AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Godt voksen dame som aldri har hatt sæd i munnen. Min elsker har lyst å komme i munnen min og se at jeg svelger. Jeg har lyst å prøve, men brekker meg lett. Tips? Bare svelge alt fort på en gang? Stor forskjell på mengde? Hva smaker det egentlig? Varmt? Ekkel ettersmak? Turnoff å spytte ut? Like ekkelt å ha det inni munnen som å svelge kanskje? Så da er det vel bare å svelge og gi han et smil om munnen etterpå. Får gå inn i meg selv og tenke at han blir kåt av det. Anonymkode: 8c8c3...98b
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Drikk noe brus etter du har svelgt så går det sikkert bra får vi håpe Anonymkode: 292a7...301
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Det er en grunn til at du brekker deg lett. Ting skal ikke nedi der. Og tro meg du har ikke gått glipp av noe annet enn noe jævlig ekkelt. Smaken er noe av det verste du kan tenke deg. Helt poengløst. Anonymkode: e1d1f...b62 11
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, Hunmedham skrev: Øv! Eller bare rett og slett, la være. Si at du ikke vi. Skal man øve på å svelge sæd?? Anonymkode: 8d826...662 17
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt voksen dame som aldri har hatt sæd i munnen. Min elsker har lyst å komme i munnen min og se at jeg svelger. Jeg har lyst å prøve, men brekker meg lett. Tips? Bare svelge alt fort på en gang? Stor forskjell på mengde? Hva smaker det egentlig? Varmt? Ekkel ettersmak? Turnoff å spytte ut? Like ekkelt å ha det inni munnen som å svelge kanskje? Så da er det vel bare å svelge og gi han et smil om munnen etterpå. Får gå inn i meg selv og tenke at han blir kåt av det. Anonymkode: 8c8c3...98b Konsistensen på sæd er litt rar, den er tynnere enn yoghurt. Kan minne om konsistensen på biola, bare litt tykkere og litt mer "klissete". Jeg har ikke vært med så mange menn men jeg har smakt sæden til alle og alle har smakt tilnærmet likt. Noen hadde bra kosthold mens andre røykte og spiste dårlig mat, og igjen så var smaken ganske lik. Men du kan be mannen spise ananas dagen før og samme dag, det skal visst gi "god smak". Men god smak betyr ikke at det smaker jordbær eller sjokolade, tror det menes at smaken blir mildere. Men igjen, jeg syns ikke sæd smaker sterkt. Sæden er kroppstemperert, altså varm. Jeg bruker å samle alt i munnen, suger lett eller hardt (alt etter hva han liker) mens han kommer. Hjelper han, tømmer han. Når han er ferdig å komme, da svelger jeg. Har kun brukket meg når det har vært ekstremt mye og jeg har slitt å svelge unna i ett. Men du trenger ikke gjøre det så tydelig at du brekker deg, kamufler det litt, han merker det sikkert ikke uansett. Han har tross alt nettopp tømt seg i kjeften din og er sannsynligvis jævlig fornøyd med det. 😄 Er bare å prøve. Sæd smaker ikke sånn kjempe godt, men det er ekstremt tilfredsstillende å ta det i munnen og svelge det om mannen liker det. Anonymkode: 249b5...46a 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #7 Skrevet 22. august 2020 La han komme i munnen, og så spytter du det ut etterpå. Kan aldri øve deg på å svelge noe du i utgangspunktet brekker deg av..., (tror ikke jeg) Anonymkode: b1b96...52b 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 La drt være om du ikke vil. Så enkelt er det Anonymkode: 17a8f...dc4 9
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 Som AB over meg sier, la det være. Er han glad i deg så forstår han det. Anonymkode: 0f1f8...b99 4
Peanut Skrevet 22. august 2020 #10 Skrevet 22. august 2020 Om du gjør det, så sørg for at han ikke spiser asparges dagen før... >_< 1
