AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Hvis 3 åringen gjør noe galt, og vi prater rolig til og sier ifra så blir det hylskriking og hyperventilering. Noen som har erfaring med dette? Hvordan gripe fatt? Anonymkode: c59a6...044
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Trassalderen, google it. Anonymkode: 07730...cfb
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis 3 åringen gjør noe galt, og vi prater rolig til og sier ifra så blir det hylskriking og hyperventilering. Noen som har erfaring med dette? Hvordan gripe fatt? Anonymkode: c59a6...044 Legg deg ned på gulvet og pust rolig. Anonymkode: 1e756...30a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #4 Skrevet 22. august 2020 Kan være at barnet er redd for å gjøre feil, eller at det blir for intens situasjon for barnet. Vet dere om noen situasjoner hvor noen har skremt barnet? Et barn i familien min blir veldig satt ut når jeg korrigerer ham, fordi jeg snakker rolig og bestemt. Jeg passer også på at jeg har oppmerksomheten hans. Det blir kanskje for intens for ham, siden han ikke er vant til den type "irettesetting". Hvordan lytter barnet deres til dere? Kanskje prøve å mildne opp eller si det på en annen måte? Kanskje avledning heller vil fungere fint for en periode? Jeg har ikke veldig mye erfaring altså, jeg tar utgangspunkt i barnet jeg kjenner til 😊 Anonymkode: 46e4f...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå