AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #61 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for at du fortalte! Jeg skal innrømme at jeg tenkte, da jeg startet å lese, at kanskje dette muligens var denne ene cuckold-historien som endte bra...men dessverre bekreftet også din historie det som jeg har hørt mange ganger før. Jeg vet ikke om jeg tror at alle som har slike fantasier, har opplevd traumer. Jeg heller nok mest mot å tenke at alle kan ha fantasiene, men at det er noe som kjennetegner en sunn, frisk og empatisk person; - de vil ikke pålegge partneren å spille ut en rolle, presse eller tvinge partneren sin til å gå med på noe de ikke ønsker - de har alternative ting de klarer å tenne på, slik at de ikke er låst fast i et mønster, som alt rundt må tvinges inn i - og i den grad de har ekstremt sterke kinks, så vil de oppsøke andre som har samme type kinks, fremfor å dra dette med seg inn i et forhold med noen som ikke har det Så jeg heller nok mest mot at dette handler om personlighetstrekk, gjerne preget av tvang og mangel på empati. Men igjen, det kan jo også skyldes traumer. Håper det går bra med deg, per i dag Anonymkode: d634f...4aa Ja, det går fint med meg . Anonymkode: 7c243...a0f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #62 Skrevet 23. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du har rett i dette, også i det at det er feil å resonnere på denne måten. At menn lar seg rive med av egne fantasier er vel ganske vanlig. Dersom det gir preg av at mannen ønsker å prostituere/nedverdige kvinnen slår det nok feil ut. Da vil hun føle seg billig og ikke verdsatt. Paradokset er at mange kvinner kan fantasere om andre menn, likevel er tryggheten og følelsene langt viktigere. Rammene må være trygge, å reparere et dårlig forhold på denne måten har jeg ingen tro på. Det er her modenhet kommer inn i bildet. Ikke bare at de to involverte er voksne modne mennesker, men at forholdet er modent for å ta et skritt videre. Anonymkode: 20ae3...946 Ja, det er dette med prostitusjon og nedverdigelse som jeg tror er det de fleste kvinner kjenner på. Da opplever de at mannen deres ikke lengre er trygg, og så ender det fort opp med at de ikke ønsker å ha sex, verken med han eller med noen andre. Jeg husker ikke om du nevnte om du hadde en slik fantasi, men om du har det, tror du det ville vært mulig å bytte den ut med andre ting, dersom det medførte at kvinnen fikk økt lyst av det? Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #63 Skrevet 23. august 2020 Just now, AnonymBruker said: Ja, det går fint med meg . Anonymkode: 7c243...a0f ...og det kan godt hende det handler om personlighetstrekk. Men tror du ikke at personlighetstrekk som tvang og mangel på empati ofte har en sammenheng med en vanskelig barndom? Anonymkode: 7c243...a0f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #64 Skrevet 23. august 2020 10 minutter siden, jabx skrev: Fra hvem? Hvor har du hørt disse utsagnene? I de samme innleggene som jeg leser om cuckoldfantasier. Det er på ulike fora. Uansett, så er det de tilfellene hvor lysten forsvinner, som er det jeg ønsker å konsentrere meg om i denne tråden. Som nevnt, laget jeg den etter å ha lest en tråd på samliv om kvinner som mister lysten. Det er et premiss for at jeg skal diskutere, at man kan godta at det ofte skjer. Anonymkode: d634f...4aa
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. august 2020 #65 Skrevet 23. august 2020 På 21.8.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev: ...finnes det noen fantasier som kunne overtatt for denne fantasien? Jeg leste nettopp en tråd på samlivsforumet om kvinner som mister lysten på sine menn, i langvarige parforhold. Mange får fornyet lysten av å inngå nye forhold, med andre menn. Løsningsforslagene går dermed i retning av polyforhold av ymse sort. Samtidig leser jeg stadig om menn som drømmer om at deres egen kone skal knulle andre menn, mens de er i forholdet. Det er det fint få damer som ønsker, tvert i mot, de fleste mister siste rest av sexlyst, når de vet at mannen har slike tanker. Så, på toppen av det hele, leser jeg om stadig flere menn som er submissive og ønsker at dama skal våge å bli mer dominant. Her er damene mye mer på gli. Dette er så langt jeg kan se, en mye mer bærekraftig løsning, som man også kunne fått damene med på i større grad. Men så gjenstår spørsmålet, til dere menn som drømmer om at kona knuller andre: Kunne det at kona ble mer dominant, overtatt for en slik fantasi? Anonymkode: d634f...4aa Nei, har ikkje hatt slike tanker. Men, drømmer stadig oftere om å ikkje lenger leve i Eksil, og gå over i en singeltilverelse.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #66 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ...og det kan godt hende det handler om personlighetstrekk. Men tror du ikke at personlighetstrekk som tvang og mangel på empati ofte har en sammenheng med en vanskelig barndom? Anonymkode: 7c243...a0f Det jeg tenkte på, var asperger syndrom og autismelidelser. Det er vanlige trekk at man sliter med å forstå andre menneskers følelser, sliter med å forstå at de er annerledes enn ens egne følelser, og sliter med å rive seg løs, når man først har fått et oppheng på en ting. Men jeg har hørt at asperger syndrom er til forveksling lik PTSD, og at mange har blitt feildiagnostisert med asperger syndrom, når de egentlig har PTSD. Så sånn sett, så tror jeg at vi begge kan ha rett, og at det er noe i skjæringspunktet mellom den personligheten man er født med og den personligheten man har dannet seg etter fødsel, som gjør at man klarer, eller ikke klarer, å ta tilstrekkelig hensyn til andre. 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det går fint med meg . Anonymkode: 7c243...a0f 👍🏻 Anonymkode: d634f...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #67 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Nei, har ikkje hatt slike tanker. Men, drømmer stadig oftere om å ikkje lenger leve i Eksil, og gå over i en singeltilverelse. Du kan kanskje bli den mannen som disse parene låner dama ut til? 😜 Anonymkode: d634f...4aa 1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. august 2020 #68 Skrevet 23. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du kan kanskje bli den mannen som disse parene låner dama ut til? 😜 Anonymkode: d634f...4aa Spørst hvilke utlånsvilkår desse menn setter for sine damer. Søknad sendes i 3 eksemplar, og behandlingstiden er omlag som i NAV.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #69 Skrevet 23. august 2020 5 minutter siden, Anonym Bruker skrev: Spørst hvilke utlånsvilkår desse menn setter for sine damer. Søknad sendes i 3 eksemplar, og behandlingstiden er omlag som i NAV. Og smittevernsrestriksjoner, du må pakkes helt inn i plast! 😜 (nei, nå sklir det ut her) Anonymkode: d634f...4aa
Gjest Anonym Bruker Skrevet 23. august 2020 #70 Skrevet 23. august 2020 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og smittevernsrestriksjoner, du må pakkes helt inn i plast! 😜 (nei, nå sklir det ut her) Anonymkode: d634f...4aa Dame leveres ferdig desinfisert , og igjennomspylt omhyggeleg "før" levering. Leveres på trappa, og retuneres etter avtale. ! Endret 23. august 2020 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #71 Skrevet 23. august 2020 På 22.8.2020 den 0.20, AnonymBruker skrev: Nei, fantasien kan ikke erstattes for min del. Det har vel mest å gjøre at det er en bekreftelse på at jeg har en attraktiv kvinne som andre begjærer. Men som kommer tilbake til meg Anonymkode: 53067...2b3 Hun trenger ikke være attraktiv. Mange menn knuller gledelig en annen mann sin kone nettopp fordi hun er en annen mann sin. Ikke fordi hun er så voldsom attraktiv. De fleste «hot wife» kvinner, er av den minst attraktive sorten. Gjerne med dårlig selvtillit fordi dem vet selv at de ikke er så voldsomt attraktive, så det gir de en slags selvtillitsboost boost/bekreftelse av at andre menn vil ha de. Men som sagt, men knuller det meste og jeg vil tro en god del menn takker ja til rollen som «Bull» der kvinnen de knuller er opptatt, så de slipper meldinger og mas i ettertid. Fantasien er bedre enn virkeligheten akkurat her, spør du meg. Anonymkode: 329fc...dd0
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #72 Skrevet 23. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun trenger ikke være attraktiv. Mange menn knuller gledelig en annen mann sin kone nettopp fordi hun er en annen mann sin. Ikke fordi hun er så voldsom attraktiv. De fleste «hot wife» kvinner, er av den minst attraktive sorten. Gjerne med dårlig selvtillit fordi dem vet selv at de ikke er så voldsomt attraktive, så det gir de en slags selvtillitsboost boost/bekreftelse av at andre menn vil ha de. Men som sagt, men knuller det meste og jeg vil tro en god del menn takker ja til rollen som «Bull» der kvinnen de knuller er opptatt, så de slipper meldinger og mas i ettertid. Fantasien er bedre enn virkeligheten akkurat her, spør du meg. Anonymkode: 329fc...dd0 Takk! Jeg må si at den delen av fantasien, som går på at dama er hans eiendel, som han skal vise frem, som en bil som kompisene kan prøvekjøre, er den mest uspiselige delen av hele denne fantasien. Tenker at det like gjerne er mannen som har lav selvtillit, og som lever ut følelsen av å være attraktiv, gjennom sin egen partner. Som du sier, så behøver ikke en kvinne være så veldig attraktiv for å finne noen å knulle. De mest attraktive kvinnene har mannfolk i kø hele livet, og det som kjennetegner disse, er at de heller er kresne, enn at de er desperate etter mannlig beundring. Når du sier at fantasien er bedre enn virkeligheten, mener du da fantasi om dama di sammen med andre menn? Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #73 Skrevet 23. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg må si at den delen av fantasien, som går på at dama er hans eiendel, som han skal vise frem, som en bil som kompisene kan prøvekjøre, er den mest uspiselige delen av hele denne fantasien. Tenker at det like gjerne er mannen som har lav selvtillit, og som lever ut følelsen av å være attraktiv, gjennom sin egen partner. Som du sier, så behøver ikke en kvinne være så veldig attraktiv for å finne noen å knulle. De mest attraktive kvinnene har mannfolk i kø hele livet, og det som kjennetegner disse, er at de heller er kresne, enn at de er desperate etter mannlig beundring. Når du sier at fantasien er bedre enn virkeligheten, mener du da fantasi om dama di sammen med andre menn? Anonymkode: d634f...4aa Det meste er faktisk best som fantasi. I en reell setting er det ofte ikke like sexy. Ofte får menn prestasjonsangst når de skal ha sex med ei dame foran en annen mann, ikke like sexy med en mann som mister ereksjonen i det han skal tre inn i kona. Ikke får han den opp igjen heller og sitter å ni runker til han blir blå i trynet. Stemningen blir klein. De fleste menn som deler kona si, har enten dårlig selvtillit selv, som du nevner og tror de er attraktive om de har en kona som andre menn syntes er attraktive, men som jeg nevnte, så er ikke det alltid tilfelle, snarere tvert i mot. Det tar oss til den andre grunnen, mannen syntes kanskje ikke kona er SÅ attraktiv han heller, så vet at andre menn da «vil ha» henne, så tenker han at hun da må være attraktiv. Det er også ofte som nevnt i tråden her, underdanige menn som har levd med en mor som kanskje har undertrykt dem endel da de var barn, eller som lever med en kvinne som er «sjefen» i forholdet. Som tillater seg å bli kuet av kona, som daglig tar imot kritikk og kjeft for alt man gjør feil. Det er ett ganske sært tenningsmønster å ville se den man elsker med noen andre. Anonymkode: 329fc...dd0 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #74 Skrevet 23. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det meste er faktisk best som fantasi. I en reell setting er det ofte ikke like sexy. Ofte får menn prestasjonsangst når de skal ha sex med ei dame foran en annen mann, ikke like sexy med en mann som mister ereksjonen i det han skal tre inn i kona. Ikke får han den opp igjen heller og sitter å ni runker til han blir blå i trynet. Stemningen blir klein. De fleste menn som deler kona si, har enten dårlig selvtillit selv, som du nevner og tror de er attraktive om de har en kona som andre menn syntes er attraktive, men som jeg nevnte, så er ikke det alltid tilfelle, snarere tvert i mot. Det tar oss til den andre grunnen, mannen syntes kanskje ikke kona er SÅ attraktiv han heller, så vet at andre menn da «vil ha» henne, så tenker han at hun da må være attraktiv. Det er også ofte som nevnt i tråden her, underdanige menn som har levd med en mor som kanskje har undertrykt dem endel da de var barn, eller som lever med en kvinne som er «sjefen» i forholdet. Som tillater seg å bli kuet av kona, som daglig tar imot kritikk og kjeft for alt man gjør feil. Det er ett ganske sært tenningsmønster å ville se den man elsker med noen andre. Anonymkode: 329fc...dd0 Enig i at det meste nok er best som fantasi! Lurte bare på hvem i dette scenarioet du var, om du var mannen, kona eller denne såkalte bull’en. Høres ut som du har erfaring...men kanskje ikke den beste? Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #75 Skrevet 23. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men har deres forhold vart i mange år, etter at dere begynte med dette? Jeg ser fryktelig mange historier om menn som drømmer om en slik tilværelse, og tidvis historier om kvinner som går med på det - ja, tilmed tenner på det og blir kåt av det - men jeg tror faktisk aldri jeg har lest om et slikt forhold som har vart lykkelig i mange år, i alle fall ikke fra kvinnens synspunkt. Det var for eksempel nettopp en tråd som var skrevet av en kvinne. Hun og mannen hadde i utgangspunktet et forhold hvor de byttet på å dominere. Men så gikk hun med på å knulle andre menn, og ydmyke sin egen mann. Og etter dette hadde mannen hennes tatt helt av på dette med å være underdanig, i så stor grad at han ikke lengre ville dominere i det hele tatt, men var blitt avhengig av at hun enten knullet andre, eller fortalte om det, eller nektet å ha sex med han. De to hadde vært gift i 15 år, og hun var helt fortvilet. Tråden finner dere her. Sier ikke at dette ikke gjelder motsatt vei, altså, at kvinner også kan kreve å være submissiv. Det jeg sier er at den som krever å være submissiv, ofte feilberegner helt og tror at han/hun er den som ofter seg og er snill. Mens i virkeligheten er det like gjerne den dominante som står for den tøffeste delen av jobben, og som ofrer mest, mens den submissive er en krevende egoist. Anonymkode: d634f...4aa Vårt forhold har vart i mange år (22) , det viktigste er å stole fullt og helt på hverandre,samt å holde det til en gang iblant, det er ikke i veien for vårt daglige sexliv, kun som krydder et par ganger i året. Når en annen som skriver her mener folk med slike ønsker er traumatisert som barn,og prøver å forklare det som et avvik,så sier det sitt om fordommene en del har. Det er en av grunnene til utroskap og mye dårlige forhold, at folk tør ikke alltid leve ut sine drømmer da det kommer en eller annen hobbypsykolog og tror at alt vi gjør som voksne er pga dårlig barndom,traumatiske opplevelser og annet svada. Folk må huske at vi er forskjellige, uten at alt skal forklares ihjel med slik tull. Anonymkode: 4569a...44a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #76 Skrevet 23. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en annen som skriver her mener folk med slike ønsker er traumatisert som barn,og prøver å forklare det som et avvik,så sier det sitt om fordommene en del har. Anonymkode: 4569a...44a Nei, nå blander du! Det hun og jeg snakket om var en mann som tok hensyn til kun seg selv og ikke til henne. Da er det uansett snakk om dårlig forhold, og noe som er alvorlig galt. Og det er dette jeg også stiller spørsmål ved, hvor mye hensyn menn tar til sine kjære, når de absolutt vil lever ut sine egne (mannlige) fantasier, og bruker hennes (kvinnelige) lyst, som argument for å gjøre det. Eller, skal vi heller kalle det stråmann? Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #77 Skrevet 23. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke om du nevnte om du hadde en slik fantasi, men om du har det, tror du det ville vært mulig å bytte den ut med andre ting, dersom det medførte at kvinnen fikk økt lyst av det? For meg handler dette om at hun skal ha spennende og gode opplevelser som gir henne økt sexlyst, at hun føler seg mer sexy. Da blir hun også mer sexy for meg. Uten det ene, blir det heller ikke det andre. Tvang, eller at den ene skal ofre seg for den andre er IKKE sexy. Det er mye annet som kan gjøres for å oppnå det samme, men det er nok ganske individuelt hva som vil fungere for hver enkelt. Ulike rollespill sub/dom kan nok fungere fint, om ikke like sterkt, så bra nok. Og med mindre risiko for at forholdet går på en smell. Anonymkode: 20ae3...946 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2020 #78 Skrevet 23. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: For meg handler dette om at hun skal ha spennende og gode opplevelser som gir henne økt sexlyst, at hun føler seg mer sexy. Da blir hun også mer sexy for meg. Uten det ene, blir det heller ikke det andre. Tvang, eller at den ene skal ofre seg for den andre er IKKE sexy. Det er mye annet som kan gjøres for å oppnå det samme, men det er nok ganske individuelt hva som vil fungere for hver enkelt. Ulike rollespill sub/dom kan nok fungere fint, om ikke like sterkt, så bra nok. Og med mindre risiko for at forholdet går på en smell. Anonymkode: 20ae3...946 Ja, jeg kom på, i ettertid, at du sa det kunne nok til dels erstatte denne fantasien. Og nå sier du at det kan fungere fint, om ikke like sterkt. Vet jo at det er ulike ting som fungerer, men mitt spørsmål var ment nokså konkret i forhold til dominans; Altså, hvis du vet at hun tenner massivt på å kunne dominere, men ikke tenner i det hele tatt på å ha sex med andre menn, ville da dette med dominans, kunne erstatte fantasien om henne med andre menn 100%. Eller vil det hele veien være et håp om at hun skal knulle andre menn, som ligger der og murrer. Litt av grunnen til at jeg spør, er jo fordi jeg tror flere kvinner kunne hatt glede av å dominere. Men at det som hindrer en del kvinner, er denne nagende tvilen om han egentlig liker det så godt som noe. Og så slipper de seg ikke løs. Og så er den onde sirkelen i gang... Jeg må si jeg startet denne tråden med en følelse av at det er mannlig rigiditet som setter de største bremsene på hos kvinner. At det er de minst fordomsfulle eller forventningsfulle mennene som klarer å vekke mest lyst i en kvinne. Men at så lenge ikke noe av det hun gjør, klarer å feie vekk hans innerste fantasier om andre ting, så tror jeg man vil slite med å få henne med på noe som helst. Det er hva jeg tror. Anonymkode: d634f...4aa
gladogvanlig Skrevet 23. august 2020 #79 Skrevet 23. august 2020 På 22.8.2020 den 9.24, AnonymBruker skrev: Ikke enda. Men vi fantaserer begge sterkt rundt det, og vi har leid hotellrom og vært på utkikk. Men det var ingen aktuelle kandidater de to gangene. Mye mannfolk med gråtoner som er frampå da 😂 Også sier hun nei til gifte... Anonymkode: 53067...2b3 Hvorfor nei til gifte? 1
gladogvanlig Skrevet 23. august 2020 #80 Skrevet 23. august 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ustyrtelig komisk når trådstarter legger fram hjemmesnekrede teorier med stor overbevisning, uten noen form for dokumentasjon eller faglige kilder, og samtidig hevde at meningsmotstandere er preget av Dunning-Kruger-effekten. Snakk om å skyte seg selv i foten! 😂 Anonymkode: 63867...a42 Det må forstås slik at du mener alle innlegg på KG bør følges opp med 14 vedlegg med vitenskapelige rapporter, forskningsresultater og fagartikler. Jeg er enig med deg i det. Men scanneren min fungerer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå