Gå til innhold

Estrid barberhøvler - bra eller oppskrytt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine venninner bruker ikke annet og ble overrasket over at jeg knapt hadde hørt om det. Har nå vurdert en ukes tid å bestille, men blir usikker. Prismessig utgjør det ikke så stor forskjell mtp eget forbruk.

Vil gjerne høre deres erfaringer??😌

Anonymkode: 81119...1f4

Skrevet

Liker de kjempegodt! Høvelen er i mye bedre kvalitet og ligger bedre i hånden. Pluss pent design da :) 

Skrevet

Fornøyd! Godt grep og liker at høvelen er litt tyngre enn Venus sin. Gir tett barbering og ingen utslett hos meg. 

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Emet skrev:

Liker de kjempegodt! Høvelen er i mye bedre kvalitet og ligger bedre i hånden. Pluss pent design da :) 

11 minutter siden, gohege skrev:

Fornøyd! Godt grep og liker at høvelen er litt tyngre enn Venus sin. Gir tett barbering og ingen utslett hos meg. 

Takk for tilbakemeldinger! Så fint å høre at flere liker dem. Tror jeg uansett skal gi det en sjanse☺️👍🏼

Anonymkode: 81119...1f4

Skrevet

Jeg anbefaler den, og kundeservicen er god, noe som betyr mye. 

Anonymkode: c2951...403

Skrevet

Veldig fornøyd! Mindre nupper, tettere barbering og et billigere alternativ for meg kontra forrige 😊

Anonymkode: 70557...1e4

Skrevet

Fornøyd👌 anbefales. 

Skrevet

Veldig bra og mye billigere enn Venus med 5 blader i lengden😊

Anonymkode: 5f4e9...654

Skrevet

Den vant på tv2 hjelper deg sin test. Har ikke prøvd de selv da. 

Anonymkode: 5bcf8...6ab

Skrevet

Akkurat kjøpt en selv på HM, likte den veldig godt (men så er bladet helt nytt også da, spent på hvor lenge det holder). Bedre enn Venus i hvert fall.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd. 

Anonymkode: cda09...c17

Skrevet

Jeg er av den personen som bytter blad en gang i halvåret eller når jeg skjærer meg til de grader at nå har latskapen nådd grensen og setter på nytt blad. Fikk min i april og ikke tenkt tanken om å bruke noe mens jeg barberer en gang, bladene har holdt seg skarpe, den ligger godt i hånden og ser bra ut. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...