Gjest Guest Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Kan noen fortelle meg hva som hendte i judging amy sist tirsdad? Visste ikke at det hadde begynt igjen..
Piglet Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Nå skal jeg se hva jeg husker, men det blir litt sånn hulter til bulter. Tror at episoden startet noen måneder etter at den forige stoppet (altså i Amy-tid ), og både Amy og begge brødrene bodde hjemme. Moren til Amy var veldig lei seg og sur, og søskene var bekymret og prøvde og snakke med henne. Samtidig hadde hun (Maxin) en sak, hvor et barn var forsvunnet... Og Ignacio (maxins eks) besøkte Amy for å be henne om å si til moren, at grunnen til at han ikke var skilt, var at han var katolik og pga. hans mor. Ellers var det litt vibes (flørt) mellem Gillian og mannen hennes (som jeg har glemt hva heter). På jobb var Amy konflikmegler og Donna fikk sin bar-exam (hun ble advokat). Og kjæresten til Amy kom hjem og de var veldig lykkelige, fordi David hadde funnet han som drepte kona hans. Men så rett etterpå ringte de og fortalte at han (morderen) var blitt drept, og så ble David trist. Amys fetter fikk besøk av eks-kjæresten hans, som fortalte at han hadde et barn og at dette barnet bodde hos søstreren hans. Men han nektet å tro på det... Maxin overhørte han fortelle det til Vincent, og flippet helt ut og forlangte at han skulle ta ansvar. Episoden sluttet med at Amy og Vincent satt på verandaen, og Amy sa at hun følte at de nesten ikke hadde snakket sammen siden han kom hjem. Men Vincent sa at han ikke hadde lyst til å snakke... Det var vist det. Piglet
Jinx Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Jeg gikk også glipp av sesongstarten, men dette var jo en god oppdatering! Takk Piglet!
Gjest Cerise Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 Takker også for svar, fikk ikke med meg denne episoden. Misser desverre morgendagensepisode også...
Malama Skrevet 19. juli 2005 #6 Skrevet 19. juli 2005 Det er nye episoder (ve, heeeel nye er de vel ikke, meget mulig det er vist i usa, men de er nye for norsk tv) Og, når man VET at man gåt glipp av noe, pysekatten, kan ikke du, eller noen du kjenner, ta det opp? Jeg vet vi lever i en dvd-verden (og mange har evl spiller, ikke opptaker) men god gammeldags video fungerer fortsatt til opptak, så man kan se senere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå