Gjest CEL ikke pålogget Skrevet 18. september 2002 #1 Del Skrevet 18. september 2002 Ah Nei! Nå klarer jeg ikke å vente lengre! :o http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=2614643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 18. september 2002 #2 Del Skrevet 18. september 2002 POKKER! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Kitchenwitch Skrevet 18. september 2002 #3 Del Skrevet 18. september 2002 Åneeeeeiiii! Har vi ikke ventet lenge nok nå a? *henge med hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 Den som venter på noe godt..... Gleder meg utrolig mye til den boken selv, men må vel bare smøre meg med mer tålmodighet da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. september 2002 #5 Del Skrevet 20. september 2002 :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Får lese den siste mursteinen enda en gang da kanskje, og heller kose oss med filmen som kommer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CEL. Skrevet 20. september 2002 #6 Del Skrevet 20. september 2002 Det virker som om VG ikke helt klarer å bestemme seg... http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7034687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 20. september 2002 #7 Del Skrevet 20. september 2002 Nei har du sett!! Er vel bare å vente å se da. Men er det bare meg, eller ligner mannen hennes på en stor Harry Potter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 23. september 2002 #8 Del Skrevet 23. september 2002 Ja, du har rett midnattsol!! Han minner faktisk om Harry Potter!! Kjipt at boken ikke kommer på norsk i år... Jeg tror jeg venter på den norske... Har så mange andre bøker å lese... Hmmm.... Vi får se... Gleder meg sinnsykt!! Harry Potter ruler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. september 2002 #9 Del Skrevet 23. september 2002 I knooow!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blue Mist Skrevet 25. september 2002 #10 Del Skrevet 25. september 2002 Gleder meg, gleder meg, GLEDER MEG !! Skikkelig utålmodig. :blunke: Eg har planer om å lese boka på engelsk, slik eg har gjort med dei andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2002 #11 Del Skrevet 6. november 2002 http://www.dagbladet.no/kultur/2002/11/05/353103.html Tjah...da vet vi det da. LENGRE enn bok 4!!! GLEDER MEG!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 6. november 2002 #12 Del Skrevet 6. november 2002 Åh.... Jeg GLEDER meg sinnsykt... sukk... Min favoritt bok så langt er bok nr3... Husker ikke hvilken det var... Det er så bra at den er lengre enn den siste... Gjett om jeg skal koze meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå