AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #1 Skrevet 21. august 2020 Hadde ikke hatt noe problem med å stå frem som både ene eller det andre; spesielt her hvor man er anonym, men enten jeg vil eller ikke er jeg heterofil til fingerspissene og tenner ikke på annet enn kvinner. Menn og mannekropper er uinteressant, men hvorfor i all verden synes jeg at en naken mann med en real ståpikk er flott å se på; spesielt når vi har lært her inne at kvinner finner noe slikt helt uinteressant og noen til og med motbydelig? Tenner på ingen måte seksuelt, men finner det estetisk sett fantastisk flott; i hovedsak ståpikken og ikke resten av kroppen, men det er jo en slags helhet. Siden jeg er mann med denne oppfatningen, blir det enda mer rart å høre at kvinner, som pr. definisjon skal være tiltrukket av menn, ikke opplever dette som en fryd for øye Anonymkode: ba7f9...48d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #2 Skrevet 21. august 2020 Det der er helt normalt. Som tilsvarende hetero kvinne kan jeg si at jeg synes kvinnekroppen er vakker. Det har ikke noe med legning å gjøre. Jeg synes feks kvinnerumper kan være utrolig deilige å se på, men jeg tenner ikke på kvinner. Mannfolk tør bare som regel ikke å anerkjenne at de kan synes en mann er flott fordi de tror de blir mindre macho av det. Derfor tror du nå at det er unormalt, men det er det altså ikke. Anonymkode: 4e656...792 2
Fioljenta Skrevet 21. august 2020 #3 Skrevet 21. august 2020 Jeg synes min manns er skikkelig flott! Fascinerende, spennende og et ingeniørmessig mesterverk. 🤗 Men andres synes jeg er litt skumle. Objektivt sett er de sikkert like flotte og genialt bygd, men jeg er liksom ikke like trygg på andres. Ikke har jeg interesse av andres heller. Tror nok det er der det ligger for min del. (Jeg har skrevet mer om det her, forresten) 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #4 Skrevet 21. august 2020 17 minutter siden, Fioljenta skrev: Jeg synes min manns er skikkelig flott! Fascinerende, spennende og et ingeniørmessig mesterverk. 🤗 Men andres synes jeg er litt skumle. Objektivt sett er de sikkert like flotte og genialt bygd, men jeg er liksom ikke like trygg på andres. Ikke har jeg interesse av andres heller. Tror nok det er der det ligger for min del. (Jeg har skrevet mer om det her, forresten) For en fantastisk holdning (leste også det andre innlegget). Takker så mye; da er det håp😊 TS Anonymkode: ba7f9...48d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #5 Skrevet 21. august 2020 Kvinner er jo langt mindre seksuelle Anonymkode: 39a66...073
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #6 Skrevet 21. august 2020 Selv om kvinner er tiltrukket av menn, betyr ikke det "alle menn". Men kanskje én eller maks et par om gangen. Og hvem sier at vi ikke syns de mennene er vakker naken? Ren penis-interesse er nok mer noe dere menn har som sær-interesse. Anonymkode: d8cd2...20c 4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #7 Skrevet 21. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er jo langt mindre seksuelle Anonymkode: 39a66...073 Nåja.. Anonymkode: d8cd2...20c 3
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #8 Skrevet 21. august 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der er helt normalt. Som tilsvarende hetero kvinne kan jeg si at jeg synes kvinnekroppen er vakker. Det har ikke noe med legning å gjøre. Jeg synes feks kvinnerumper kan være utrolig deilige å se på, men jeg tenner ikke på kvinner. Mannfolk tør bare som regel ikke å anerkjenne at de kan synes en mann er flott fordi de tror de blir mindre macho av det. Derfor tror du nå at det er unormalt, men det er det altså ikke. Anonymkode: 4e656...792 Godt å høre. Deler forresten din fascinasjon for kvinnerumper; kan beundre en slik i evigheter, og da helst en som sitter på den litt lubne og modne kvinnetypen; gjerne med en liten antydning til cellulitter, og selvfølgelig bare messingen Anonymkode: ba7f9...48d
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #9 Skrevet 21. august 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvem sier at vi ikke syns de mennene er vakker naken? Ganske mange kvinner her inne, gjennom mange ulike og like tråder Anonymkode: ba7f9...48d 2
Eryn Skrevet 21. august 2020 #10 Skrevet 21. august 2020 Selvfølgelig er en naken mann vakker å se på! Armer, hender, brystet, ståpikk, kroppshår, alt! Kontrasten til ens egen glatte kvinnekropp. Og det å fantasere om at man kan være den heldige kvinnen som kan bli begjært tilbake, ligge i armene til denne nakne mannen.....og kjenne lukten av han....❤️❤️❤️ Hvem sier at en naken mann ikke er vakker og tiltrekkende? 6
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #11 Skrevet 21. august 2020 Min enkle analyse er: En naken mann med ståpikk får deg til å tenke på sex. Du ser kanskje deg selv i ham, viriliteten, det maskuline, og det gir deg lyst. Det er det samme for meg, personlig, når jeg ser vakre damer. Jeg kan bli tent av det, men ikke fordi jeg vil ha sex med dem, men fordi jeg liksom ser mannens blikk på dem. Det får meg til å tenke på sex (med en mann, ikke en kvinne). Anonymkode: 19776...10d 1
Eryn Skrevet 21. august 2020 #12 Skrevet 21. august 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske mange kvinner her inne, gjennom mange ulike og like tråder Anonymkode: ba7f9...48d Det må være sure, bitre kjærringer som ikke klarer å komme seg videre i livet etter et vondt brudd. Og så blir alle menn fæle. 5
AnonymBruker Skrevet 21. august 2020 #13 Skrevet 21. august 2020 3 minutter siden, Eryn skrev: Det må være sure, bitre kjærringer som ikke klarer å komme seg videre i livet etter et vondt brudd. Og så blir alle menn fæle. Jeg er ikke det. Jeg synes bare ikke det er maskulint å være naken. Så når det gjelder menn, så synes jeg de er finest med klær på. Anonymkode: 70dcc...930 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #14 Skrevet 22. august 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke det. Jeg synes bare ikke det er maskulint å være naken. Så når det gjelder menn, så synes jeg de er finest med klær på. Anonymkode: 70dcc...930 Deg om det. Jeg har aldri vært borti en jente/kvinne som ikke har vært interessert i min nakne kropp. Selv har jeg aldri skjønt hva de blir så giret av. Føler at jeg veier for mye, min nåværende kjæreste blir irritert bare jeg nevner det (selv på fleip), for hun er ikke enig. Alle jeg har vært borti har vært interessert i å se min nakne kropp både før og etter treff (hvis det er jenter jeg er blitt kjent med gjennom nett) . Når jeg og min nåværende kjæreste er vekk fra hverandre så vil hun gjerne seg meg naken via messenger (video eller bilde) og sikler bokstavelig talt av det , tar det som et kompliment.Og den erfaringen har jeg med mange andre jenter og. JEg tror at de som ikke liker det er det færre av enn de som liker det. Tror ikke at det er noe 50/50 situasjon der. Anonymkode: ccff9...65b 3
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #15 Skrevet 22. august 2020 6 hours ago, Eryn said: Selvfølgelig er en naken mann vakker å se på! Armer, hender, brystet, ståpikk, kroppshår, alt! Kontrasten til ens egen glatte kvinnekropp. Og det å fantasere om at man kan være den heldige kvinnen som kan bli begjært tilbake, ligge i armene til denne nakne mannen.....og kjenne lukten av han....❤️❤️❤️ Hvem sier at en naken mann ikke er vakker og tiltrekkende? Det inntrykket jeg har fått fra ganske mange innlegg her på forumet er at ca. 90% av alle heterofile kvinner ikke blir kåte ved synet av en tilfeldig naken mann så lenge de ikke har noen emosjonell relasjon til ham fra før av. Dette gjelder selv om mannen er veltrent og kjekk. For oss menn er det vel omtrent stikk motsatt, de aller fleste av oss blir kåte ved synet av en naken og veldreid kvinne, selv om vi aldri har sett eller møtt henne før. Anonymkode: 72813...9b4 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #16 Skrevet 22. august 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det inntrykket jeg har fått fra ganske mange innlegg her på forumet er at ca. 90% av alle heterofile kvinner ikke blir kåte ved synet av en tilfeldig naken mann så lenge de ikke har noen emosjonell relasjon til ham fra før av. Dette gjelder selv om mannen er veltrent og kjekk. For oss menn er det vel omtrent stikk motsatt, de aller fleste av oss blir kåte ved synet av en naken og veldreid kvinne, selv om vi aldri har sett eller møtt henne før. Anonymkode: 72813...9b4 Du har skjønt det! Anonymkode: 70dcc...930 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #17 Skrevet 22. august 2020 En stiv mannekuk er et stygt syn. Dessuten blir den ofte brukt som et våpen hvor menn spidder kvinner med den uten omtanke for om det er ok for henne. Anonymkode: dfa36...f8b 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #18 Skrevet 22. august 2020 Utrolig hvor stor forskjell det kan være på folk, som i utgangspunktet er av samme biologiske art og homogen gruppe. Vi har alt fra kvinner som synes mannekroppen er vakker inkludert pikken, til de som ser på pikken som en stygg sak som spiddet kvinner. Her må det være opplevelser av mer eller mindre hyggelig art som ligger til grunn, og ikke en objektiv oppfatning av en naken mann med pikk. Regner med at de fleste naturistkvinner tåler å se nakne menn og deres pikker uten å vemmes, selv om de fleste heller ikke har en sterk beundring. Kom forøvrig i snakk med en dame rundt femti på en nakenstrand for noen år siden. Hun sa rett ut at hun ble «het» av å se alle de nakne mannfolkene og pikkene deres. Jeg la merke til at hun brukte god tid på å studere pikken min, så igjen; utrolig stor forskjell på folk, og i sær kvinner TS Anonymkode: ba7f9...48d 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2020 #19 Skrevet 22. august 2020 Jeg har alltid synes og synes fremdeles at det er moro og flott å se nakne menn, enten de er slappe eller stive nedentil. På fjelltur med en venninne i sommer så vi en gruppe menn som badet nakne. Må medgi at vi da stanset opp litt (på god avstand) og betraktet dem og fniste litt, som om vi var tenåringer. Det er ikke så ofte at jeg ser andre enn min egen mann i stiv tilstand. For noen år siden så jeg tilfeldigvis min svigerfar i utedusjen på hytta i stiv tilstand. Det tror jeg var litt flaut for oss begge og ble siden selvsagt aldri nevnt. Anonymkode: 0bda7...ab5 1
rosasokker Skrevet 22. august 2020 #20 Skrevet 22. august 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er jo langt mindre seksuelle Anonymkode: 39a66...073 Er vi det ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå