AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Har blitt fortalt at mange svensker har begynt å flytte til Polen, fordi dem ikke orker den politiske situasjonen i Sverige som nå har vært i mange år, og derfor har begynt å emigrere til nabolanda... Stemmer dette? Og er situasjoenn så ille at det er nødvendig å gi opp der man ble født og har levd hele livet? Jeg synes jo det er skremmende utvikling egentlig.. .Ser sakte men sikkert at samme som skjer der, sniker seg inn i samfunnet her. Folk ønsker ikke ha debatter om ting ,fordi det er for ubehagelig, alt bare ties osv, folk orker det ikke mer, og ser seg etter et annet land å bo... Så hva tenker dere? overdrevent? Også lurer jo på hvorfor folk velger disse lederne da?! Det er jo demokrati i Skandinavia sant ? så folk kan jo stemme hvem dem vil, men hele befolkningen må jo ha stemt på disse, det er ikke som Hviterussland hvor folk stemte men ikke fikk valget sitt... Så?! Anonymkode: 82e02...7c2 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Senest igår såg jeg en svenske skrive at dem ikke ''følte seg hjemme der mer'' at det kanskje ikke er greit å si, men sånn er det dem egentlig føler... Anonymkode: 82e02...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Altså kanskje formet spørsmålene litt klønete, men vil bare vite noe statisitkk på dette... SYnes det er interessant Anonymkode: 82e02...7c2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Om det finnes noen statistikk på dette vet jeg ikke, men det er nok ikke usannsynlig. De landene som har klart å unngå stor innvandring fra ikke-vestlige land vil nok i fremtiden være svært populære for innvandring fra skandinaviske og andre land der folk ikke lenger føler seg hørt og dermed ikke føler seg hjemme lenger. Vi gir jo bort landet vårt sakte men sikkert. Svenskene er lengre frem enn det vi er, så det samme vil nok skje her dersom vi ikke begynner med remigrasjon snart. Anonymkode: 734c9...1f8 8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om det finnes noen statistikk på dette vet jeg ikke, men det er nok ikke usannsynlig. De landene som har klart å unngå stor innvandring fra ikke-vestlige land vil nok i fremtiden være svært populære for innvandring fra skandinaviske og andre land der folk ikke lenger føler seg hørt og dermed ikke føler seg hjemme lenger. Vi gir jo bort landet vårt sakte men sikkert. Svenskene er lengre frem enn det vi er, så det samme vil nok skje her dersom vi ikke begynner med remigrasjon snart. Anonymkode: 734c9...1f8 Jeg skjønner ikke hvem som ønsker dette? Jeg har ikke noe imot flerkulturelle samfunn, i moderate mengder,, men det må ikke bli slik at orginalkulturen i landet forsvinner helt, hvorfor skal det være slik? Er folk dumme rett og slett? Sier seg vel selv at dersom man importerer mer enn landet selv føder, vil dem forsvinne i fremtiden? Kvinner her føder ikke nok barn, det har Erna selv sagt... Jaja, lykke til Skandinavia. Skjønner ikke at folk idoliserer disse landene som verdens beste, når det er så mye problemer her om man ser litt under overflaten. Føler nesten jeg er den eneste på min alder som bryr seg om fremtiden her... (Jeg er ung kvinne) har prøvd å ta det opp med familie, f.eks hvordan blir det å finne hus/leiligheter i fremtiden, når boligmarkedet allerede sliter sånn? Blir det nok til alle etterhvert? Hvor skal alle bo når byene bare blir trangere og trangere? Er det noe vits å få barn her? Kommer det til å oppstå fremtidige konflikter pga religion/andre ting? århh blir stressa. Anonymkode: 82e02...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Hvor har du hørt dette? På KG? Resett? Anonymkode: 8ad0c...10f 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor har du hørt dette? På KG? Resett? Anonymkode: 8ad0c...10f Har blitt fortalt det, også en svensk Youtuber som prater en del om problemene i det svenske samfunnet. Anonymkode: 82e02...7c2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 Jeg er jo interessert i det som skjer i Norden for øvrig, Sverige er jo nabolandet vårt Anonymkode: 82e02...7c2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har blitt fortalt det, også en svensk Youtuber som prater en del om problemene i det svenske samfunnet. Anonymkode: 82e02...7c2 Med andre ord trolling. Anonymkode: c6bf8...dc4 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har blitt fortalt det, også en svensk Youtuber som prater en del om problemene i det svenske samfunnet. Anonymkode: 82e02...7c2 Og hva heter denne youtuberen? Anonymkode: 8ad0c...10f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med andre ord trolling. Anonymkode: c6bf8...dc4 Hvorfor er det trolling mener du? Det er en relativt kjent youtuber. De tar opp ubehagelige tema som media ikke gjør. Anonymkode: 82e02...7c2 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 Statistikk finner du her https://www.scb.se/hitta-statistik/sverige-i-siffror/manniskorna-i-sverige/utvandring-fran-sverige/ Anonymkode: ee1ee...982
AndreasBR Skrevet 21. august 2020 #13 Skrevet 21. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvem som ønsker dette? Jeg har ikke noe imot flerkulturelle samfunn, i moderate mengder,, men det må ikke bli slik at orginalkulturen i landet forsvinner helt, Flerkultur hører ikke hjemme noe sted. Vi skal ha rett til å ha et land som er vårt, og ikke flerkulturelt. Flerkulturelt = globalisme. Horribel tankegang. Alle folkegrupper skal ha rett på et land som er deres. 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva heter denne youtuberen? Anonymkode: 8ad0c...10f Vedkommende tenker sikkert på "Angry foreigner", men han er ikke svensk. Han er innvandrer til Sverige. Bosnisk tror jeg. https://www.youtube.com/channel/UC8kf0zcrJkz7muZg2C_J-XQ 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #14 Skrevet 21. august 2020 Mest sannsynlig er det svensker med doble statsborgerskap. Kan ikke tenke meg at flere genarasjoners svensker har mulighet eller vil flytte til et land de ikke har ekte tilknytning til. Det er heller ikke bare bare å flytte nå for tiden heller. Anonymkode: 651fe...d4b 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #15 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, AndreasBR skrev: Flerkultur hører ikke hjemme noe sted. Vi skal ha rett til å ha et land som er vårt, og ikke flerkulturelt. Flerkulturelt = globalisme. Horribel tankegang. Alle folkegrupper skal ha rett på et land som er deres. Vedkommende tenker sikkert på "Angry foreigner", men han er ikke svensk. Han er innvandrer til Sverige. Bosnisk tror jeg. https://www.youtube.com/channel/UC8kf0zcrJkz7muZg2C_J-XQ Hvor mye av dette stemmer faktisk? Anonymkode: 82e02...7c2
AndreasBR Skrevet 21. august 2020 #16 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye av dette stemmer faktisk? Anonymkode: 82e02...7c2 Av hva? Har ikke sett den videoen. Men han har noen syke meninger også, han mener f.eks at svenske staten med vilje og viten tar livet av eldre. (corona) Så han har noen "på bærtur"-meninger, men mye av det han sier er det nok logikk i.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #17 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AndreasBR skrev: Av hva? Har ikke sett den videoen. Men han har noen syke meninger også, han mener f.eks at svenske staten med vilje og viten tar livet av eldre. (corona) Så han har noen "på bærtur"-meninger, men mye av det han sier er det nok logikk i. Ok, men hvorfor var det en periode der eldre ikke fikk oksygentilførsel? Stemmer det ikke at mange ikke fikk det, og ble etterlattt til å dø? Anonymkode: 82e02...7c2
AndreasBR Skrevet 21. august 2020 #18 Skrevet 21. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, men hvorfor var det en periode der eldre ikke fikk oksygentilførsel? Stemmer det ikke at mange ikke fikk det, og ble etterlattt til å dø? Anonymkode: 82e02...7c2 Hvorfor spør du meg? Jeg vet vel ikke. Ikke har jeg planer om å drive å gjøre research for deg heller. Hvis man må velge mellom og hjelpe noen yngre eller noen eldre, så hjelper man de yngre. De eldre har hatt et langt liv.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #19 Skrevet 21. august 2020 9 minutter siden, AndreasBR skrev: Flerkultur hører ikke hjemme noe sted. Vi skal ha rett til å ha et land som er vårt, og ikke flerkulturelt. Flerkulturelt = globalisme. Horribel tankegang. Alle folkegrupper skal ha rett på et land som er deres. Vedkommende tenker sikkert på "Angry foreigner", men han er ikke svensk. Han er innvandrer til Sverige. Bosnisk tror jeg. https://www.youtube.com/channel/UC8kf0zcrJkz7muZg2C_J-XQ « en arg blatte talar» ....han er jo en inspirasjonskilde til skolemorderen Pettersson. Ta nå ikke det han sier for god fisk da, TS. Anonymkode: 8ad0c...10f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #20 Skrevet 21. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: « en arg blatte talar» ....han er jo en inspirasjonskilde til skolemorderen Pettersson. Ta nå ikke det han sier for god fisk da, TS. Anonymkode: 8ad0c...10f Hæ? Hvem er det? Jeg tar ikke alt noen sier for god fisk, men han presenterer mye statistikk gjør han ikke? Anonymkode: 82e02...7c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå