Gå til innhold

Dere menn som drømmer om at kona skal knulle andre menn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...finnes det noen fantasier som kunne overtatt for denne fantasien?

Jeg leste nettopp en tråd på samlivsforumet om kvinner som mister lysten på sine menn, i langvarige parforhold. Mange får fornyet lysten av å inngå nye forhold, med andre menn. Løsningsforslagene går dermed i retning av polyforhold av ymse sort. 

Samtidig leser jeg stadig om menn som drømmer om at deres egen kone skal knulle andre menn, mens de er i forholdet. Det er det fint få damer som ønsker, tvert i mot, de fleste mister siste rest av sexlyst, når de vet at mannen har slike tanker.

Så, på toppen av det hele, leser jeg om stadig flere menn som er submissive og ønsker at dama skal våge å bli mer dominant. Her er damene mye mer på gli. Dette er så langt jeg kan se, en mye mer bærekraftig løsning, som man også kunne fått damene med på i større grad. 

Men så gjenstår spørsmålet, til dere menn som drømmer om at kona knuller andre:

Kunne det at kona ble mer dominant, overtatt for en slik fantasi? 

Anonymkode: d634f...4aa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan godt presisere litt hva jeg tenker:

Det jeg tenker, er at ønsket om å se kona knulle andre, henger ofte sammen med at kona ikke har så stor lyst, og at mannen gjerne skulle ønske hun hadde litt større lyst.

Men det å be noen om å få mere lyst, når man ikke føler seg så høy i hatten, og føler man ikke har mer å tilby, kan være en bøyg.

Så det å tilby henne andre menn, og oppfordre henne om å ha lyst på andre menn, kan sikkert synes som en enklere løsning - for mannen.

(For dama, derimot, tror jeg det kanskje ville vært omvendt.)

• Liker 1
Skrevet

Mener du som i en trekant? Eller at dama skal dra på besøk til andre menn alene? 

Jeg er homofil, men siden det er mennesker vi snakker om har vel det lite å si. Jeg elsker å ha trekant med kjæresten og en tredje mann. Det er ikke fordi jeg ikke føler at jeg ikke kan tilfredsstille han selv, og heller ikke at han har lite lyst på meg.

Han har vært rundt på andre mens vi har vært sammen, men det har mest med hans behov for bekreftelse og anerkjennelse. Kanskje det er en forklaring? Han vet han har min anerkjennelse, men jeg tror flere år i skapet har ødelagt han litt der. Jeg respekterer det. 

Anonymkode: b7f0a...8c2

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er homofil, men siden det er mennesker vi snakker om har vel det lite å si.

Nei, det er snakk om menn som har drømmer om kona eller den kvinnelige samboeren. 

• Liker 3
Skrevet

Nei, fantasien kan ikke erstattes for min del. Det har vel mest å gjøre at det er en bekreftelse på at jeg har en attraktiv kvinne som andre begjærer. Men som kommer tilbake til meg

Anonymkode: 53067...2b3

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, fantasien kan ikke erstattes for min del. Det har vel mest å gjøre at det er en bekreftelse på at jeg har en attraktiv kvinne som andre begjærer. Men som kommer tilbake til meg

Men gjør hun det?

• Liker 2
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tenker, er at ønsket om å se kona knulle andre, henger ofte sammen med at kona ikke har så stor lyst, og at mannen gjerne skulle ønske hun hadde litt større lyst.

Det baserer du på?

Skrevet

...finnes det noen fantasier som kunne overtatt for denne fantasien?

Jeg leste nettopp en tråd på samlivsforumet om kvinner som mister lysten på sine menn, i langvarige parforhold. Mange får fornyet lysten av å inngå nye forhold, med andre menn. Løsningsforslagene går dermed i retning av polyforhold av ymse sort. 

Samtidig leser jeg stadig om menn som drømmer om at deres egen kone skal knulle andre menn, mens de er i forholdet. Det er det fint få damer som ønsker, tvert i mot, de fleste mister siste rest av sexlyst, når de vet at mannen har slike tanker.

Så, på toppen av det hele, leser jeg om stadig flere menn som er submissive og ønsker at dama skal våge å bli mer dominant. Her er damene mye mer på gli. Dette er så langt jeg kan se, en mye mer bærekraftig løsning, som man også kunne fått damene med på i større grad. 

Men så gjenstår spørsmålet, til dere menn som drømmer om at kona knuller andre:

Kunne det at kona ble mer dominant, overtatt for en slik fantasi? 

Du er inne på noe her

Anonymkode: fc27b...39a

Skrevet
4 timer siden, jabx skrev:

Det baserer du på?

Utsagn som gjerne kommer i samme slengen. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er inne på noe her

Anonymkode: fc27b...39a

Hadde vært interessant å høre dine tanker!

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men gjør hun det?

Ikke enda. Men vi fantaserer begge sterkt rundt det, og vi har leid hotellrom og vært på utkikk. Men det var ingen aktuelle kandidater de to gangene. Mye mannfolk med gråtoner som er frampå da 😂

Også sier hun nei til gifte...

Skrevet

Jeg ser ikke koblingen mellom de to fantasiene. Å se kona bli pult av en annen mann handler om å bli ydmyket og vist sin plass (langt nede) på rangstigen over menn. Å bli dominert av kona derimot ser jeg ikke på som ydmykende, men som en bekreftelse av min status som attraktiv.

Jeg kan ha begge fantasier, men ville aldri ha pushet dem på dama. Når det gjelder den første er jeg fullstendig klar over det som skrives i HI om at det er svært turn-off for de fleste damer å finne ut at og ikke minst hvorfor mannen har denne fantasien.

Anonymkode: 74942...0a0

• Liker 1
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser ikke koblingen mellom de to fantasiene. Å se kona bli pult av en annen mann handler om å bli ydmyket og vist sin plass (langt nede) på rangstigen over menn. Å bli dominert av kona derimot ser jeg ikke på som ydmykende, men som en bekreftelse av min status som attraktiv.

HÆ?!?

Det er stikk motsatt av hvordan jeg tenker. Jeg tenner absolutt ikke på å bli ydmyket. Jeg er nok mer Stag enn Cuckold. Tenner på å se kona pynte seg, flørte, sjekke opp, ha deilig sex- og vite at hun er min. Da setter man også enda mer pris på henne.

• Liker 6
Skrevet

Å bli dominert av kona derimot ser jeg ikke på som ydmykende, men som en bekreftelse av min status som attraktiv.

Dette var jammen interessant!

Kan du fortelle mer?

Skrevet

Ikke enda. Men vi fantaserer begge sterkt rundt det, og vi har leid hotellrom og vært på utkikk.

Ok, men jeg tror nok dere er i mindretall, og dessuten må vi heller høre med dere etter noen år. Ting som fungerer i fantasien, fungerer ikke alltid i praksis. Tror i grunn aldri jeg har hørt om en kvinne som klarer å bevare respekt for en mann som vil låne henne ut. 

• Liker 6
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men jeg tror nok dere er i mindretall, og dessuten må vi heller høre med dere etter noen år. Ting som fungerer i fantasien, fungerer ikke alltid i praksis. Tror i grunn aldri jeg har hørt om en kvinne som klarer å bevare respekt for en mann som vil låne henne ut. 

Jeg har bare gode erfaringer rundt det. Gir massevis av tenning og gnist i forholdet

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bare gode erfaringer rundt det. Gir massevis av tenning og gnist i forholdet

Har du mange erfaringer med andre damer?

Du skrev at du og kona ikke hadde gjort dette enda.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du mange erfaringer med andre damer?

Du skrev at du og kona ikke hadde gjort dette enda.

Hvis det er andre damer du har erfaringer med, så må det jo bety at det har blitt slutt etter dette. Og i denne tråden var poenget å redde både lysten og forholdet - ikke kun det ene. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er andre damer du har erfaringer med, så må det jo bety at det har blitt slutt etter dette. Og i denne tråden var poenget å redde både lysten og forholdet - ikke kun det ene. 

Et forhold kan slutte av flere årsaker. Det ble slutt 5-6 år etter at hun lå med en felles venn. Han flyttet. Hvis noe var årsak til brudd var det vel heller at vi ikke hadde den spenningen lenger (blant annet)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ha begge fantasier, men ville aldri ha pushet dem på dama. Når det gjelder den første er jeg fullstendig klar over det som skrives i HI om at det er svært turn-off for de fleste damer å finne ut at og ikke minst hvorfor mannen har denne fantasien.

Anonymkode: 74942...0a0

Ja, det er egentlig litt morsomt at jeg har en i denne tråden som skriver at han har mye erfaring med dette...men med sin nåværende er det kun på fantasi-stadiet. Det må bety at det kun er ekskjærester/-ektefeller at han har erfaring, og underbygger i grunn min teori om at kvinner ikke liker dette.

Du skriver at kvinner finner ut hvorfor mannen har denne fantasien («å bli ydmyket og vist sin plass (langt nede) på rangstigen over menn»), men jeg vil påstå at det er dette hun senser i utgangspunktet, enten han ser det selv, eller ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...