Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 4+3 i dag. Ømme bryster har vært et av de mest fremtredende symptomene, men over natten har det plutselig forsvunnet. Kjenner jeg er bekymret. 

Noen som har opplevd det samme? Hvordan endte det? 

Anonymkode: d5a24...cd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde noe lignende litt senere enn deg(sånn uke 6-7), og nå har vi ei på fire år som i øyeblikket fotfølger faren sin. :) Puppene ble også ømme igjen litt senere i svangerskapet, det var flere slike symptomer som kom og gikk. Helt normalt. :)

Anonymkode: cd39a...23d

Skrevet

Dagens "mine symptomer er borte" - tråden 😴

Anonymkode: 5dd7f...b90

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dagens "mine symptomer er borte" - tråden 😴

Også? 
Har du opplevd å være redd i et svangerskap før? Isåfall burde du ha litt mer forståelse for folk som skriver sånne tråder! Å holde deg for god for å kommentere sånne ting. 
Og forresten,hvor lite respektløs går det an å bli? Trøtt emoji? Det er kjedelig for deg at en kvinne er redd og bekymret for å miste barnet sitt? 
Skjerp deg!

Skrevet
Akkurat nå, BethD skrev:

Også? 
Har du opplevd å være redd i et svangerskap før? Isåfall burde du ha litt mer forståelse for folk som skriver sånne tråder! Å holde deg for god for å kommentere sånne ting. 
Og forresten,hvor lite respektløs går det an å bli? Trøtt emoji? Det er kjedelig for deg at en kvinne er redd og bekymret for å miste barnet sitt? 
Skjerp deg!

Ja, og det jeg gjorde var å google på sikre kilder. Deretter så jeg om det fantes en tråd om samme tema her inne. Vi trenger faktisk ikke daglige tråder som dette, det spammer ned forumet. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, og det jeg gjorde var å google på sikre kilder. Deretter så jeg om det fantes en tråd om samme tema her inne. Vi trenger faktisk ikke daglige tråder som dette, det spammer ned forumet. 

Uansett, du kan la være å kommentere sånn. Du kan heller skrive: du kan Google å søke opp så kommer det opp fler  som har spurt om det samme. Håper det ikke betyr noe :)

skader ikke å være omtenksom og hyggelig mot noen som er redde og bekymret skjønner du!

Skrevet

Det samme skjedde meg og alt var fint, er i uke 11 nå. Jeg ville bestilt en time til UL i uke 8 for å se og bli litt roligere. Jeg har mistet to ganger før og da har man også kunne sett det på UL i uke 8.

Anonymkode: 5d2f0...fbd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...