AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Babyen min på snart 8 uker sparker meg alltid i magen og «åler» seg oppover når han dier. Dette er altså helt forferdelig irriterende. Det er vondt, og jeg blir fryktelig sår i huden på magen. Samt blir han veldig irritert og sur når han kommer for høyt opp, naturligvis vil har på et tidspunkt slippe nippelen min når brystene mine ikke er så alt for store. noen som har råd å komme med her? Anonymkode: 1ceee...733
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Jeg måtte pakke babyen godt inn i et teppe. Men det er helt normalt at de er urolige på kveldstid. Min er det enda ved 11 måneder. Anonymkode: 9c6a8...9a2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Forrige baby drev på med dette. Sparket seg bort fra puppen og var kjempefrustrert over at hun ikke fikk tak igjen. Lillesøster har faktisk ikke gjort det (hun er 7 mnd nå), jeg hadde helt glemt det der. Men det er plagsomt, ja! Jeg surret også babyen inn i et teppe. Anonymkode: f015a...041
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå