AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Kan man ha pcos uten å ha di typiske tegnene? Jeg mistenker at jeg kanskje har det. Har alltid slitt med ustabilt blodsukker. Som liten måtte jeg ta krom tabletter Og i voksen alder har jeg måtte være knallhard mot meg selv for å holde vekta stabil. Jeg sliter veldig med å bli gravid, men har ikke vært vurdert om jeg kan ha pcos. Men jeg lurer på om jeg skal teste ut Myo Inositol etter noen google søk. Noen med erfaring? Anonymkode: a97c8...d28
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Hva med å ta en tur til gynekolog? Anonymkode: 9f26d...c5c 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å ta en tur til gynekolog? Anonymkode: 9f26d...c5c Jeg er utredet for fullt med både lapraskopi og hysteroskopi. Vært gjennom mange ivf forsøk, men ingen ting funker. Anonymkode: a97c8...d28
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan man ha pcos uten å ha di typiske tegnene? Jeg mistenker at jeg kanskje har det. Har alltid slitt med ustabilt blodsukker. Som liten måtte jeg ta krom tabletter Og i voksen alder har jeg måtte være knallhard mot meg selv for å holde vekta stabil. Jeg sliter veldig med å bli gravid, men har ikke vært vurdert om jeg kan ha pcos. Men jeg lurer på om jeg skal teste ut Myo Inositol etter noen google søk. Noen med erfaring? Anonymkode: a97c8...d28 Usikker hvilke erfaringer du tenker på. Men er det i forhold til myo inositol, så har jeg tatt det. Har pcos da. Anonymkode: 04d9b...757
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utredet for fullt med både lapraskopi og hysteroskopi. Vært gjennom mange ivf forsøk, men ingen ting funker. Anonymkode: a97c8...d28 Da har du jo tydeligvis ikke pcos. Anonymkode: 9f26d...c5c 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan man ha pcos uten å ha di typiske tegnene? Jeg mistenker at jeg kanskje har det. Har alltid slitt med ustabilt blodsukker. Som liten måtte jeg ta krom tabletter Og i voksen alder har jeg måtte være knallhard mot meg selv for å holde vekta stabil. Jeg sliter veldig med å bli gravid, men har ikke vært vurdert om jeg kan ha pcos. Men jeg lurer på om jeg skal teste ut Myo Inositol etter noen google søk. Noen med erfaring? Anonymkode: a97c8...d28 Jeg har pcos, og hver gang jeg har vært til gynekolog med ultralydapparat har dette blitt kommentert. Hvis du har vært gjennom ivf er dette garantert blitt sjekket opp i, da man ser det på ultralyd. Du har nok ikke pcos Anonymkode: f9b13...afd
ella_b Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Jeg har også PCOS og det var ikke noe problem å gå diagnostisert. Du må ha minst to av tre diagnosekriterier: 1) Uregelmessig/manglende eggløsning 2) Forhøyet nivå mannlige kjønnshormoner 3) Polycystiske eggstokker Har du ikke disse så har du ikke pcos.
Amatariel Skrevet 22. august 2020 #8 Skrevet 22. august 2020 Det er veldig lett å se PCOS på ultralyd hos gynekolog. Hvis du har blitt utredet, men ikke dette har kommet opp så har du ikke det.
GammelKaktus Skrevet 22. august 2020 #9 Skrevet 22. august 2020 Du har nok ikke PCOS. Regner og med du har tatt hormonprøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå