AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Jeg har begynt å få større mage nå. Men jeg føler meg diger.. Og vet jo at jeg blir større også 😅 men har tre barn fra før. Blir man større om man har litt mer magefett? Kun gått opp 2 kg men føler meg diger. Anonymkode: f0dd2...a3f
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 I følge både min faste jordmor som jeg går på kontroll til, og jordmor som utførte UL, er det vanlig med større mage hvis man har magefett, ja. Jeg har veldig liten mage og er normalvektig til vanlig. Fikk forklart at magen ofte syns dårligere på de som er slanke. Vil jo tro at den syns godt på de som er direkte undervektige og/eller veldig lave, men tydeligvis kunne magen ofte se liten ut hos normalvektige. Jeg har lagt på meg innenfor anbefalingene og har nok ikke fått noe ekstra fett på magen, da jeg først og fremst legger på meg på underkroppen ved vektoppgang. Du får nok også fort mage fordi du har vært gravid før. Anonymkode: c4e8b...215 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå