AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Jeg har i dag fått vite at jeg venter tvillinger og er i fullstendig sjokk, er i uke 30. Ble henvist til sykehuset siden symfysemålet mitt er større enn normalen, og det viser seg at det er TO jenter og ikke en slik som ble fortalt på ordinær ultralyden. Jeg forstår ikke hvordan det er mulig å gå glipp av det så lenge?! Jeg har jo tatt to tidligere ultralyder (uke 12 og 19) og mange hjertelyder med jordmor. Er selvfølgelig glad for to jenter, men dette kom bare veldig uventet. Noen som har opplevd noe lignende? Anonymkode: a5c55...3f2 4
Trolltunge Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 (endret) Mine tvillinger var også et stort sjokk, men ikke på samme måte som hos deg. Her var de et sjokk fra starten av. Jeg hadde hormonspiral, og plutselig ble jeg gravid likevel, og det viste seg å være to også. Gutt og jente, så jeg har "sluppet to egg" og begge to har festet seg, til tross for at hormonspiral skal være dobbeltsikring. Jeg og deres far bodde ikke sammen heller, så i tillegg til dette må jeg ha blitt gravid dagen etter mens. De skulle liksom ikke ha blitt til, men det skulle de visst likevel, uansett hindringer. 😂 Gratulerer med tvillinger! Å ha tvillinger er fantastisk! ❤️ Endret 21. august 2020 av Trolltunge 11
supernaturalfan Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 gratulerer ❤️❤️ Kan ikke skjønne hvordan det ikke har blitt oppdaget før 😱 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 Gratulerer så mye og skjønner godt at du ble sjokkert!! Jeg håper begge har det bra. Anonymkode: a1aaf...ea9
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 Så spesielt at du har gjennomgått 3(!) ultralyder uten at noen har sett to barn. De må jo ha vært litt sløve når de har undersøkt antallet. Jeg ville faktisk vurdert å sende en klage til de som har utført ultralydene. Ikke fordi du skal få noe igjen for det, men for å gi dem en oppvekker, så de kan skjerpe rutinene. Anonymkode: 500a3...a12 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Se positivt på det, ihvertfall fikk du vite det før du var i aktiv fødsel. En venninne av meg trodde hun bar på kun en. Viste seg at hun hadde enda en luring når hun var i fødselen. Anonymkode: c221f...5d9 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2020 #7 Skrevet 25. august 2020 På 21.8.2020 den 19.10, Trolltunge skrev: Mine tvillinger var også et stort sjokk, men ikke på samme måte som hos deg. Her var de et sjokk fra starten av. Jeg hadde hormonspiral, og plutselig ble jeg gravid likevel, og det viste seg å være to også. Gutt og jente, så jeg har "sluppet to egg" og begge to har festet seg, til tross for at hormonspiral skal være dobbeltsikring. Jeg og deres far bodde ikke sammen heller, så i tillegg til dette må jeg ha blitt gravid dagen etter mens. De skulle liksom ikke ha blitt til, men det skulle de visst likevel, uansett hindringer. 😂 Gratulerer med tvillinger! Å ha tvillinger er fantastisk! ❤️ Hvis du hadde samleie dagen etter mens? Kan sædcellene ha ventet i opptil 9 dager i det lengste på et egg som blir sluppet. Anonymkode: 709bf...36a
Trolltunge Skrevet 25. august 2020 #8 Skrevet 25. august 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du hadde samleie dagen etter mens? Kan sædcellene ha ventet i opptil 9 dager i det lengste på et egg som blir sluppet. Anonymkode: 709bf...36a Så lenge? Jeg trodde de levde opp til 4 dager. Ja jeg vet at det var da jeg ble "befruktet", eller hva vi skal kalle det, for jeg og far bodde langt fra hverandre, og vi var dessuten på tur. Jeg var så glad for at vi fikk en dag uten mens før jeg måtte dra fra ham. Så reiste jeg mens han ble igjen, (Skulle være med sin familie en stund.), og vi så hverandre ikke på flere uker. Jeg var litt for glad for dagen uten mens, ør av forelskelse, og kroppen responderte på det med å slippe løs noen egg før tiden har jeg tenkt. 😄 At to også klarte å trosse at det var en spiral der er liksom verre å forstå. Lurer nesten på hvor mange egg kroppen min egentlig slapp i lykkerus. 🤪
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå