AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Hei! Jeg har fått beskjed om at jeg har et høyrisikosvangerskap, har en revmatisk diagnose som jeg tar medisin for og i mitt tidligere svangerskap fikk jeg alvorlig svangerskapforgiftning som endte med hastekeisersnitt. Det tok tid før jeg kom til meg selv og en liten periode så det ille ut. Jeg snakket med en privat gynekolog om keisersnitt (da jeg har litt angst for å føde) og ønsker en bedre fødsel/forløsning denne gangen, uten å være redd for at jeg kan dø. Jeg fikk beskjed om at KS mest sannsynlig blir uaktuelt da det beste for kvinner er å føde normalt. Kan jeg spørre dere som hadde høyrisikosvangerskap om hva som gjorde til at dere hadde et høyrisikosvangerskap og hva som gjorde til at dere fikk innvilget KS. Er litt lei meg her jeg sitter, så beklager så mye for skrivefeil. Anonymkode: 57149...ce7
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Det er ikke noe problem å få innvilget keisersnitt. Hadde selv høyrisikosvangerskap pga nedsatt nyrefunksjon, høyt blodtrykk og sjelden autoimmun sykdom. Men keisersnitt fikk jeg innvilget pga angst, de sa at de aldri tvang noen ut i vaginal fødsel. Lykke til. Anonymkode: e9da3...c40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå