Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Susser du barnet ditt på munnen? 

Hvorfor / hvorfor ikke?

Anonymkode: dca88...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja avogtil... om hun vil det! Avogtil stjeler jeg en nuss også...❤️
hvorfor...? Nei det er vel for å vise kjærlighet da...? Kan jo alltids kysse på kinnet heller men når hun lener seg mot meg for å kysse munnen så har jeg ikke hjerte til å avvise. Hun er bare 1 år da så regner med det vil opphøre når hun blir eldre 

Endret av BethD
Skrevet

Selvsagt. Jeg nusser både barnet, mine egne søsken, og mamma og pappa. Det har vi alltid gjort, og jeg er glad og takknemlig for å ha vokst opp i en familie der vi har fått ubegrensede mengder kos og nuss, og daglige kjærlighetserklæringer. 

Som et resultat har jeg en sterk og god selvfølelse, og god selvtillit. Jeg vil selvfølgelig videreføre dette til egne barn. :)

Anonymkode: 9153b...2d6

• Liker 4
Skrevet

Ja, det gjør jeg :) Føles helt naturlig når han er så liten, men kommer ikke til å gjøre det for alltid.. Det søteste er når han ser meg og mannen kysse, da skal han også bort og nusse begge 🥰 

Anonymkode: 4f5c3...a06

• Liker 7
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt. Jeg nusser både barnet, mine egne søsken, og mamma og pappa. Det har vi alltid gjort, og jeg er glad og takknemlig for å ha vokst opp i en familie der vi har fått ubegrensede mengder kos og nuss, og daglige kjærlighetserklæringer. 

Som et resultat har jeg en sterk og god selvfølelse, og god selvtillit. Jeg vil selvfølgelig videreføre dette til egne barn. :)

Kysser du foreldrene dine og søskene dine på munnen?

Anonymkode: 89185...0c4

• Liker 20
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kysser du foreldrene dine og søskene dine på munnen?

Anonymkode: 89185...0c4

Nei. Jeg nusser dem. Det er en vesentlig forskjell. 

• Liker 3
Skrevet

Ja, jeg nusser min 2år gamle sønn på munnen. Det gjorde mamma og pappa på meg og søsknene mine da jeg var liten. Jeg og søsknene mine gjorde også det da vi var små. Synes det er koselig. Stor forskjell på å nusse sitt lille barn og kysse sin 16 år gamle sønn.

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Jeg nusser dem. Det er en vesentlig forskjell. 

Nei, egentlig ikke. Ihvertfall ikke når det er snakk om voksne mennesker. 

Anonymkode: 44fb1...3f2

• Liker 21
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, egentlig ikke. Ihvertfall ikke når det er snakk om voksne mennesker. 

Nuss: et tørt og kjapt smask på leppene, gjort med samme intensjon om å vise ikke-romantisk kjærlighet som en klem.

Kyss: Inkluderer gjerne åpen munn, tunge og er ment som et utrykk for lyst eller romantisk kjærlighet.

Jeg skiller mellom de to. En klem kan også være helt ulik mot ulike relasjoner, klemmen jeg gir barnet mitt er helt ulik den måten jeg klemmer mannen min på når jeg skal vise ham romantisk kjærlighet.

Puppene mine kan brukes til amming, og de kan brukes til sex. Ulike intensjoner, ulike relasjoner og ulike situasjoner.

Intensjon og utførelse er absolutt vesentlig.

• Liker 14
Skrevet

For meg er det ikke naturlig å nusse barna på munnen, jeg liker å vise kjærlighet på andre måter. Nusser på kinnet, panna, hånda osv. Klemmer, blikk, stryker, ord. 

Må innrømme at jeg synes det ser veldig rart ut med voksne som nusser store barn på munnen, det rykker litt i intimsonen min på vegne av barnet. 

Men det handler jo bare om hva man er vant med. 

Anonymkode: bf5ae...700

• Liker 13
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nuss: et tørt og kjapt smask på leppene, gjort med samme intensjon om å vise ikke-romantisk kjærlighet som en klem.

Kyss: Inkluderer gjerne åpen munn, tunge og er ment som et utrykk for lyst eller romantisk kjærlighet.

Jeg skiller mellom de to. En klem kan også være helt ulik mot ulike relasjoner, klemmen jeg gir barnet mitt er helt ulik den måten jeg klemmer mannen min på når jeg skal vise ham romantisk kjærlighet.

Puppene mine kan brukes til amming, og de kan brukes til sex. Ulike intensjoner, ulike relasjoner og ulike situasjoner.

Intensjon og utførelse er absolutt vesentlig.

Det du beskriver er et tungekyss. Du kysser dine voksne familiemedlemmer, det er faktisk ganske så unaturlig. Må si det er ekkelt også, men det er min personlige mening. 

• Liker 17
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det du beskriver er et tungekyss. Du kysser dine voksne familiemedlemmer, det er faktisk ganske så unaturlig. Må si det er ekkelt også, men det er min personlige mening. 

Javel. Jeg synes det er koselig og fint og tenker at de som har et problem med måten vi utrykker kjærlighet på bør utvide horisonten eller passe sine egne saker. 🤷‍♀️

Unaturlig faktisk. 😅

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Javel. Jeg synes det er koselig og fint og tenker at de som har et problem med måten vi utrykker kjærlighet på bør utvide horisonten eller passe sine egne saker. 🤷‍♀️

Unaturlig faktisk. 😅

Håper dere har klart å styre dere nå i disse koronatider. 

Hvorfor kan dere ikke gi et kyss på kinnet, slik normale folk gjør? 

• Liker 10
Skrevet

Er ikke rart at så mange har herpes når voksne skal drive og kysse småungene sine på munnen. 

Anonymkode: a5a3e...a78

• Liker 9
Skrevet

Det har jeg gjort ja, guttungen tok alltid hendene på kinnene min og gav meg et skikkelig suss, han ble blodfornærma om jeg prøvde å ta kinnet i stedet.😄 Hva andre mener om det, ja det er da ikke mitt problem.

• Liker 4
Skrevet

Nei, kysser han ikke på munnen men på hodet.  

Anonymkode: 78488...cd1

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unaturlig faktisk. 😅

Ja det er unaturlkg å kysse brødrene og faren og moren sin på munnen ja,

Anonymkode: 14625...449

• Liker 13
Skrevet

Susser ikke babyen på munnen, men på kinn, panne, hake, nakke, overalt hvor jeg kommer til, egentlig 🙈 Jeg er vant til at barna rundt meg har en periode hvor de vil susse på munnen og med de nærmeste er det greit, de har gitt seg rundt 3-4 år, tror jeg. Jeg kommer ikke til å begynne å nusse babyen på munnen, men hvis hun vil, så er det ok. Det er helst for en periode bare.

Anonymkode: ac5c9...650

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke rart at så mange har herpes når voksne skal drive og kysse småungene sine på munnen. 

Anonymkode: a5a3e...a78

Hva har herpes med saken å gjøre? Ingen jeg nusser har herpes..

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Håper dere har klart å styre dere nå i disse koronatider. 

Hvorfor kan dere ikke gi et kyss på kinnet, slik normale folk gjør? 

Hvorfor kan ikke vi gjøre det som er normalt for oss? Folk er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...