Gå til innhold

Dere med bleiefetish

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det «bleieleken» går ut på? Og hvis dere har partner uten denne fetishen: fungerer dere bra seksuelt? Skjuler dere fetishen, eller er dere åpne om den?

Anonymkode: 45b50...5d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du en bleiefetish?

Anonymkode: f1b2c...e0e

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du en bleiefetish?

Anonymkode: f1b2c...e0e

Nei, men jeg lurer litt rundt det

ts

Skrevet

Hva f??????

Anonymkode: 2bf2d...7b6

Skrevet

Hva svarer man?

Jeg har alltid hatt en greie for det og det gir meg en følelse av trygghet, ganske kjip fetish å ha egentlig, men har ikke opplevd noen større problemer.

Jeg haddde én kjæreste som "var skikkelig med" en gang, veldig eksperimentell og slikt, og det var veldig fint. Jeg vet ikke helt hvor mye detaljer jeg skal komme med om hva "lekene" gikk ut på, men det var relativt normalt, som å tisse i dem mens den andre kunne kjenne varmen og slikt. Sært ja, menmen...

Det er ikke det første jeg forteller for å si det slik, og er veldig seksuell ellers så det seksuelle har vært topp på andre måter med alle langtidspartnere, ingen problemer, men som sagt var det veldig fint med en partner som "var med". Det er ikke noe gøy om den andre gjør ting kun for min nytelse....

Ja, jeg skjuler den for alle andre enn de som absolutt må vite det, i praksis langtidsforhold, og hvor mye jeg forteller kommer an på signalene jeg får tilbake og hvordan vedkommende er.

Det jeg kan si er at det er rimelig kjipt å få utdelt en så "sær" fetish/parafili, men det kunne vært verre...

Anonymkode: 04ea1...504

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva svarer man?

Jeg har alltid hatt en greie for det og det gir meg en følelse av trygghet, ganske kjip fetish å ha egentlig, men har ikke opplevd noen større problemer.

Jeg haddde én kjæreste som "var skikkelig med" en gang, veldig eksperimentell og slikt, og det var veldig fint. Jeg vet ikke helt hvor mye detaljer jeg skal komme med om hva "lekene" gikk ut på, men det var relativt normalt, som å tisse i dem mens den andre kunne kjenne varmen og slikt. Sært ja, menmen...

Det er ikke det første jeg forteller for å si det slik, og er veldig seksuell ellers så det seksuelle har vært topp på andre måter med alle langtidspartnere, ingen problemer, men som sagt var det veldig fint med en partner som "var med". Det er ikke noe gøy om den andre gjør ting kun for min nytelse....

Ja, jeg skjuler den for alle andre enn de som absolutt må vite det, i praksis langtidsforhold, og hvor mye jeg forteller kommer an på signalene jeg får tilbake og hvordan vedkommende er.

Det jeg kan si er at det er rimelig kjipt å få utdelt en så "sær" fetish/parafili, men det kunne vært verre...

Takk for et godt og utfyllende svar! Hvis du vil svare på noe ekstra: Når du har vært med en partner uten denne fetishen, har du følt en trang på å se på bilder/videoer av andre med bleier, for deretter å onanere til det? Evt. å snakke med andre med samme fetish?

ts

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for et godt og utfyllende svar! Hvis du vil svare på noe ekstra: Når du har vært med en partner uten denne fetishen, har du følt en trang på å se på bilder/videoer av andre med bleier, for deretter å onanere til det? Evt. å snakke med andre med samme fetish?

ts

Ja, dessverre, det kan være en ensom greie. Som for mange andre dreier det seg ikke utelukkende om noe seksuelt, det er noe som dukket opp i tidlig barndom....

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

Kan jeg forresten spørre om hvorfor du er nysgjerrig på dette? Jeg har jo svart på dine spørsmål nå :)

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg forresten spørre om hvorfor du er nysgjerrig på dette? Jeg har jo svart på dine spørsmål nå :)

Jeg har en kjæreste med denne fetishen, og jeg syntes det er fint å høre om den fra annet hold for å blant annet kunne få en bedre forståelse for den.

ts

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har en kjæreste med denne fetishen, og jeg syntes det er fint å høre om den fra annet hold for å blant annet kunne få en bedre forståelse for den.

ts

Takk for svar :)

Det at du prøver å forstå mer i det hele tatt er jo en veldig positiv ting og noe av det jeg ville satt pris på. Jeg skjønner selvfølgelig at dette er sært og spesielt, men det å føle seg forstått og akseptert betyr mye, selv om partner kanskje ikke har samme interesse...

Jeg kunne fortalt mer på pm men når det gjelder akkurat dette er det greit å være "anonym" :)

Det er litt lettere å snakke om disse tingene på tomannshånd, siden det er såpass... sært og spesielt, men jeg ville satt veldig pris på at partner i det minste prøvde å forstå ting.... så tommel opp til deg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har bleiefetisj og var sammen med ei som ikke hadde det. Jeg fortalte det allerede på første date fordi det er en såpass stor del av meg at det var viktig for meg at en partner aksepterte det. Og det gjorde hun. Vi hadde et normalt sexliv med leker som f.eks som er nevnt tidligere her, å tisse mens partneren holder på bleia. Gni utenpå bleia, bruke leketøy utenpå osv. Hun holdt hånda inni bleia mens jeg tissa. Ja vi gjorde mye forskjellig. Det som var det viktigste var at hun var aksepterende og åpen for å prøve og at vi snakket mye om grenser og hva som føltes greit og ikke.

Anonymkode: 11d0e...c3e

Skrevet
På 22.8.2020 den 2.52, AnonymBruker skrev:

Ja, dessverre, det kan være en ensom greie. Som for mange andre dreier det seg ikke utelukkende om noe seksuelt, det er noe som dukket opp i tidlig barndom....

Hvordan dukket det opp hos deg? Som barn ?

Anonymkode: ded29...e4d

Skrevet

Tror det handler om behovet for å bli passet på.

Anonymkode: f881e...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...