Fioljenta Skrevet 22. august 2020 #11 Skrevet 22. august 2020 Det er du som velger om du vil suge, svelge, spytte, fullføre kun med hendene og så videre! Jeg har ikke noe imot å svelge. Det smaker ikke alltid godt (smaken varierer selv med samme mann) og konsistensen er litt tykk. Men jeg har oppdaget at jeg merker lite til smaken hvis jeg bare svelger så fort jeg klarer. Smaksløkene ligger litt fremme på tunga, så hvis jeg bare sørger for at pålen ligger sånn halvveis innpå tungen så får jeg svært lite av smaken med meg. Jeg kan heller bruke hånda til å vippe ham over kanten. Du kan øve på å svelge før det er noe å svelge - altså før han har sprutet - slik at du klarer å svelge med pålen i munnen. (Sannsynligvis vil han like den bevegelsen.) Holder du sæden i munnen eller spytter den ut etterpå, så får du mer med deg av smaken enn hvis du bare svelger underveis. Min mann henter dessuten alltid et glass vann til meg etterpå som takk. Og så er det lille jeg eventuelt får av smak i munnen, borte. 💜 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 22. august 2020 #12 Skrevet 22. august 2020 Om du ikke liker smaken, kan du holde for nesen, så kjenner du ikke smaken
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #13 Skrevet 22. august 2020 Har han smakt og svelgt sæd selv når han ber deg om å gjøre det? Anonymkode: efd33...4ba 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Skrevet 22. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har han smakt og svelgt sæd selv når han ber deg om å gjøre det? Anonymkode: efd33...4ba Enig! Og hvorfor i alle dager skal sæden svelges? Er vel meningen at den skal i skjeden. Men jeg er vel litt rar som sier det.... Anonymkode: 157f3...650 2
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2020 #15 Skrevet 22. august 2020 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Om du ikke liker smaken, kan du holde for nesen, så kjenner du ikke smaken Det fungere vel på det meste, jeg har nok blitt flirfull hvis hun hadde gjordt det. Nei, spytt ut svineriet! har jeg kommet til å sagt😝 Jeg forlanger ikke at kvinner skal svelge, forresten gjør jeg ikke det med noe når det gjelder sex... Ikke har jeg noe spesielt ønske om det heller, men når de gjør det, kysser jeg de gjerne etterpå for å svare på responsen at jeg kan svelge safter fra henne jeg også... Hvis man skal svelge safter og sæd, må man iallefall være såpass kåt at man ikke tenker klart, smaken blir så mye bedre da. Tror det er der problemet ligger når de synes det smaker ææsssjjj😅 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #16 Skrevet 22. august 2020 Det må du bare lære deg, en kvinnes jobb er å vaske, lage mat og suge kuk Anonymkode: cec97...087 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Skrevet 22. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det må du bare lære deg, en kvinnes jobb er å vaske, lage mat og suge kuk Anonymkode: cec97...087 Ikke rart det er mange lesbiske der ute. 😳 Anonymkode: 6b12e...c63 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Skrevet 22. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Godt voksen dame som aldri har hatt sæd i munnen. Min elsker har lyst å komme i munnen min og se at jeg svelger. Jeg har lyst å prøve, men brekker meg lett. Tips? Bare svelge alt fort på en gang? Stor forskjell på mengde? Hva smaker det egentlig? Varmt? Ekkel ettersmak? Turnoff å spytte ut? Like ekkelt å ha det inni munnen som å svelge kanskje? Så da er det vel bare å svelge og gi han et smil om munnen etterpå. Får gå inn i meg selv og tenke at han blir kåt av det. Anonymkode: 8c8c3...98b Det samme lurer jeg på ved slikking..😣 Anonymkode: 96446...788 2
OxBall Skrevet 22. august 2020 #19 Skrevet 22. august 2020 Ta det i munnen og klin med han etterpå, slik at han får smake han også 😊 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #20 Skrevet 22. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må du bare lære deg, en kvinnes jobb er å vaske, lage mat og suge kuk Anonymkode: cec97...087 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig! Og hvorfor i alle dager skal sæden svelges? Er vel meningen at den skal i skjeden. Men jeg er vel litt rar som sier det.... Anonymkode: 157f3...650 Hva faen er det her for noe? Stakkars menn som treffer på damer med slike holdninger.... Trådstarter ønsker å tilfredsstille sin partner, hun har lyst til å svelge men er nervøs for å brekke seg. Og så kommer dere med slike svar? Fy flate dere må ha tørre sexliv. Sug og svelg god helg! Anonymkode: 249b5...46a 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå