Gå til innhold

Hvor får jeg tak i små klistremerker med eget design?

Anbefalte innlegg

Vi har pleid å kjøpe runde klistremerker til lokket på syltetøyglass på Vistaprint eller noe sånt. Nå med regjeringens underlige toll- og pakkepolitikk går jo ikke det lenger innenfor rimelighetens grenser. Hvor bestiller dere slikt? Hva skal det koste og hvor er kvaliteten god?

Anonymkode: 11022...1f4

Fortsetter under...

Kjøp noe selvklebende fotopapir eller lignende og skriv de ut selv om man har skriver

https://www.clasohlson.com/no/Clas-Ohlson-selvklebende-fotopapir-/p/Pr387649001 f.eks

Anonymkode: 9c43a...471

Å ja, men jeg tenker mer på proff kvalitet. De her er bare å ta av papiret og klistre på produktet. Mer arbeid er ikke aktuelt. Vi lager ca 400 glass med slikt i året.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å ja, men jeg tenker mer på proff kvalitet. De her er bare å ta av papiret og klistre på produktet. Mer arbeid er ikke aktuelt. Vi lager ca 400 glass med slikt i året.

Det finnes nå kopibedrifter i de fleste byer, de kan hjelpe deg. 

Anonymkode: c0eb0...a68

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert norske nettbutikker på slikt også. 

Anonymkode: c0eb0...a68

Ja, nettopp, jeg spør jo etter alternativene her. Slik at jeg kan luke ut de useriøse på bakgrunn av dere andres erfaringer. 

På 21.8.2020 den 20.59, AnonymBruker skrev:

Vi har pleid å kjøpe runde klistremerker til lokket på syltetøyglass på Vistaprint eller noe sånt. Nå med regjeringens underlige toll- og pakkepolitikk går jo ikke det lenger innenfor rimelighetens grenser. Hvor bestiller dere slikt? Hva skal det koste og hvor er kvaliteten god?

Det finnes dusinvis av norske trykkerier hvor du kan bestille slikt. De fleste har implementert en opplastingstjeneste på nettsidene så i noen tilfeller (avhengig av kompleksitet) er alt du trenger å laste opp en trykk-klar fil og gi dem en beskrivelse på hva du er ute etter. Men ofte er det greit å gjøre en bestilling gjennom en kontaktperson på trykkeriet slik at du får luket ut eventuelle misforståelser. 

Allkopi er en av de trykkeriene som sannsynligvis har flest filialer rundt om i landet. De fleste trykkerier tilbyr levering, men det blir jo selvsagt en fraktkostnad om du skal få det levert med budbil på døra. 

https://www.allkopi.no/design-og-trykk/etiketter

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...