AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #21 Skrevet 22. august 2020 Det er vel helt naturlig å synes at kropper av begge kjønn kan være flotte, uavhengig av seksuell preferanse. Jeg synes mannen min er utrolig sexy når han står naken foran meg med ståpikk! Det tenner meg skikkelig! Jeg kan også synes at kvinnekropper er flotte, men det gir meg ikke en seksuell reaksjon. Anonymkode: 469f2...938 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #22 Skrevet 22. august 2020 En veltrent slank kropp og en glattbarbert stiv kukk er jo mer interessant å se på enn en dvask utrent kropp og slapp kuk Anonymkode: 3a9b1...df8
Eryn Skrevet 22. august 2020 #23 Skrevet 22. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det inntrykket jeg har fått fra ganske mange innlegg her på forumet er at ca. 90% av alle heterofile kvinner ikke blir kåte ved synet av en tilfeldig naken mann så lenge de ikke har noen emosjonell relasjon til ham fra før av. Dette gjelder selv om mannen er veltrent og kjekk. For oss menn er det vel omtrent stikk motsatt, de aller fleste av oss blir kåte ved synet av en naken og veldreid kvinne, selv om vi aldri har sett eller møtt henne før. Anonymkode: 72813...9b4 Kvinner på dette forumet er nok (heldigvis) ikke representativt for kvinner generelt 😉 Veldig dumt hvis menn her inne tror det. Og motsatt også. Jeg kan absolutt bli seksuelt opphisset av en ukjent naken mannekropp, må ikke ha en emosjonell relasjon til vedkommende. Å se inn i øynene som en start, holder i massevis. 3
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2020 #24 Skrevet 22. august 2020 16 minutter siden, Eryn skrev: Kvinner på dette forumet er nok (heldigvis) ikke representativt for kvinner generelt 😉 Veldig dumt hvis menn her inne tror det. Og motsatt også. Jeg kan absolutt bli seksuelt opphisset av en ukjent naken mannekropp, må ikke ha en emosjonell relasjon til vedkommende. Å se inn i øynene som en start, holder i massevis. Så bra du nevner det, pluss resten av det du skriver i denne tråden👏 Det er nok et KG fenomen, men sånn er det jo heller ikke IRL. Får mye oppmerksomhet i bar overkropp, kanskje mest for at jeg har såpass stram kropp i forhold til alderen. Det er iallefall ikke tatooene de ser på for det har jeg ikke. Ja, man både ser og leser forbausende mye med øyekontakt.... 1
Eryn Skrevet 22. august 2020 #25 Skrevet 22. august 2020 45 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Så bra du nevner det, pluss resten av det du skriver i denne tråden👏 Det er nok et KG fenomen, men sånn er det jo heller ikke IRL. Får mye oppmerksomhet i bar overkropp, kanskje mest for at jeg har såpass stram kropp i forhold til alderen. Det er iallefall ikke tatooene de ser på for det har jeg ikke. Ja, man både ser og leser forbausende mye med øyekontakt.... Jo takk, følte jeg bare måtte tilbakevise en sånn hår(!)reisende(!) påstand 😁 Øynene er sjelens speil.... 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #26 Skrevet 22. august 2020 16 timer siden, Eryn skrev: Det må være sure, bitre kjærringer som ikke klarer å komme seg videre i livet etter et vondt brudd. Og så blir alle menn fæle. Haha, du fikk det jammen sagt, det er mitt inntrykk også! 😁 Bitterheten skinner igjennom, hvorav menn på generelt grunnlag virkelig får gjennomgå! Anonymkode: befab...ead 4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #27 Skrevet 22. august 2020 16 timer siden, Eryn skrev: Det må være sure, bitre kjærringer som ikke klarer å komme seg videre i livet etter et vondt brudd. Og så blir alle menn fæle. Det verste jeg vet er sånne som rakker ned på en hel gruppe andre kvinner for å gjøre seg populær blant menn. Anonymkode: 0e030...e60 1
Eryn Skrevet 22. august 2020 #28 Skrevet 22. august 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det verste jeg vet er sånne som rakker ned på en hel gruppe andre kvinner for å gjøre seg populær blant menn. Anonymkode: 0e030...e60 Sorry, men jeg biter ikke på den. 2
Bamseklemmer Skrevet 22. august 2020 #29 Skrevet 22. august 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det verste jeg vet er sånne som rakker ned på en hel gruppe andre kvinner for å gjøre seg populær blant menn. Hun rakker ned på de negative og det skulle bare mangle. Hadde dette forummet vært mere positivt laddet hadde alt godt så mye bedre... Pluss og minus er faktisk enkel matematikk, det samme gjelder for varmt og kaldt, de som har lært det har et mye mere innholdsrikt liv og mye mere glede🤔 3
EbbaGrønn Skrevet 22. august 2020 #30 Skrevet 22. august 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det inntrykket jeg har fått fra ganske mange innlegg her på forumet er at ca. 90% av alle heterofile kvinner ikke blir kåte ved synet av en tilfeldig naken mann så lenge de ikke har noen emosjonell relasjon til ham fra før av. Dette gjelder selv om mannen er veltrent og kjekk. For oss menn er det vel omtrent stikk motsatt, de aller fleste av oss blir kåte ved synet av en naken og veldreid kvinne, selv om vi aldri har sett eller møtt henne før. Anonymkode: 72813...9b4 Det er forskjell på å bli kåt av, og å synes det er estetisk pent å se på, det er kanskje der du misforstår kvinner? Jeg syns nakne kropper kan være flotte uavhengig av kjønn, men kåt, det blir jeg av kroppen til han jeg bor sammen med, heldigvis ☺️
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #31 Skrevet 22. august 2020 4 hours ago, EbbaGrønn said: Det er forskjell på å bli kåt av, og å synes det er estetisk pent å se på, det er kanskje der du misforstår kvinner? Jeg syns nakne kropper kan være flotte uavhengig av kjønn, men kåt, det blir jeg av kroppen til han jeg bor sammen med, heldigvis ☺️ Ja det er forskjell. De fleste menn blir kåte ved synet av en veldreid naken dame, mens de fleste kvinner i høyden synes en veltrent naken mann er estetisk fin å.se på, men ikke noe mer enn det. Jeg har skjønt at det er sånn, og det er jo helt greit. Anonymkode: 72813...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #32 Skrevet 22. august 2020 Jeg er kvinne og syns det er fint å se nakne menn. Har alltid syntes mennene jeg har vært med har vært sexy og kjekke og det har vært en fryd for øynene å se de nakne, både med og uten ståpikk. Anonymkode: 0f400...229 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #33 Skrevet 22. august 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: En veltrent slank kropp og en glattbarbert stiv kukk er jo mer interessant å se på enn en dvask utrent kropp og slapp kuk Anonymkode: 3a9b1...df8 Jeg foretrekker at mennene har hår der nede.... Ikke glattbarbert takk. Folk er forskjellige. En utrent tropp kan også være uhyre sexy. ❤️ Anonymkode: 0f400...229 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #34 Skrevet 22. august 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: En stiv mannekuk er et stygt syn. Dessuten blir den ofte brukt som et våpen hvor menn spidder kvinner med den uten omtanke for om det er ok for henne. Anonymkode: dfa36...f8b Ja for vi kan jo bare putte den inn sånn helt tilfeldig!! Først må dere slippe oss innen rekkevidde, og da snakker vi om at vi er rimelig tett innpå, hvis vi tar utgangspunkt i at snittet på en manns penis er ca 15cm. Så har har vi flere barrierer med opptil flere lag med klær. Og så er vi avhengige av at dere har lyst. Og så kan det jo hende at vi er så heldige å få lov til å bruke den til noe annet enn å tisse med. Så vil si det er så godt som umulig å spidde dere sånn helt uten videre, uten deres samtykke. Anonymkode: 5cf03...152
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå