Gå til innhold

Er det så mange jenter som tar anabole

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange jenter/kvinner som tar anabole steroider for å få rumpe? Lest noen tilfeller. 

Anonymkode: 1dc24...eee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, "mange" jenter bruker ikke steroider. De færreste vil se/høres sånn ut bare for å få større muskler. 

Anonymkode: 56246...c91

• Liker 1
Skrevet

Vet om flere som bruker litt steroider for treningseffekt uten å å være i nærheten å se ut som mann. Mye fettsuging og silikon osv. Men det syns ikke. De ser bare friske og flotte  ut. Hvor lenge det varer er et annet spørsmål. Mye amfetamin osv også..

Anonymkode: 4d8ab...c7e

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, "mange" jenter bruker ikke steroider. De færreste vil se/høres sånn ut bare for å få større muskler. 

Anonymkode: 56246...c91

Det der er vel litt overdrivelse? Har en bror som holdt på med det, og kjenner ei jente som gjør det og den videoen er langt ifra noe av det samme. Dama eller mannen på den videoen har vel gjort mye mer. 

• Liker 1
Skrevet

anavar er populært i amerika og sør amerika. Har ikke inntrykk at det er så mye brukt her

Anonymkode: b6105...53c

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

anavar er populært i amerika og sør amerika. Har ikke inntrykk at det er så mye brukt her

Dette er overhodet ikke kjent i sør amerika, amerika vet jeg ikke, men latin amerikanere er medfødt store rumper. Sør amerikanere og afrikanere har steaopygia, google det. Familien min har det, og de er fattige som bare det nedi det landet, etter det var krig når min mor var liten.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når min bror var 14-18 år så var dette populært. På 90 tallet, og starten av 2000 tallet.. alle bolet, til og med politimenn🤪 

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men kan hende det har endret seg mye, men vet at ganske mange menn boler. Som de kaller det. Og at jenter også har begynt med det.

Skrevet

Dere er så naive. Det dopes mere enn noen gang nettopp fordi insta osv. finnes. Der er riktig at mange forbinder doping med store muskler. Det er kun noen få som driver med akkurat det. 

Men det finnes enorme mørketall i såkalte slankeprodukter og fargeprodukter som gjør damer mere definerte og brunere samt det går masse sentralstimulerende stoffer inn. 

Til gutta er det omtrent det samme samt en litt større andel muskelvekstpreparater.

Mannen i gata og dama doper seg til spinningtimene på treningssentret. Det er så mange som går på prestasjonsfremmende stoffer blandt oss at det er skremmende. Men normenn flest er naive og tror sånn er ekte. Alle bilder er ekte. Det finnes nesten ikke et ekte bilde på internett lenger. Alt er justert og fikset. 

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Dere er så naive. Det dopes mere enn noen gang nettopp fordi insta osv. finnes. Der er riktig at mange forbinder doping med store muskler. Det er kun noen få som driver med akkurat det. 

Men det finnes enorme mørketall i såkalte slankeprodukter og fargeprodukter som gjør damer mere definerte og brunere samt det går masse sentralstimulerende stoffer inn. 

Til gutta er det omtrent det samme samt en litt større andel muskelvekstpreparater.

Mannen i gata og dama doper seg til spinningtimene på treningssentret. Det er så mange som går på prestasjonsfremmende stoffer blandt oss at det er skremmende. Men normenn flest er naive og tror sånn er ekte. Alle bilder er ekte. Det finnes nesten ikke et ekte bilde på internett lenger. Alt er justert og fikset. 

Jeg veeet selv at alt er justert og fikset og merket selv nordmenn er naive ja. Har opplevd en utenlansk kompis av meg som navi også, tror kroppene han ser på er ekte, men det er redigert. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...