Gå til innhold

Par av samme kjønn som får barn sammen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

syns jeg ingenting om, ett barn trenger en far og en mor, altså en mannlig og en kvinnelig rollemodell.

Anonymkode: d7cfc...def

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vel, så fint for deg da!

Anonymkode: eac26...9af

• Liker 9
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

syns jeg ingenting om, ett barn trenger en far og en mor, altså en mannlig og en kvinnelig rollemodell.

Hva med alenemødre eller alenefedre? 

Hva med de barna som mister en far eller mor, eller begge, til døden?

De er mindre verdt de da? Eller?

Anonymkode: b828a...f97

• Liker 27
Skrevet

Mens to barn klarer seg med ett kjønn? 

• Liker 8
Skrevet

Fordi? 

Kva er det alle kvinner har til felles og kan lære ungen som menn ikkje har, og omvendt? 

Anonymkode: 1016e...9cd

• Liker 6
Skrevet

Tror de som er av samme kjønn og får barn ofte er opptatt av nettopp det, at barnet får rollemodeller av begge kjønn.

De har antagelig også et mer bevisst forholdtil det å bli foreldre, da det ikke skjer ved et uhell..

• Liker 25
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Utifra de tusen tråder her inne om udugelig fedre, regner jeg med at mange barn har det veldig godt med kun oppegående damer i livet sitt. 

• Liker 15
Skrevet

Det er folk her på KG og i kommentarfeltet på Facebook som gjør at jeg forstår mer og mer for hver dag som går hvorfor vi sier at barn er fremtiden. 

Anonymkode: 8bdeb...4c7

• Liker 4
Skrevet

Det finnes veldig(!!) mange andre familiesituasjoner som er værre. 

Jeg tenker at det viktigste for et barn er å ha foreldre(eller forelder) som gir kjærlighet og omsorg. Hva slags kjønn er ikke viktig. 

• Liker 16
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? 

Kva er det alle kvinner har til felles og kan lære ungen som menn ikkje har, og omvendt? 

Anonymkode: 1016e...9cd

Fordi det ikke er naturlig.

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med alenemødre eller alenefedre? 

Hva med de barna som mister en far eller mor, eller begge, til døden?

De er mindre verdt de da? Eller?

Der ble det stilt gitt 🙊

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er det mer naturlig at et barn vokser opp med kun mor eller far tenker du? 

• Liker 1
Skrevet

Leker hetero og skal gifte seg, bruke andres sæd, egg.. skulle tro det var en dyp selvforakt over egen legning og en desperasjon over å prøve å ha et hetero liv.

Anonymkode: 86f4c...641

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes sånne folk som deg fortsatt? Hvor gammel er du? Hvor er du fra? Er du medlem av en sekt?

• Liker 8
Skrevet
1 minutt siden, Veslemøy22 skrev:

Der ble det stilt gitt 🙊

Kan jo overhodet ikke sammenlignes🤦‍♀️

Skrevet
Akkurat nå, prt90 skrev:

Finnes sånne folk som deg fortsatt? Hvor gammel er du? Hvor er du fra? Er du medlem av en sekt?

Ja heldigvis finnes det mennesker som er normale.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Monogami er ikke naturlig, så er helt uenig i at et barn må ha en mor og en far.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Rollemodeller kan komme i form av onkler og tanter, besteforeldre, venner av foreldrene. De må ikke bo under samme tak for å være rollemodeller. Spør en hvilken som helst person som har blitt oppdratt av likekjønnede par, har aldri hørt noen av de si at de savner en forelder av det andre kjønn. Men hva vet vel dem.....

• Liker 5
Skrevet

Dere som er så imot dette, kjenner dere noen par av samme kjønn som har barn sammen?

Anonymkode: eee78...2d8

• Liker 6
Skrevet

Når to av samme kjønn får barn sammen så er det et veldig gjennomtenk valg og en lang prosess som bunner i at de virkelig ønsker det barnet og har masse kjærlighet å gi. I motsetning til mange hetero par jeg kjenner....

Forkast de der 1950 holdningene dine først som sist. Det angår ikke deg uansett.

Anonymkode: dcae6...e10

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...