Gå til innhold

Dere menn som drømmer om at kona skal knulle andre menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 21.8.2020 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Jeg leste nettopp en tråd på samlivsforumet om kvinner som mister lysten på sine menn, i langvarige parforhold. 

Det er en naturlig utvikling i et langt forhold. Kvinnen mister ikke sexlysten, hun mister inspirasjonen i forholdet. En kvinne kan tilfredsstille samme mann hele livet, i langt større grad.

Samtidig leser jeg stadig om menn som drømmer om at deres egen kone skal knulle andre menn, mens de er i forholdet.

Det er måten det gjøres på, ikke nødvendigvis hva som gjøres som er avgjørende, og hvilken oppside vi snakker om. Hele poenget er at det er en handling som gjøres innenfor forholdet. Dersom hun mister respekten og blir nedlatende overfor sin partner, av en slik praksis, vil det ikke føre mye godt med seg. Da er det hennes opplevelse, eller hun gjør den til sin.

Kunne det at kona ble mer dominant, overtatt for en slik fantasi? 

Til dels, vil jeg tro. At hun lar modige og frekke sider ved personligheten få utfolde seg, er oftest opphissende for en partner. Det er også en tryggere løsning, kanskje derfor flere kvinner er mer klar for en slik variant. Det handler ikke om å skifte personlighet, det handler om å spille en tydelig rolle innenfor forholdet. Dominans gir mer kontroll over situasjonen. Sex med andre involvert er mer spennende, og mer truende, ikke alle takler dette. Moden alder er nok en fordel, men helt sikkert ikke nok for de fleste.

Anonymkode: 20ae3...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en naturlig utvikling i et langt forhold. Kvinnen mister ikke sexlysten, hun mister inspirasjonen i forholdet. En kvinne kan tilfredsstille samme mann hele livet, i langt større grad.

Aller først, takk for et godt svar. Det er akkurat slike refleksjoner jeg er på jakt etter.

Det sies vel at menn i større grad tenner spontant, og kvinner i større grader tenner responsivt. Jeg innbiller meg at dette kan ha noe med saken å gjøre.

Jeg tror at det å tenne responsivt kan være en fordel ved at man i større grad kan leve uten sex i en periode, men til gjengjeld så krever det større ekstern inspirasjon, for å få lyst. Dermed er det oftest hun som mister lysten på samme mann. Inspirasjonen, som du sier.

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er måten det gjøres på, ikke nødvendigvis hva som gjøres som er avgjørende, og hvilken oppside vi snakker om. Hele poenget er at det er en handling som gjøres innenfor forholdet. Dersom hun mister respekten og blir nedlatende overfor sin partner, av en slik praksis, vil det ikke føre mye godt med seg. Da er det hennes opplevelse, eller hun gjør den til sin.

Helt enig med deg.

Mener selvfølgelig det er like ille hvis det er kvinnen som gjør dette til sin greie. Men ut fra hva jeg leser om cuckolding (og jeg har lest om dette temaet i 5-6 år) så er dette i stor grad noe som er mannens fantasi, og ikke kvinnens.

Man hører sjelden at menn sier de skal knulle andre kvinner, for da vil kona få mer lyst.

Men man hører veldig ofte at menn sier at kona skal få knulle andre, for da vil hun få mer lyst.

Det de gjør da, er at de spinner en historie i sitt eget hode om hva hun ønsker, fremfor å ta det opp med henne. Det er, etter hva jeg kan bedømme, minst like mange kvinner som ville foretrukket å være cuckquean, som hotwife, og flertallet ville foretrukket en trekant eller andre, mer monogame, løsninger. 

Svært få(!) kvinner tenner på at mannen skal låne henne ut, og la han være utro.

Man kan også se på hvem som går etter opptatte mennesker, i håp om sex. Det er i mye større grad kvinner enn menn. Kvinner tenner på konkurranse mot andre kvinner, mer enn de tenner på å være premie som menn skal konkurrere om. 

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til dels, vil jeg tro. At hun lar modige og frekke sider ved personligheten få utfolde seg, er oftest opphissende for en partner. Det er også en tryggere løsning, kanskje derfor flere kvinner er mer klar for en slik variant. Det handler ikke om å skifte personlighet, det handler om å spille en tydelig rolle innenfor forholdet. Dominans gir mer kontroll over situasjonen. Sex med andre involvert er mer spennende, og mer truende, ikke alle takler dette. Moden alder er nok en fordel, men helt sikkert ikke nok for de fleste.

Nysgjerrig på hva du mener moden alder er en fordel for, polyrelasjoner eller dominans.

Jeg skrev at menn tenner i større grad spontant og kvinner tenner i større grad responsivt.

Men mange kvinner opplever en seksuell oppvåkning i godt voksen alder, og man tuller med at ‘kvinner på 40 er som menn på 20’. På dette tidspunktet kan det virke som menn også går gjennom et skifte, hvor de også endrer tenningsmønster. Kanskje det er dette med spontan og responsiv tenning, som byttes om, mellom kjønnene?

Jeg tror også at en del av dette er kulturelt betinget, man er så dypt marinert i tanken om at kvinner ikke er seksuelle, mens det er maskulint å være promiskuøs, at kvinner holder mer tilbake, også i et forhold. Mens i voksen alder så gir de mer F, rett og slett, og tenker at nå gidder de ikke være blyg og dydig noe mer!

Anonymkode: d634f...4aa

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, disse tingene her var det jeg tenkte på.

Kvinner er jo nærmest automatisk mye høyere på utseendeskalaen enn hva menn er, fordi de fleste av oss tiltrekkes av helt helt helt andre ting ved menn. Personlighet, f.eks. Så det å si at hun skal være med deg, og slutte å være utro, ellers kaster du henne ut, kunne for mange kvinner være nok til å få respekt for mannen, og den sexlysten som følger med respekt.

Det å ikke reagere slik, og heller bare fortsette å nyte at hun er utro, ville i så fall vært et egoistisk grep. Det tror jeg de fleste kvinner ville ha følt, basert på alt jeg har lest her inne. Kvinner reagerer oftest negativt på menn som degraderes, og positivt på menn som setter seg i respekt. Ærlig talt, kvinner skiller seg fra menn som mister jobben, dumper menn som ikke fungerer seksuelt. Det å la henne være utro er ikke et trekk som kvinner flest tiltrekkes av, selv om det finnes unntak.

Men hva vet jeg? For alt jeg vet, så nyter hun å ydmyke deg også. Eller så er dette bare noe du har diktet opp. Det du kommer med, høres jo som tatt rett ut fra en cuckold-fantasi!

Wow, takk. Er i alle fall glad jeg ikke er med deg men ei som er i stand til å ha følelser. Hadde nok heller bare slått opp etter utroskap hvis det var noen som deg jeg var med.

Anonymkode: 984f7...231

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, takk. Er i alle fall glad jeg ikke er med deg men ei som er i stand til å ha følelser. Hadde nok heller bare slått opp etter utroskap hvis det var noen som deg jeg var med.

Det er nettopp følelser jeg er i stand til å ha!

Men for kvinner, i første omgang!

Leser den ene etter den andre hjerteskjærende historien om menn som er villig til å groome og manipulere kona over flere år, slik at hun skal gå med på å ha sex med andre menn.

De jobber ofte sammen om dette, snakker med hverandre, deler tips og triks for å få kona med medgjørlig.

Mitt største ønske er at flere skal ta med konene sine i slike avgjørelser, og ta på alvor at kona ikke er et middel for hans lyst, men en egen person som har egne tanker, følelser og ønsker.

Jeg skal ikke påstå at du er en av disse. Men av det du kommer med, så er det veldig mye om hva du får ut av situasjonen, og fint lite om hva kona di får ut av den!

Det er ikke til å komme bort fra!

Hadde du hatt noe å si om at kona di lever godt med dette, så hadde du vel delt det med oss, eller hva?

• Liker 1
Skrevet

Jeg tenner på opplevelsen av å se kona ha seg med en annen mann,og se hennes nytelse som kommer av hele settingen.Hun ville nok aldri gjort det uten meg til stede,da det tenner henne voldsomt. Vi treffer kun tilfeldige mennesker,aldri folk vi skal omgås eller kjenner. Det skjer heller ikke da vi er hjemme,kun i andre byer,samt et par ganger på kiel båten. Skal en ta skrittet i denne retningen så skal det være gjennomtenkt av begge,ellers blir det fort sjalusi og dårlig stemning.

Anonymkode: 4569a...44a

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nettopp følelser jeg er i stand til å ha!

Men for kvinner, i første omgang!

Leser den ene etter den andre hjerteskjærende historien om menn som er villig til å groome og manipulere kona over flere år, slik at hun skal gå med på å ha sex med andre menn.

De jobber ofte sammen om dette, snakker med hverandre, deler tips og triks for å få kona med medgjørlig.

Mitt største ønske er at flere skal ta med konene sine i slike avgjørelser, og ta på alvor at kona ikke er et middel for hans lyst, men en egen person som har egne tanker, følelser og ønsker.

Jeg skal ikke påstå at du er en av disse. Men av det du kommer med, så er det veldig mye om hva du får ut av situasjonen, og fint lite om hva kona di får ut av den!

Det er ikke til å komme bort fra!

Hadde du hatt noe å si om at kona di lever godt med dette, så hadde du vel delt det med oss, eller hva?

"Groome"? Hun var utro med en hun traff på byen og så ballet det på seg en stund. Merkelig med anklager du kommer med, men skjønner det når du sier du først og fremst har følelser for andre kvinner. Skjønner bare ikke helt hvorfor du som lesbisk er så interessert i dette temaet da.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Groome"? Hun var utro med en hun traff på byen og så ballet det på seg en stund. Merkelig med anklager du kommer med, men skjønner det når du sier du først og fremst har følelser for andre kvinner. Skjønner bare ikke helt hvorfor du som lesbisk er så interessert i dette temaet da.

Jeg tar dette som at du ikke har noe å komme med om hvordan kona di har det. 

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenner på opplevelsen av å se kona ha seg med en annen mann,og se hennes nytelse som kommer av hele settingen.Hun ville nok aldri gjort det uten meg til stede,da det tenner henne voldsomt. Vi treffer kun tilfeldige mennesker,aldri folk vi skal omgås eller kjenner. Det skjer heller ikke da vi er hjemme,kun i andre byer,samt et par ganger på kiel båten. Skal en ta skrittet i denne retningen så skal det være gjennomtenkt av begge,ellers blir det fort sjalusi og dårlig stemning.

Anonymkode: 4569a...44a

Men har deres forhold vart i mange år, etter at dere begynte med dette?

Jeg ser fryktelig mange historier om menn som drømmer om en slik tilværelse, og tidvis historier om kvinner som går med på det - ja, tilmed tenner på det og blir kåt av det - men jeg tror faktisk aldri jeg har lest om et slikt forhold som har vart lykkelig i mange år, i alle fall ikke fra kvinnens synspunkt.

Det var for eksempel nettopp en tråd som var skrevet av en kvinne. Hun og mannen hadde i utgangspunktet et forhold hvor de byttet på å dominere. Men så gikk hun med på å knulle andre menn, og ydmyke sin egen mann. Og etter dette hadde mannen hennes tatt helt av på dette med å være underdanig, i så stor grad at han ikke lengre ville dominere i det hele tatt, men var blitt avhengig av at hun enten knullet andre, eller fortalte om det, eller nektet å ha sex med han. De to hadde vært gift i 15 år, og hun var helt fortvilet.

Tråden finner dere her.

Sier ikke at dette ikke gjelder motsatt vei, altså, at kvinner også kan kreve å være submissiv. Det jeg sier er at den som krever å være submissiv, ofte feilberegner helt og tror at han/hun er den som ofter seg og er snill. Mens i virkeligheten er det like gjerne den dominante som står for den tøffeste delen av jobben, og som ofrer mest, mens den submissive er en krevende egoist.

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sies vel at menn i større grad tenner spontant, og kvinner i større grader tenner responsivt. Jeg innbiller meg at dette kan ha noe med saken å gjøre.

Jeg tror at det å tenne responsivt kan være en fordel ved at man i større grad kan leve uten sex i en periode, men til gjengjeld så krever det større ekstern inspirasjon, for å få lyst. Dermed er det oftest hun som mister lysten på samme mann.

Det første tror jeg også. Det har med biologisk ulikhet å gjøre. Kvinnen mister derfor lysten på sex med sin vante partner, ikke lysten på sex. Fantasien til mange menn blir derfor å hente ny energi utenfra, ved at hun har sex med andre. Forutsetningen er at begge tenner på det, og gjør det til en felles opplevelse. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men mange kvinner opplever en seksuell oppvåkning i godt voksen alder, og man tuller med at ‘kvinner på 40 er som menn på 20’. På dette tidspunktet kan det virke som menn også går gjennom et skifte, hvor de også endrer tenningsmønster. Kanskje det er dette med spontan og responsiv tenning, som byttes om, mellom kjønnene?

Jeg tror også at en del av dette er kulturelt betinget, man er så dypt marinert i tanken om at kvinner ikke er seksuelle, mens det er maskulint å være promiskuøs, at kvinner holder mer tilbake, også i et forhold. Mens i voksen alder så gir de mer F, rett og slett, og tenker at nå gidder de ikke være blyg og dydig noe mer!

Sikkert noe med oppvåkning å gjøre, det er en modningsprosess. Motivasjonen til eventuelle yngre kvinner som deler denne lysten tror jeg ikke er like bra for et forhold. Men jeg tror også det rett og slett handler om at vi lever lenger, er friske lenger, og har muligheten til å være seksuelle lenger. Den tredje fasen i samlivet hvor redet er tomt, kan for mange bli tom også for seksualitet. Samfunnet har nok en del av skylden her. Han og hun vil jo gjerne være glade i hverandre, også på denne måten. Kvinnen forblir raus og tålmodig med sin mann, uten spesiell seksuell lyst. Mange kvinner lever godt nok med dette, og synes dette er en god løsning. Jeg tviler på det er.
Kvinnen er oppdratt til å holde sine innerste tanker og lyster nede, spesielt dersom de går i feil retning. Samfunnet er mannsdominert, kvinnens seksualitet er så sterk at den kan være truende for mannen. Men når den tilsynelatende er helt borte er det gått for langt, selv for mannen, kanskje spesielt for mannen, slik du selv er inne på.

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det første tror jeg også. Det har med biologisk ulikhet å gjøre. Kvinnen mister derfor lysten på sex med sin vante partner, ikke lysten på sex. Fantasien til mange menn blir derfor å hente ny energi utenfra, ved at hun har sex med andre. Forutsetningen er at begge tenner på det, og gjør det til en felles opplevelse. 

Jeg tror at mange menn resonnerer slik at siden de ville ha fått lyst til å knulle andre kvinner, så vil dette gjelde for kvinner også, at de vil ha lyst til å knulle andre menn.

Feilslutningen, mener jeg, ligger i at kvinner ofte har lyst til å være kjæreste med den samme mannen de tenner seksuelt på. Og det er den mannen som har høyest verdi. Den hun har størst respekt for.

Som du vil se, hvis du leser mine øvrige innlegg, tror jeg sjansen er stor for at kvinner blir ulykkelige i et forhold hvor de har sex med andre menn enn sin partner. Selve handlingen (sex med andre menn) senker verdien til, og respekten for, hennes egen mann. 

Og det var også en annen mann tidligere, som skrev at han følte seg privilegert, hvis han klarte å gå kvinnen til å slå seg løs og dominere. Selve handlingen (det at han er en mann som klarer å lokke frem dominaen i henne) økte verdien til, og respekten for, hennes egen mann.

Dette er altså kjernen i hva jeg tror betyr noe for kvinners sexlyst. 

Men så spørs det da om det er noe menn kan tenne like hardt på...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinnen forblir raus og tålmodig med sin mann, uten spesiell seksuell lyst. Mange kvinner lever godt nok med dette, og synes dette er en god løsning. Jeg tviler på det er.
Kvinnen er oppdratt til å holde sine innerste tanker og lyster nede, spesielt dersom de går i feil retning. Samfunnet er mannsdominert, kvinnens seksualitet er så sterk at den kan være truende for mannen. Men når den tilsynelatende er helt borte er det gått for langt, selv for mannen, kanskje spesielt for mannen, slik du selv er inne på.

Ja, en ung og nyforelsket mann vil gjerne gjøre hva han kan for å ha kvinnen for seg selv, og fyrer alle motorer for å få dette til; belønner henne for å være jomfruelig, snakker ned om kvinner som er promiskuøse, forsøker å kontrollere og begrense henne, osv. Helt i starten av forholdet går jo ofte dette veldig bra, men så, etter en tid, så smeller dette tilbake på mannen, som opplever at hun ikke en gang vil ha han.

Jeg tror nok de fleste gjør lurt i å være forberedt på dette, motarbeide sine egne impulser til å ‘drepe’ sexlysten hos den andre, og finne alternative måter å holde liv i den, når det et gått litt tid.

• Liker 2
Skrevet

Gjør dette med både min samboer og en av mine andre faste partnere. Dog virker det som at du prøver å analysere og kategorisere noe så abstrakt som personlig motivasjon innen seksualitet.

Samboeren min tenner på situasjonen fordi hun synes min tillit til hun og vår relasjon er helt utrolig. I tillegg er hun veldig glad i sex, og det at vi eksperimenterer med dette påvirker ikke lysten hennes verken positivt eller negativt.

Min faste partner liker sex svært godt, og liker også å møte nye i ny og ne, hvor da cuckolding passer meget godt inn.

Felles er at jeg er den dominante for begge i 90% av tiden, og at det eksperimenteres med min submissive side og deres dominante side den resterende 10%. De foretrekker å være min submissive, men det er alltid interessant å oppleve nye ting.

Skrevet
På 21.8.2020 den 22.03, AnonymBruker skrev:

Kan godt presisere litt hva jeg tenker:

Det jeg tenker, er at ønsket om å se kona knulle andre, henger ofte sammen med at kona ikke har så stor lyst, og at mannen gjerne skulle ønske hun hadde litt større lyst.

Men det å be noen om å få mere lyst, når man ikke føler seg så høy i hatten, og føler man ikke har mer å tilby, kan være en bøyg.

Dette er så feil det kan bli. Hvorfor svare når du ikke har noen kjennskap til dette? 

Anonymkode: d16c8...97c

Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

Dog virker det som at du prøver å analysere og kategorisere noe så abstrakt som personlig motivasjon innen seksualitet.

Abstrakt for deg, muligens.

Ganske så konkret for de heterofile parene som har levd monogamt sammen i 15-20 år eller lengre, og hvor lysten er forsvunnet, og man strever med å få den tilbake. Ganske så konkret for alle de parterapeutene som lytter til de samme historiene fra ulike par, over mange mange år. 

Som jeg tidligere har nevnt er jeg ikke så interessert i alskens avstikkere fra den problematikken. 

Skrevet
På 22.8.2020 den 13.45, AnonymBruker skrev:

Har du mange erfaringer med andre damer?

Du skrev at du og kona ikke hadde gjort dette enda.

Jeg er kvinne og har bare gode erfaringer også. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er så feil det kan bli. Hvorfor svare når du ikke har noen kjennskap til dette? 

Må i tillegg si at jeg tror ikke dette er noe for par om strever litt i forholdet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har lest om, og lyttet til historier, om dette temaet, i mange mange år.

Jeg har lest utallige historier om menn som tror det vil være lurt å la dama knulle andre, og utallige tilsvar fra kvinner om at det vil de ikke.

Sier ikke at det gjelder alle kvinner, men et nokså overveldende flertall vil ikke. Og dessverre er det mange menn som forsøker å presse dette gjennom likevel. Og en god del forhold som går på dunken, av dette.

Så har jeg i det siste lagt merke til at flere kvinner forholder seg positivt til å bli mer dominante. Det jeg kjenner til av slike historier er også bare positivt. 

Da noen opprettet en tråd på samlivsforumet som tok opp dette med kvinner som mister lyst, så tenkte jeg å sette disse to alternativene opp mot hverandre - altså cuckolding vs kvinnelig dominans - og se om det går an å finne en bedre og mer bærekraftig løsning.

Jeg forstår at det finnes unntak fra regelen. Det finnes unge mennesker som er poly allerede når de inngår forhold, det finnes kvinner med mer lyst enn mannen, det finnes kvinner som liker å være utro. Men det er altså ikke unntakene jeg er opptatt av her. Derfor tar jeg heller ikke «feil», eller «mangler kjennskap», som du så fint påstår at jeg gjør. Jeg er bare ikke opptatt av unntakene.

Skrevet

Jeg var i et langt forhold hvor mannen ønsket at jeg skulle ligge med andre. Vi hadde vært sammen i mange år før han turte å fortelle at han ønsket dette. I begynnelsen ville han at jeg skulle fortelle om sex jeg hadde hatt med andre tidligere, etterhvert eskalerte det til at han ønsket at jeg skulle flørte med andre foran han ute, senere ville han at jeg skulle ligge med andre. Jeg har alltid som mål å være åpen og gjøre det jeg kan for å tilfredstille den andre når jeg er i et forhold. Jeg ga dette et ærlig forsøk. Det ble aldri til at jeg lå med noen andre, det lengste jeg gikk var at jeg kysset en annen foran ham. Dette ble altoppslukende for ham og totalt avtennende for meg. Han hadde flere psykiske utfordringer og traumer fra oppveksten. Jeg tror det er tilfellet for de fleste som har så avvikende seksuelle ønsker.

Anonymkode: 7c243...a0f

• Liker 2
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at mange menn resonnerer slik at siden de ville ha fått lyst til å knulle andre kvinner, så vil dette gjelde for kvinner også, at de vil ha lyst til å knulle andre menn.

Tror du har rett i dette, også i det at det er feil å resonnere på denne måten. At menn lar seg rive med av egne fantasier er vel ganske vanlig. Dersom det gir preg av at mannen ønsker å prostituere/nedverdige kvinnen slår det nok feil ut. Da vil hun føle seg billig og ikke verdsatt. Paradokset er at mange kvinner kan fantasere om andre menn, likevel er tryggheten og følelsene langt viktigere. Rammene må være trygge, å reparere et dårlig forhold på denne måten har jeg ingen tro på. Det er her modenhet kommer inn i bildet. Ikke bare at de to involverte er voksne modne mennesker, men at forholdet er modent for å ta et skritt videre.

• Liker 1
Skrevet
På 22.8.2020 den 5.45, AnonymBruker skrev:

Utsagn som gjerne kommer i samme slengen. 

Fra hvem? Hvor har du hørt disse utsagnene?

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i et langt forhold hvor mannen ønsket at jeg skulle ligge med andre. Vi hadde vært sammen i mange år før han turte å fortelle at han ønsket dette. I begynnelsen ville han at jeg skulle fortelle om sex jeg hadde hatt med andre tidligere, etterhvert eskalerte det til at han ønsket at jeg skulle flørte med andre foran han ute, senere ville han at jeg skulle ligge med andre. Jeg har alltid som mål å være åpen og gjøre det jeg kan for å tilfredstille den andre når jeg er i et forhold. Jeg ga dette et ærlig forsøk. Det ble aldri til at jeg lå med noen andre, det lengste jeg gikk var at jeg kysset en annen foran ham. Dette ble altoppslukende for ham og totalt avtennende for meg. Han hadde flere psykiske utfordringer og traumer fra oppveksten. Jeg tror det er tilfellet for de fleste som har så avvikende seksuelle ønsker.

Anonymkode: 7c243...a0f

Takk for at du fortalte!

Jeg skal innrømme at jeg tenkte, da jeg startet å lese, at kanskje dette muligens var denne ene cuckold-historien som endte bra...men dessverre bekreftet også din historie det som jeg har hørt mange ganger før.

Jeg vet ikke om jeg tror at alle som har slike fantasier, har opplevd traumer.

Jeg heller nok mest mot å tenke at alle kan ha fantasiene, men at det er noe som kjennetegner en sunn, frisk og empatisk person;

- de vil ikke pålegge partneren å spille ut en rolle, presse eller tvinge partneren sin til å gå med på noe de ikke ønsker

- de har alternative ting de klarer å tenne på, slik at de ikke er låst fast i et mønster, som alt rundt må tvinges inn i

- og i den grad de har ekstremt sterke kinks, så vil de oppsøke andre som har samme type kinks, fremfor å dra dette med seg inn i et forhold med noen som ikke har det

Så jeg heller nok mest mot at dette handler om personlighetstrekk, gjerne preget av tvang og mangel på empati. Men igjen, det kan jo også skyldes traumer.

Håper det går bra med deg, per i dag :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...