Gjest I.i fast bruker Skrevet 18. juli 2005 #1 Skrevet 18. juli 2005 Har aldri barbert leggene mine, og er velsignet med en samboer som syns det er revnende likegyldig om jeg har hår på beina eller ikke. Mine hår er helt hvite, og de er plassert lett spredt rundtom på leggen. Jeg har som sagt aldri barbert leggene mine, og har heller ikke lyst til å begynne. Er jeg alene om å være tilfreds med å ha hår på beina? Og et spørsmål til de som barberer leggene: Etter et par dager, når hårene begynner å vokse ut igjen, er det mer sexy enn å ha helt myke og hvite hår? Eller fjerner dere hår på leggene hver dag?
Gjest Spacegirl Skrevet 18. juli 2005 #2 Skrevet 18. juli 2005 Jeg barberer ikke leggene mine. Men det er fordi jeg har veldig få, myke og helt lyse hår der, så jeg ser egentlig ikke helt forskjellen før og etter barbering. Var en periode der jeg barberte leggene fordi "alle" gjorde det, men da fikk jeg jo mye mørkere, tettere og stivere hår enn jeg hadde før jeg begynte . Så det sluttet jeg fort med
birgitte242 Skrevet 18. juli 2005 #3 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har også svært få, helt lyse hår på leggene og barberer selvfølgelig ikke!
Holly Hobbie Skrevet 18. juli 2005 #4 Skrevet 18. juli 2005 til traadstarter og dere andre vil jeg si: heldiggriser! Hadde jeg hatt helt lyse haar hadde jeg jammenmeg ikke giddet aa fjerne dem...
aline Skrevet 18. juli 2005 #5 Skrevet 18. juli 2005 Og et spørsmål til de som barberer leggene: Etter et par dager, når hårene begynner å vokse ut igjen, er det mer sexy enn å ha helt myke og hvite hår? Eller fjerner dere hår på leggene hver dag? ← jeg barberer ikke, men fjerner hår på leggene med epilator. det tar noen uker før hårene begynner å vokse ut igjen, og når de gjør det, så er de helt myke og fine, så det er mer sexy en de mørkere og lengre hårene jeg har om jeg ikke fjerner noe i utgangspunktet ja. det er faktisk ikke alle som er like heldige som deg og har få og myke, sikkert også korte? lyse hår, godt spredd utover så de igrunnen ikke synes noe særlig. dersom du hadde mindre myke, mørkere og lengre hår som syntes om du ikke fjernet dem, ville du sett på det akkurat likedan tror du? jeg har lyse, myke og korte hår på lårene, der fjerner jeg ikke. hadde jeg hatt slik hårvekst også på leggene hadde jeg latt det være.
Gjest Gulltopp Skrevet 18. juli 2005 #6 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har myke, lyse hår på leggene, og fjerner dem kanskje to ganger i året eller noe. (Men jeg ser godt forskjell etter barbering.) Føler egentlig at jeg burde gjøre det langt oftere, men det er sjelden jeg gidder. Hadde de vært mørke, ville jeg selvfølgelig fjernet dem på lik linje med annet kroppshår.
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #7 Skrevet 18. juli 2005 Skulle tatt seg ut om jeg ikke hadde fjernet hår på leggene, ja. Er nok ikke velsignet med tynne, gule englehår... Sorte og tykke og mange er mine. Må ta en runde med høvelen hver dag!
Gjest gjest1 Skrevet 18. juli 2005 #8 Skrevet 18. juli 2005 Har tynne og lyse hår, men synes ikke det ser spesielt bra ut for det.. Så ja, jeg fjerner alltid hår på legger. (Fascinerende at dette emnet er så tabu-belagt at du ikke tør å bruke nicket ditt engang..)
Gjest StoreSky Skrevet 18. juli 2005 #9 Skrevet 18. juli 2005 Har ganske tynne lyse hår. Fjerner med krem innimellom "når jeg føler for det" -men om vinteren ikke, bare når jeg skal fiffe meg ekstra opp og får innfall.. Nå er det vel en uke eller to siden jeg fjernet hår sist. Er vel en stund til jeg gidder å gjøre det.
LilleMy Skrevet 18. juli 2005 #10 Skrevet 18. juli 2005 Har ganske tynne lyse hår. Fjerner med krem innimellom "når jeg føler for det" -men om vinteren ikke, bare når jeg skal fiffe meg ekstra opp og får innfall.. Nå er det vel en uke eller to siden jeg fjernet hår sist. Er vel en stund til jeg gidder å gjøre det. ← Høres ut som meg. Når min vokser ut igjen er de fremdels tynne, lyse og myk,. men jeg er kanskje bare blandt de heldige. Mannen min synes ikke det er noe problem i alle fall.
Gjest Darcy Skrevet 18. juli 2005 #11 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har lyse hår på beina, men fjerner dem likevel, av den enkle grunn at jeg ikke syns det er pent. Selv om hår er lyse, syns de (spesielt i sola!)
Pepita Skrevet 18. juli 2005 #12 Skrevet 18. juli 2005 Mange heldige her gitt! Jeg har mye og mørkt hår. Så er avhengig av å fjerne det! Alt er bedre enn det som er naturlig der gitt!
tommeline Skrevet 18. juli 2005 #13 Skrevet 18. juli 2005 Har også tynne lyse hår, og gidder ikke å barbere leggene. Man skal tett opptil for å se hårene, og da syns jeg ikke det er bryet verdt. Har faktisk fått kommentar på silkelegger av en som strøk meg på leggene uten å se dem. Han trodde de var nybarberte...
snuppelupp Skrevet 18. juli 2005 #14 Skrevet 18. juli 2005 Hihi, må innrømme at jeg ikke fjerner hår på leggene hver dag nei. Om sommeren gjør jeg det, for da er det jo en sjanse for at jeg skal gå i skjørt/shorts, men om vinteren lar jeg være med mindre det er noe spesielt som skal skje. Må få med at kjæresten min er passe fraværende når det gjelder sånne ting, og hadde nok ikke lagt merke til det om jeg så hadde barbert håret på hodet
Rio Skrevet 18. juli 2005 #15 Skrevet 18. juli 2005 Jeg har stive mørke hår, og shaver når jeg syns det blir for mye eller jeg om jeg har på skjørt o.l. Jeg føler at jeg har mye hår når jeg ikke har shavet på en stund, og det er ubehagelig, så jeg må rett og slett. Dessuten synes typen hår på leggene er øsjåfysj også. Jeg har mange lyse lengre hår fra knærne og opp, de synes så klart ikke så godt, men jeg ser dem og syns ikke det er pent. Permanent hårfjerning, ja takk.
Gjest lilletroll Skrevet 20. juli 2005 #16 Skrevet 20. juli 2005 Jeg har kraftig hårvekst og kunne ikke tenkt meg å vise meg i kjole/skjørt/shorts med hårete ben. Jeg epilerer også, så da tar det jo litt tid før det kommer tilbake hår, men om de ikke har blit lange nok til epilering og jeg må utenfor døren i noe kort drar jeg over med høvelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå