Emma89 Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Det finnes sikkert mange tråder ang dette temaet, men jeg finner ikke igjen den tråden med anbefalinger for hvilke merker en bør gå for. Jeg ønsker noe som er slitesterkt, som ikke nupper så lett, og som holder godt på varmen. Jeg tenker ikke på mellomlag, men det innerste. Noen fine anbefalinger og erfaringer? Barnet er tre år, og vi har brukt janus, name it, reflex, hust and clare(?) Og andre merker jeg ikke kommer helt på. Må nesten begynne å handle inn noen sett 😅😊
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 https://www.safa.no/ 😊 Anonymkode: b28c9...340
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Alt det du nevner er jo bra det. Har bare gode erfaringer med de. Selv er det stort sett Janus, Reflex, Joha og Pierre Robert jeg kjøper og da på salg. Safa har også god kvalitet, men ikke like lett å få tak i. Jeg kjøper på Sparkjøp når de har kampanje, de bruker å ha 40% på det et par ganger i året. Anonymkode: efe9a...572 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Sjekk facebookgruppen foreldre for foreldre. Anonymkode: ff500...cfa
Gjest Geirfuglen Skrevet 22. august 2020 #5 Skrevet 22. august 2020 Jeg er mest fornøyd med ull fra Polarn o Pyret og Joha (ikke når de har blanding av ull og bambus, de blir det lett hull i). Men Janus og Reflex har billig ull som varer godt.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #6 Skrevet 22. august 2020 Veldig fornøyd med Nameit, Janus og Reflex😊 Anonymkode: 12caf...8b2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 Veldig fornøyd med Helly Hansen som har flis på knær. Ikke funnet noe som er like slitesterkt. Anonymkode: 77f08...912
Pearl2.0 Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 Liker name it, Joha, devold, polarn og pyret, Janus, Hust & Claire. 👍🏻 Sparkjøp sin er god som billig-ull, men synes det kan nuppe og fort gå hull på knær, spesielt strømpebuksene nupper mye.
Applehead Skrevet 22. august 2020 #10 Skrevet 22. august 2020 Vi bruker mest Bergans og Devold. Vært fornøyd med det 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #11 Skrevet 22. august 2020 Devold, Helly Hansen, Bergans, Dæhlie, Stromberg, Ulvang. Vi kjøper stort sett ullen på sportsbutikker i stedet for barnebutikker/klesbutikker. Synes disse merkene har mye bedre kvalitet, og er gode å gå i. Anonymkode: 0af72...3a8 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #12 Skrevet 22. august 2020 Har ikkje prøvd så mange forskjellige, men har Devold som favoritt. Det er så mjukt og godt. Har kjøpt nokre sett på Sport Outlet og merkar at dei er litt tjukkare og stivare. Ville nok ha kjøpt noko som var litt rimeligare, viss det kun var opp til meg, men bestemor til barnet er så ivrig på å vere med og betale, så da takker eg ikkje nei 🙂 Usikker på slitestyrke da, har ei jente som ikkje er blant dei mest aktive, og eg vaskar ikkje ullsettet kvar dag. Men det har holdt seg fint gjennom sesongen. Anonymkode: 078c7...5d6
MonicaM Skrevet 22. august 2020 #13 Skrevet 22. august 2020 Jeg er veldig fornøyd med ull fra Polarn o Pyret, Name it og blandingen til Haust & Claire. Stoffet er av kvalitet og når barnet mitt har vært ferdig med klærne (etter mange vask) så har de sett omtrent like fine ut som da jeg kjøpte dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå