feil type dame for et par år siden, og sutrer over dette. Anonymkode: 2c7a3...6e5 Nei du forstår feil og han har rett. Dette er noe som har kommet mer og mer de siste årene. Begynte som litt og hvor vi vekslet på. At jeg ble tatt hardt av han også (men ikke dominans) men nå er det mer og mer bare han som blir veldig passiv og vil være sub. ts Anonymkode: 8463c...a24
Mumsmums Skrevet 22. august 2020 #14 Skrevet 22. august 2020 Jeg er sub, min mann vil avogtil jeg skal domme han. Det er totalt avtennende og kunstig. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #15 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke på ordentlig. Noen tafatte forsøk hvor det virker som om han gjør for min del men som han selv syns er rart. Og da blir det veldig feil for min del - det føkker med subhodet mitt fordi da føles det ut som om jeg bestemmer at han skal domme meg.. Anonymkode: 8463c...a24 Det er temmelig vanskelig å skulle få et menneske til å svitsje. De må ønske dette selv, og de må endre innstilling. Ikke nok med det, man må endre innstilling selv. Det sagt, så tror ikke jeg det er umulig. Det er som alt annet her i verden, at man må først finne ut om dette er viktig, og hvis det er det, stå opp for seg selv. Kanskje han får en aha-opplevelse hvis du slår hardt i bordet og sier hvor viktig dette er. Kanskje du finner ut at ikke du ønsker det hvis du går i dybden på det. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei du forstår feil og han har rett. Dette er noe som har kommet mer og mer de siste årene. Begynte som litt og hvor vi vekslet på. At jeg ble tatt hardt av han også (men ikke dominans) men nå er det mer og mer bare han som blir veldig passiv og vil være sub. ts Anonymkode: 8463c...a24 Ok, det er et forhold som har sklidd ut? Javel, men da vet du jo at han kan dominere. Han vet hva du liker. Det er en fordel! Anonymkode: 2c7a3...6e5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #16 Skrevet 22. august 2020 1 time siden, Mrs. P skrev: Mannen min er en sub og vil ha vaniljesex, mens jeg veldig gjerne vil bli dominert og ha røff og deilig sex. Hos oss har det løst seg på en veldig spesiell måte.. Det viser seg nemlig at mannen tenner på cuckolding 😅 Dette er jo langt ifra noe for alle, men det har funket knallbra for oss. Så innimellom finner vi en dominant mann (er kjemien bra nok har de fått kommet flere ganger) som kommer hjem til oss og gir meg det jeg trenger. Dette har også faktisk ført til at sexen mellom meg og mannen min har blitt bedre, han har blitt litt tøffere i senga. Fremdeles vaniljesex, men likevel bedre og mer utforskende 🙂 Flott at du har funnet noe som funker for dere! Dette har vi også gjort i noen år, men sluttet for et par år siden. Faktisk syns jeg det virker som om at nettopp dette har medført at han er enda mer sub enn før. Jeg vil ikke ligge med «fremmende» lenger så det utgår. Og nå er jeg «stuck» med en mann som tenner mest på å bli nektet å ligge med meg, og som vil se på at noen andre ligger med meg. Ikke hele tiden så klart men av og til er jeg i den situasjonen at jeg trenger å bli begjært og tatt/knullet sanseløs av mannen jeg begjærer og elsker, mens han får ikke skikkelig tenning før jeg nekter han nettopp det og «forteller» han om alle andre menn jeg vil knulle. 😐 Anonymkode: 8463c...a24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Skrevet 22. august 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke hele tiden så klart men av og til er jeg i den situasjonen at jeg trenger å bli begjært og tatt/knullet sanseløs av mannen jeg begjærer og elsker, mens han får ikke skikkelig tenning før jeg nekter han nettopp det og «forteller» han om alle andre menn jeg vil knulle. 😐 Anonymkode: 8463c...a24 Men holder det at du forteller han om det da, eller må han vite at du faktisk knuller andre, for at det skal bli interessant? Anonymkode: 2c7a3...6e5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Skrevet 22. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men holder det at du forteller han om det da, eller må han vite at du faktisk knuller andre, for at det skal bli interessant? Anonymkode: 2c7a3...6e5 Det holder at jeg forteller i hetens øyeblikk. Men det er ikke poenget egentlig. Jeg kan gjerne gjøre det innimellom og synes det er gøy. Men nå blir det nesten bare det! Selv når jeg vil bli tatt og begjært. Med en gang vi begge er kåt og vil ha sex, går han inn i sub rolle og vil bli teaset med nekting og «ydmykelse». Men av og til vil jeg han skal ha ledelsen og begjære meg (ikke ideen om at jeg blir tatt av en annen). Jeg trenger at han føyser over kroppen min og tar for seg. Men det er akkurat som om han ikke får seg til å gjøre det, for i hans øyne er jeg nå «Domina». Anonymkode: 8463c...a24
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #19 Skrevet 22. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det holder at jeg forteller i hetens øyeblikk. Men det er ikke poenget egentlig. Jeg kan gjerne gjøre det innimellom og synes det er gøy. Men nå blir det nesten bare det! Selv når jeg vil bli tatt og begjært. Med en gang vi begge er kåt og vil ha sex, går han inn i sub rolle og vil bli teaset med nekting og «ydmykelse». Men av og til vil jeg han skal ha ledelsen og begjære meg (ikke ideen om at jeg blir tatt av en annen). Jeg trenger at han føyser over kroppen min og tar for seg. Men det er akkurat som om han ikke får seg til å gjøre det, for i hans øyne er jeg nå «Domina». Anonymkode: 8463c...a24 Har han autisme? Anonymkode: 2c7a3...6e5
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #20 Skrevet 22. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han autisme? Anonymkode: 2c7a3...6e5 Nei. Anonymkode: 8463c...a24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå