AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #161 Skrevet 31. august 2020 Det var en som delte denne artikkelen om cuckolding; https://www.page69.no/cuckolding/ Sikkert ment som reklame, man får mye bedre sex, det hørtes fint og flott ut, ikke sant? Men ikke helt uventet hvordan det gikk til slutt! Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #162 Skrevet 6. september 2020 Har fundert veldig mye på denne tråden, og hvorfor den ble så dårlig mottatt. Det er stadige tråder om kvinner som ønsker å dominere, senest i dag. Og verden er full av menn som tilsynelatende liker det, og ønsker seg en mer delaktig dame. Så det jeg lurer på er om jeg var for vag da jeg snakket om dominans. Det jeg siktet til var at hun tok fullstendig over. Bestemte alt. Gjorde hva hun ville med deg, og brukte kroppen din til sin egen forlystelse. Knullet deg når hun ville, forlangte tilfredsstillelse etter eget forgodtbefinnende, sto for alt initiativ. Men, i bytte mot at du la cukold-fantasien død. Er det virkelig ingen menn som kunne tenke seg denne byttehandelen? Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #163 Skrevet 6. september 2020 Nei. Saken er at hun er uhyggelig tungpult, og jeg har forlengst gitt opp å knulle henne til noe som engang kan minne svakt om en orgasme. Så fantasien handler om at hun en dag blir knullet sanseløs av en som er tilstrekkelig grovt utrustet. Her er det nok snakk om at det må være en som ligger rundt 99 percentilen når det gjelder kukstørrelse.... Anonymkode: ed638...21a
AnonymBruker Skrevet 6. september 2020 #164 Skrevet 6. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Saken er at hun er uhyggelig tungpult, og jeg har forlengst gitt opp å knulle henne til noe som engang kan minne svakt om en orgasme. Så fantasien handler om at hun en dag blir knullet sanseløs av en som er tilstrekkelig grovt utrustet. Her er det nok snakk om at det må være en som ligger rundt 99 percentilen når det gjelder kukstørrelse.... Anonymkode: ed638...21a Og du har gitt henne muligheten til å ta for seg av din kropp, og sett om hun blir kåt av det, før du konkluderer med hva som skal til? Dette er den tankegangen jeg ønsker å utfordre, dette med at bare hun får en stor nok kuk, så vil hun plutselig bli veldig kåt! ...og så har man ikke en gang undersøkt muligheten for at det er helt andre ting som tenner henne. Det finnes noen damer som er opptatt av kukstørrelse. Men min oppfatning er at i mye større grad så er det mennene som er mest opptatt av dette. Og hvis det er mennene som er mest opptatt av kuk, hvorfor kan de ikke knulle mannen selv da? Anonymkode: d634f...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå