Leeloo Skrevet 22. august 2020 #1 Skrevet 22. august 2020 Jeg kom på en sang jeg likte godt for mange år siden, men kan ikke for mitt bare liv komme på hverken tekst, musikk eller bandnavn 🙈 Det jeg husker er videoen. Vi ser mennesker som sitter i ring, som en gruppeterapitime eller støttegruppe. En av dem er vokalisten. De bytter på å snakke (man hører naturligvis ikke hva de sier), og når turen kommer til vokalisten ser det ut som de andre blir mer og mer sjokket og sinte (husker jeg lurte på hva det var han fortalte). Ringer det noen bjeller? Tror det er et ganske kort bandnavn.
Leeloo Skrevet 26. august 2020 Forfatter #2 Skrevet 26. august 2020 (endret) Hah, hjernen er et festlig organ! Etter å ha vridd og vendt på den nesten en uke fant den det plutselig for godt å hoste opp både melodi og tekst 😄 Var Weeping Willows’ Touch me 👍http://www.mtv.fr/musique/videos/4fw2cx/Touch-Me Ekstra hyggelig å se igjen Michael Nyquist som også er med i videoen, hadde glemt det. Endret 26. august 2020 av Leeloo Added text 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå