AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Når jeg har sex med gutter føler jeg at jeg får mye mer ut av det når jeg bare suger han og har sex med han uten at han er så utrolig mye borti meg. Jeg setter naturligvis pris på det og jeg synes det er godt, men jeg blir bare veldig kåt av å se noen andre bli kåt om det gir mening? Så det kan bli kjedelig for meg om han går ned på meg for eksempel.. Blir faktisk kåtere av å suge han? Da tenker jeg at jeg heller bare vil "tilfredstille" han, også ha sex, uten at han går ned på meg eller fingrer eller noe. Flere som har det slik? Eller har jeg bare aldri hatt sex med noen som gjør det ordentlig godt for meg? Anonymkode: 17f99...47f 1
Fioljenta Skrevet 22. august 2020 #2 Skrevet 22. august 2020 Ingenting i veien for å «bare» tilfredsstille ham. Nyt det! Men. Jeg synes ikke du skal gi opp den biten med å la deg tilfredsstille. For meg er det ofte tankene mine som avgjør om det er godt når han holder på. Altså, hvis jeg tenker: «Dette var kjedelig» eller lignende (ja, iblant kommer sånne tanker luskende) så blir jeg ikke akkurat tent. Men når jeg prøver å være tilstede, fokusere på det han gjør, kanskje vippe underlivet mitt litt opp mot ham, stryke hodet hans og prøve å forestille meg hva det egentlig er han gjør, så blir det mye bedre. Dere kan jo også prøve 69. Da kan du nyte å tilfredsstille ham samtidig som du øver på å ta imot. Et godt tips her er å prøve å speile hverandres intensitet. Altså at en leder an og den andre følger. 💜
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #3 Skrevet 22. august 2020 Jeg har det på mange måter likt som deg. Flere menn har spurt hva jeg tenner på, om jeg ikke har noen fantasier osv. Har følt på om dette er uvanlig flere ganger, da samboer har uttrykt at han synes det er litt rart at jeg ikke har noen spesifikke fantasier eller liknende. Men det som tenner meg er tilfredsstille han, høre om hans fantasier og gjøre dette. Anonymkode: b46f3...577
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå