AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #101 Skrevet 24. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå var det strengt tatt ikke det du spurte om i hovedinnlegget da, der spurte du om dominans kunne erstatte en annen fantasi. Ser nå at avsnittet mitt om dette faktisk er borte, noe som jo gjør at svaret mitt ble mer eller mindre svada. 🤪 Anonymkode: 53b87...ae7 Ja, men da spurte jeg menn, ikke kvinner. (Sånn, hvis man uansett skal være pinlig nøyaktig.) Jeg synes faktisk det er nokså uhøflig å komme brasende inn i en tråd, kaste ut at man ikke har lest tråden, for deretter å være påståelig om hva tråden handler om. Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #102 Skrevet 24. august 2020 Jeg tenner på tanken om at kona har sex med andre menn, men ikke som en cuckold. Det å bli ydmyket, eller bare se på tenner meg ikke. Jeg må enten være med, i en trekant, eller med en annen dame i samme rom. Dette er kun en fantasi, og ikke noe jeg har delt med henne. I realiteten innser jeg at det mest sannsynlig kunne blitt en del sjalusi. Og om jeg ønsker at konen blir mer dominant? Det er også noe som kan tenne meg, men med damer er jeg dominant minst 90% av tiden. Jeg føler ikke de to fantasiene har en sammenheng (men igjen så tenner jeg ikke på ydmykelse). Anonymkode: d00c7...eac 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #103 Skrevet 24. august 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner på tanken om at kona har sex med andre menn, men ikke som en cuckold. Det å bli ydmyket, eller bare se på tenner meg ikke. Jeg må enten være med, i en trekant, eller med en annen dame i samme rom. Dette er kun en fantasi, og ikke noe jeg har delt med henne. I realiteten innser jeg at det mest sannsynlig kunne blitt en del sjalusi. Og om jeg ønsker at konen blir mer dominant? Det er også noe som kan tenne meg, men med damer er jeg dominant minst 90% av tiden. Jeg føler ikke de to fantasiene har en sammenheng (men igjen så tenner jeg ikke på ydmykelse). Anonymkode: d00c7...eac Takk for svar! Tenkte nok mest på de som er låst i tanken om at dama må knulle andre menn, er fast bestemt på at det er bra for kvinners lyst, og maser og manipulerer henne, uten sidesyn. Du viser jo helt klart forståelse for at dette er noe kvinner/paret ikke nødvendigvis har godt av, og lufter det ikke en gang. Så du er klarert, om jeg kan si det sånn Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #104 Skrevet 24. august 2020 Jeg skrev tidlig i tråden og har fulgt med på hele med stor interesse. Jeg er én av de som kjenner meg igjen i hva trådstarter skriver om menn som vil at dama skal ha sex med andre menn (men jeg forstår ikke like godt det med koblingen til å ha en dominant dame). Trådstarter, hvis jeg forstår deg rett så mener du at mange menn har fantasien om dama/annen mann uten å vite/ha et veldig bevisst forhold til hvorfor de har den. For eksempel at de tenner på å bli ydmyket, men tror at de bare tenner på å se kona med en annen mann. Dermed får ikke kona noen forståelse for hvorfor han tenner på det han gjør og går med på det, kanskje mest for å please han, men også for å få noe ut av det selv (vil jeg tro). Men når hun så etterhvert innser at fantasien bunner i ydmykelse, så blir det turn-off. Skaden har allerede skjedd og hun har fått et ugjenopprettelig syn på mannen sin. Forstår jeg deg riktig? Anonymkode: 74942...0a0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #105 Skrevet 24. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: (men jeg forstår ikke like godt det med koblingen til å ha en dominant dame) Det var mer ment som et alternativ, enn som en logisk kobling. Det var fordi det ene (cuckolding) fungerer så dårlig for kvinners del, mens det andre (dominans) fungerer mye bedre for kvinners del. Likevel, dersom ydmykelse av mannen er målet, eller opphøyelse av kvinnen, og fokus på hennes lyst og nytelse, så tenkte jeg at da kunne dominans fungere som et kurant alternativ. 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når hun så etterhvert innser at fantasien bunner i ydmykelse, så blir det turn-off. Skaden har allerede skjedd og hun har fått et ugjenopprettelig syn på mannen sin. Forstår jeg deg riktig? Nei, her tror jeg vi har snakket forbi hverandre, så det var godt du tok opp! Det å ydmyke mannen sin, tror jeg at kvinner godt kan være med på. Det en del av dominans. Det jeg mener at cuckolding gjør, er å ydmyke kvinnen. De fleste kvinner ville aldri hatt sex med menn de ikke var romantisk interessert i, til vanlig. De har standarder, og tenner kun på menn de ser opp til og beundrer. Det betyr at i en cuckold-situasjon så vil enten kvinnen ha reelt mer lyst på den andre mannen enn sin egen mann, og detmed stå i fare for å heller hoppe over til han. Eller, hun vil ha sex med han uten å ha lyst på han, og dermed føle seg som en prostituert, et ludder, en tøs, en desperat kvinne, det laveste av det lave. Det å låne ut kvinnen er å senke hennes verdi. Vil man opphøye kvinnen eller ha en kvinne man er stolt av, så vil man jo ikke behandle henne som en hore eller en bruksgjenstand. Det er her jeg mener menn og kvinner kommer fra to helt ulike verdener. For mange menn er en villig kvinne som en skatt, en gave. Mens for mange kvinner er det slik at vi må takke nei til menn som vil ha sex, hver eneste dag, fra vi er 15 til vi er 65. For å opphøye en kvinne må man ta henne av markedet, ikke dytte henne ut på markedet. Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #106 Skrevet 24. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det var mer ment som et alternativ, enn som en logisk kobling. Det var fordi det ene (cuckolding) fungerer så dårlig for kvinners del, mens det andre (dominans) fungerer mye bedre for kvinners del. Likevel, dersom ydmykelse av mannen er målet, eller opphøyelse av kvinnen, og fokus på hennes lyst og nytelse, så tenkte jeg at da kunne dominans fungere som et kurant alternativ. Nei, her tror jeg vi har snakket forbi hverandre, så det var godt du tok opp! Det å ydmyke mannen sin, tror jeg at kvinner godt kan være med på. Det en del av dominans. Det jeg mener at cuckolding gjør, er å ydmyke kvinnen. De fleste kvinner ville aldri hatt sex med menn de ikke var romantisk interessert i, til vanlig. De har standarder, og tenner kun på menn de ser opp til og beundrer. Det betyr at i en cuckold-situasjon så vil enten kvinnen ha reelt mer lyst på den andre mannen enn sin egen mann, og detmed stå i fare for å heller hoppe over til han. Eller, hun vil ha sex med han uten å ha lyst på han, og dermed føle seg som en prostituert, et ludder, en tøs, en desperat kvinne, det laveste av det lave. Det å låne ut kvinnen er å senke hennes verdi. Vil man opphøye kvinnen eller ha en kvinne man er stolt av, så vil man jo ikke behandle henne som en hore eller en bruksgjenstand. Det er her jeg mener menn og kvinner kommer fra to helt ulike verdener. For mange menn er en villig kvinne som en skatt, en gave. Mens for mange kvinner er det slik at vi må takke nei til menn som vil ha sex, hver eneste dag, fra vi er 15 til vi er 65. For å opphøye en kvinne må man ta henne av markedet, ikke dytte henne ut på markedet. Anonymkode: d634f...4aa Takk for oppklaring! Veldig interessant. Anonymkode: 74942...0a0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #107 Skrevet 24. august 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar! Tenkte nok mest på de som er låst i tanken om at dama må knulle andre menn, er fast bestemt på at det er bra for kvinners lyst, og maser og manipulerer henne, uten sidesyn. Du viser jo helt klart forståelse for at dette er noe kvinner/paret ikke nødvendigvis har godt av, og lufter det ikke en gang. Så du er klarert, om jeg kan si det sånn Anonymkode: d634f...4aa Selv om jeg er klarert så må jeg jo innrømme at jeg virkelig skulle ønske jeg var i et forhold hvor jeg kunne dele fantasier, både om dette temaet og andre. Jeg er heller ikke enig med deg at kvinner ikke liker dette, to streker under svaret. Kvinner, som menn, har forskjellig tenningsmønster og kan like forskjellige ting. Mange kvinner, som menn, tenner nok på mye som går utenfor normalen. Jeg velger også å tro at de aller fleste menn ikke maser og manipulerer kvinner til å utføre seksuelle akter de ikke ønsker. Da mister jeg troen på både mitt eget kjønn, men også kvinner som ikke klarer å sette foten ned en gang for alle. Pliktsex er det mest turn-off som finnes. Men å dele fantasier burde være greit i et forhold, kanskje man finner noe begge tenner på. Anonymkode: d00c7...eac
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #108 Skrevet 24. august 2020 Jeg vil forresten anbefale deg å sjekke ut podcasten Strictly Anonymous, det ligger flere episoder ute om akkurat dette temaet. Der hører du fra både menn og kvinner som er i et sånt forhold. Anonymkode: d00c7...eac
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #109 Skrevet 24. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: For å opphøye en kvinne må man ta henne av markedet, ikke dytte henne ut på markedet. Anonymkode: d634f...4aa Unntak finnes jo, selvfølgelig. Det var en helt i starten som nevnte at kjæresten hadde vært i skapet, det kan også gjelde kvinner. Eller de er vokst opp i en streng sekt, eller vært i et kontrollerende forhold. I slike tilfeller kan det sikkert gagne kvinner å ha valgmuligheter. Men for de fleste kvinner så vil det å gi de sex med andre menn, være litt som å tørke klær ved å helle vann på.. Særlig hvis det er mannen som har størst interesse av dette. Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #110 Skrevet 24. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for oppklaring! Veldig interessant. Anonymkode: 74942...0a0 Så bra! Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #111 Skrevet 24. august 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg er klarert så må jeg jo innrømme at jeg virkelig skulle ønske jeg var i et forhold hvor jeg kunne dele fantasier, både om dette temaet og andre. Jeg har full forståelse av at man ønsker å dele fantasier. Likevel, man må regne med at ikke alle fantasier blir tatt like godt i mot. Har man fantasier om å slå kona, voldta eller prostituere bort kona, så må man regne med at hun kan bli veldig redd. Hadde du vært komfortabel hvis du visste at hennes seksuelle fantasi var å kastrere menn? Anonymkode: d634f...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #112 Skrevet 24. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er heller ikke enig med deg at kvinner ikke liker dette, to streker under svaret. Kvinner, som menn, har forskjellig tenningsmønster og kan like forskjellige ting. Mange kvinner, som menn, tenner nok på mye som går utenfor normalen. Vet at mange tror at menn og kvinner er så like, og hvis ikke er man gammeldags og ikke politisk korrekt. Vel, det lever jeg fint med! Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #113 Skrevet 24. august 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg velger også å tro at de aller fleste menn ikke maser og manipulerer kvinner til å utføre seksuelle akter de ikke ønsker. Jeg tror heller ikke det, men vi vet at vold mot kvinner enda er et samfunnsproblem. Og jeg tror det finnes en meget spesiell ansamling her inne på KG. Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #114 Skrevet 24. august 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har full forståelse av at man ønsker å dele fantasier. Likevel, man må regne med at ikke alle fantasier blir tatt like godt i mot. Har man fantasier om å slå kona, voldta eller prostituere bort kona, så må man regne med at hun kan bli veldig redd. Hadde du vært komfortabel hvis du visste at hennes seksuelle fantasi var å kastrere menn? Anonymkode: d634f...4aa Nå har jeg riktig nok ikke en fantasi om å verken slå, voldta eller prostituere min kone. Og som jeg sa, tror for de fleste så må det være en felles fantasi for at det skal bli bra. Anonymkode: d00c7...eac
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #115 Skrevet 24. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg riktig nok ikke en fantasi om å verken slå, voldta eller prostituere min kone. Og som jeg sa, tror for de fleste så må det være en felles fantasi for at det skal bli bra. Anonymkode: d00c7...eac Ja, og derfor har jeg også klarert deg Det er de mennene som ikke slipper taket i å ville låne bort dama/kona til andre menn, og som er helt overbevist om at det er en hver kvinnes drøm å ha sex med andre menn enn partneren, jeg ønsket å riste litt i. For mange kvinner oppleves dette som svært nedverdigende og som et overgrep. (at menn konspirerer om å overtale damene, burde gi et hint om det) Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #116 Skrevet 24. august 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, og derfor har jeg også klarert deg Det er de mennene som ikke slipper taket i å ville låne bort dama/kona til andre menn, og som er helt overbevist om at det er en hver kvinnes drøm å ha sex med andre menn enn partneren, jeg ønsket å riste litt i. For mange kvinner oppleves dette som svært nedverdigende og som et overgrep. (at menn konspirerer om å overtale damene, burde gi et hint om det) Anonymkode: d634f...4aa Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du skal klarere meg? Hvem er du som skal klarere eller ikke klarere? De fleste tåler å høre at partneren har en annen fantasi enn seg selv. Om min kone hadde feks hatt en fantasi om scat og pissplay så er det noe som absolutt ikke tenner meg. Men jeg hadde ikke mistet totalt respekten for henne for det om, man kan ikke noe for det man tenner på. Poenget er at du setter alle menn som tenner på å se konen med en annen mann i samme bås, at de manipulerer og maser. Tror det er fåtallet av de som faktisk tenner på dette som ønsker å manipulere kona til å gjøre dette når det er antennene for henne. De fleste av oss er vanlige mennesker, med normalt respekt for andre mennesker. Det finnes definitivt de som manipulerer, men det finnes jammen med blant kvinnfolk også. Høres ut som du har en dårlig opplevelse og skjærer alle over en kam. Anonymkode: d00c7...eac 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #117 Skrevet 24. august 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor du skal klarere meg? Hvem er du som skal klarere eller ikke klarere? La meg omformulere; Tråden er ikke ment for deg. Ok? Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #118 Skrevet 24. august 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om min kone hadde feks hatt en fantasi om scat og pissplay så er det noe som absolutt ikke tenner meg. Men jeg hadde ikke mistet totalt respekten for henne for det om, man kan ikke noe for det man tenner på. Det er ikke sammenlignbart. Fantasi om kastrering og (psykisk) vold, er sammenlignbart, det hopper du jo over å svare på, du skriver bare at du ikke selv drømmer om å slå eller voldta. Noe jeg aldri har skrevet heller. Diskusjonen stopper opp når du stadig blander og svarer på helt andre ting enn det jeg skriver. Det er uredelig! Anonymkode: d634f...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #119 Skrevet 24. august 2020 Kan anbefale denne tråden: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1402469-farer-ved-flerkant-og-partnerbytte/ Anonymkode: d634f...4aa
AnonymBruker Skrevet 24. august 2020 #120 Skrevet 24. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke sammenlignbart. Fantasi om kastrering og (psykisk) vold, er sammenlignbart, det hopper du jo over å svare på, du skriver bare at du ikke selv drømmer om å slå eller voldta. Noe jeg aldri har skrevet heller. Diskusjonen stopper opp når du stadig blander og svarer på helt andre ting enn det jeg skriver. Det er uredelig! Anonymkode: d634f...4aa Ærlig talt, sammenligner du kastrering med partnerbytte/se kona med en annen? Tror du enten har opplevd noe ekstremt vondt eller ikke har kontakt med virkeligheten. Anonymkode: d00c7...eac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå