AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Flyttet i ny leilighet for nesten 2 måneder siden. Avløpsrøret under vasken er skikkelig skitten og hårete. Ekkelt rett og slett. Hadde ikke dette problemet der jeg bodde før. Vasken fungerer som den skal, men jeg tenker ikke på noe annet enn hvor skitten den er. Finnes det en enkel og billig måte å få den ren på? Har vel hatt noe oppi som jeg ikke burde hatt 🙄 (mulig at det er vanskelig å se det på bildet) Anonymkode: d743b...182
Morten1 Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 tja, noe fettløselig kan få det videre ned i avløpet, men det kan også føre til blokkering i rørene senere. Det beste er å rense vannlåsen jenvlig så forhindrer man dyre reprasjoner/tiltak senere
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Ha en egen pinsett til kjøkkenvasken. Gjerne en lang som er beregnet på hobby. Dra opp alt du får tak i, jevnlig. Kan også med fordel skru løs deler av avløpet som ligger synlig foran vegg. Spyl alle deler og la ligge i en bøtte med klorblanding. Anonymkode: ac164...e0c
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Skru løs skruen og vask skikkelig. Det må bare gjøres innimellom, får det ikke rent ellers Anonymkode: b5d16...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå