Gå til innhold

Gamle menn og unge piker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror dere eldre menn i slutten av 70 årene tenker når de snur seg og glor etter jenter i slutten av tenårene? Tror dere det ligger noe seksuelt bak? Selv om de kanskje har barnebarn i den alderen?

Anonymkode: a53a7...3f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 842d3...858

Skrevet

Så lenge han får respons i snabelen er det vel signal på at han gjør det.... Er det en ting som ikke blir eldre med årene, så er det øynene og synet på noe vakkert😅

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bamseklemmer skrev:

Så lenge han får respons i snabelen er det vel signal på at han gjør det.... Er det en ting som ikke blir eldre med årene, så er det øynene og synet på noe vakkert😅

Blir flau over alt du klarer å lire av deg!

Anonymkode: 87e56...e42

• Liker 7
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Tror dere det ligger noe seksuelt bak?

Ja. Men det betyr ikke at de tror de har sjans, ønsker seg noe eller legger planer. Det er nok bare å se. Noen menn kikker også selv om de forlengst har glemt hvorfor. Menn har flere hjerneceller for sex knyttet til synssansen. Kvinner har flere for hørsel og andre sanser. Menn har også flere synsceller i hjernen knyttet til andre ting, dybdeforståelse og geografi (flere kvinner enn menn roter seg bort og må spørre om veien...om du ikke tror meg: prøv å spørre kvinner om veien og du får alle slags svært rotete unøyaktige beskrivelser av veien...bortenfor det rare huset bak det fine treet, sammenlign med forklaringer du får fra menn...200 meter rett frem så i lende, så til høyre og 100 meter videre).

Det er derfor menn liker mer å kikke enn kvinner og at kvinner mangler litt forståelse for dette.

Endret av Charlie Amberson
  • Liker 2
Skrevet

Æsj. Bestefaren min er sånn. Han kan nesten kjøre av veien om det kommer ei lettkledd jente gående som også er yngre enn meg (jeg er 17). Verste jeg har opplevd er da han glodde seg ihjel etter ei som jeg vet er 13. Det er skikkelig ubehagelig, men jeg vet ikke hva jeg skal si til han? Bestefar er i 70 årene og jeg tenker at om han gjør slik så gjør kanskje andre bestefedre det mot meg? Ekkelt.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Bestefaren min er sånn. Han kan nesten kjøre av veien om det kommer ei lettkledd jente gående som også er yngre enn meg (jeg er 17). Verste jeg har opplevd er da han glodde seg ihjel etter ei som jeg vet er 13. Det er skikkelig ubehagelig, men jeg vet ikke hva jeg skal si til han? Bestefar er i 70 årene og jeg tenker at om han gjør slik så gjør kanskje andre bestefedre det mot meg? Ekkelt.

Du må ikke tro det er sex han tenker på når han snur seg, for bestefaren din er det nok bare for å se og men ikke røre... Du vil nok få bedre forståelse når du blir eldre, og for guds skyld ikke overtenkt på det værste...

• Liker 1
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er garantert noen bestefedre som har siklet på deg og fantasert om deg jenta mi

Anonymkode: 6e4b8...6e8

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Blir flau over alt du klarer å lire av deg!

Anonymkode: 87e56...e42

En tråd uten bamseklemmer er som en dag uten solskinn😎

Anonymkode: 16b85...1a3

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

hva faen.

Anonymkode: 7a589...1aa

• Liker 1
Skrevet

De drømme seg nok tilbake til de var unge. Hvem har vel ikke lyst på ei spretten lita jente på 20 da 

Skrevet
4 timer siden, Frekkulf skrev:

De drømme seg nok tilbake til de var unge. Hvem har vel ikke lyst på ei spretten lita jente på 20 da 

Alle heterofile menn iallefall.

Anonymkode: b1651...608

Skrevet

Skjønner man kan bli desillusjonert av å lese på kg, ja. 

Anonymkode: cdbe7...85b

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du bør overnatte hos besten. Han er en gris som kanskje drømmer om din kropp og. 

Anonymkode: f8eb7...430

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja de er menn. En nabo her er over 90, men sa til meg at om han bare var yngre skulle han gjort mye med meg og hjulpet meg mye tilbake 😂 Jeg pleier å hjelpe han med å handle og gå til legen og sånne ting :) Nå er jeg jo ikke noen ung jente, men likevel veldig høy alderforskjell mellom oss da. 

Skrevet
27 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Ja de er menn. En nabo her er over 90, men sa til meg at om han bare var yngre skulle han gjort mye med meg og hjulpet meg mye tilbake 😂 Jeg pleier å hjelpe han med å handle og gå til legen og sånne ting :) Nå er jeg jo ikke noen ung jente, men likevel veldig høy alderforskjell mellom oss da. 

Fordelen med riktig gamle menn er jo at man som 50-åring er rene småpiken for han fremdeles. 

Anonymkode: eea12...d4c

Skrevet
33 minutter siden, Alf Nykkjavatnet skrev:

Det er helt vanlig at også vi som er eldre tenner på unge kvinner, men det er et underkommunisert emne ute i samfunnet

Nåvel...

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Charlie Amberson skrev:

Noen menn kikker også selv om de forlengst har glemt hvorfor. 

:laugh:

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Si ganske krasst til han: Likte du at gamle oldemødre stirret slik på deg når du var et barn? Dette er uakseptabelt og dessuten vitner det om kriminell pedofili. Er du pedofil også? 

Og så går du mens du viser forakt. Slik oppførsel skal nemlig ikke aksepteres, og de gamle får bare tåle å bli irettesatt på noe de burde skjønt forlengst at ikke er greit på noen måte!

Anonymkode: e5075...033

Skrevet
45 minutter siden, Alf Nykkjavatnet said:

Ingen tar skade av at man titter litt på frøknene, tenker nå jeg. Jeg blir 70 om noen måneder, og har ikke mistet apetitten på unge, flotte kvinner.  Det er helt vanlig at også vi som er eldre tenner på unge kvinner, men det er et underkommunisert emne ute i samfunnet som dessverre bærer med seg en god del stigma.

Vi menn er biologisk programmerte til å tenne på brede hofter, stram kropp og faste pupper. Unge kvinner signaliserer fruktbarhet, og det er helt naturlig at vi kjenner det nedentil, særlig hvis de f.eks jogger litt lettkledd ute en varm sommerdag og viser en del hud. Å tenne på yngre kvinner er jo ikke en evne som svekkes med alderen.

Jeg får fremdeles ereksjon av å se på unge, flotte kvinner. Fantasien må vi gamlekara få lov til å ha, og heldigvis er det ikke ulovlig å titte litt. Det mest interessante for meg er vel heller hva dere vil gjøre med blikkene. Man har jo et lønnlig håp om at noen av dem liker oss i seniorklassen tilbake. Blikk er heldigvis verken farlig eller skadelig. 

Dine blikk er et overgrep.

Anonymkode: e5075...033

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...